Κολιέ πλεκτό με βελονάκι

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Κόσμημα κολιέ πλεκτό με βελονάκι ροζ και γκρι
Κολιέ πλεκτό με βελονάκι και λουλουδάκι με πέρλα

Και μιας και πήρα φόρα, έφτιαξα και το δώρο που υποσχέθηκα στην κολλητή μου από το πανεπιστήμιο, για τα γενέθλιά της, που ήταν χτες. (Οι περισσότερες φίλες μου έχουν γενέθλια το Μάρτη!)
Είναι ένα πλεκτό με το βελονάκι κολιέ, σε γκρι και φούξια χρώματα, για πολύ girly καταστάσεις!
Ήθελα να το κάνω σε στυλ μενταγιόν, αλλά εξολοκλήρου με βελονάκι. Όσο για το λουλουδάκι με την πέρλα - μαργαριτάρι (faux), νομίζω ότι θα γίνει το σήμα κατατεθέν μου!


27 σχόλια:

  1. Πανέμορφο,και πολύ εύκολο αλλά πολύ ωραία ιδέα μπράβο Λινα μου,καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίνα μου πολύ όμορφο δωράκι για τη φίλη σου , προσωπικά μου αρέσουν πολύ τα πλεκτά κοσμήματα.
    Καλό βράδυ, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι πρώτη φορά το επιχείρησα, αλλά μου άρεσε το αποτέλεσμα! Θα το συνεχίσω!

      Διαγραφή
  3. και γιατι να μην γινει;ειναι πολυ γλυκουλακι!!!ομορφο το πλεκτοκοσμημα!καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου! Ειδικά αφού το κομπλιμέντο έρχεται από σένα που είσαι εξπέρ στο βελονάκι!Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Σε εκθειάζουμε για τις γνώσεις στην τεχνολογία,ας σ επιβραβεύσουμε και στην επιδεξιότητα των χεριών!
    Πολύ όμορφο το κόσμημα Λίνα μου, ευκολοφόρετο και καλόγουστο. Είμαι σίγουρη οτι η εορτάζουσα ενθουσιάστηκε.
    Φιλάκια πολλά Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ, Χαρά μου!Τι ωραία λόγια είναι αυτά! Με συγκινείς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Α! Πολύ μου αρέσει αυτό. Έχεις ανεβάσει το πλέξιμο σε υψηλά επίπεδα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω, σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη μου! Τα παραλές!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...ΠΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Νένα μου! Χαίρομαι που έχει τόση επιτυχία, τελικά!

      Διαγραφή
  7. Πωπω τι όμορφο που είναι
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ πολύ όμορφο!!!Μπράβο Λίνα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και χαριτωμένο! Με γεια της, να τη χαίρεσαι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Merci φιλεναδίτσα μου!!Συγκινήθηκα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου καλό, χαίρομαι πολύ που σ' αρέσει!!
      Θα στο στείλω σύντομα! Προς το παρόν απόλαυσέ το από δω! Χαχαχα!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  11. ΜΠΡΑΒΟ ΛΙΝΑ!!!!!!
    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Ρένα μου!
      Τι να κάνω, είμαι πολυτεχνίτρα! Χαχα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ ΛΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή