100 αναγνώστες!

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Τι; Το Χωρίς Ειρμό έφτασε κιόλας τους 100 αναγνώστες;
Σας ευχαριστώ πολύ όλους και όλες για το ενδιαφέρον σας!
Σας αξίζει ένα βραβειάκι που έφτιαξα με τα χεράκια μου, ειδικά για την περίσταση! 

Ελπίζω να σας αρέσει. Όποιος το θέλει, μπορεί να το τοποθετήσει στο blog του, χωρίς καμία δέσμευση, αρκεί φυσικά να είναι αναγνώστης του "Χωρίς Ειρμό".

Και φυσικά, έχω ένα ειδικό βραβείο για την εκατοστή αναγνώστρια του "Χωρίς ειρμό", που είναι η Αννίτα, από το e-crochet!






25 σχόλια:

  1. Να τους χιλιάσεις εύχομαι!!!!
    Μπράβο....
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άργησα λίγο αλλά τελικά σε ανακάλυψα! Είδα το πρωΐ το νούμερο και μου άρεσε. Που να φανταστώ ότι έχει και βραβείο...
    Το σηματάκι σου ήδη κοσμεί τη σελίδα μου και επιφυλάσσομαι για απορίες, εν καιρώ...
    Στην σελίδα μου "MY SHOP" θα βρεις ότι χρειαστείς.
    Ευχαριστώ για το ανέλπιστο δώρο και εύχομαι καλή δύναμη!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ! Είσαι γούρικη για το blog μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Σε διαφήμισα στο facebook γιατί πιστεύω ότι κάνεις πολύ και καλή δουλειά.

      Διαγραφή
    3. Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι Αννίτα μου!

      Διαγραφή
  3. Να αποκτήσεις πάρα πολλούς φίλους!!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι το 100 να πολλαπλασιαστεί με όποιον αριθμό θέλεις εσύ και μέσα από το blog σου να έχεις μια ποιοτική παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαίρεσαι το μπλογκοσπιτάκι σου και να σε γεμίζει πάντα χαρά..το ίδιο και οι φίλοι αναγνώστες σου...το παίρνω με μεγάλη μου χαρά το όμορφο βραβειακι σου να το στολίσω στο μωβ μπλογκοσπιτάκι μου (ταιριάζει και στα χρώματα του μπλογκ μου) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντε και στους χίλιους,προχώρα ακάθεκτη σε χρειαζόμαστε!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να τους χιλιασεις!!!ολοι ενδιαφερομαστε για τις πολυτιμες πληροφοριες σου αλλα και την ανταλλαγη ιδεων και αποψεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίνα μου να μας χιλιάσεις γρήγορα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να μας δεκα...χιλιάσεις και σύντομα, μάλιστα!!! Καλή συνέχεια να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ,,,,,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή συνέχεια blogoγειτονάκι... να τα χιλιάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να μας χιλιάσεις!! Κάτι το οποίο πιστεύω πως θα γίνει σύντομα, γιατί περνάμε ωραία εδώ, μαζί σου... Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να μας χιλιάσεις Λίνα μου!!!!!! Τo blog σου είναι υπέροχο πολλά πολλά ΜΠΡΑΒΟ και σ ευχαριστούμε πολύ για τις πολύτιμες συμβουλές που μοιράζεσαι μαζί μας!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κορίτσια, είστε όλες υπέροχες! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nα τους χιλιάσεις και ακόμη περισσότερο ,φιλιά καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια Λίνα μου ! Να μας χιλιάσεις γρήγορα!!!!!
    Πέρνω το δωράκι σου και πάω να το αναρτήσω!
    Πέρνα κι εσύ να δείς το δικό μου! Ελπίζω να σου αρέσει...θα το ταχυδρομήσω εντός των ημερών!
    Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι καταπληκτική, Μαριάννα μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Πέρασα κι ενθουσιάστηκα!

      Διαγραφή
  17. Να τα χιλιάσεις κορίτσι μου και πάντα με όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να γίνουμε πολλοί ακόμα ,να δημιουργείς με φαντασία και αγάπη και ευχαριστούμε για τις μπλογκοπληροφορίες
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. θα ακολουθήσω τις συμβουλες σου!με παρέπεμψε εδώ και ήρθα, η καλή μου φίλη Χαρά, να είσαι καλα!
    φιλάκια και απο εμένα!Barby-b....Σ΄ΈΥΧΑΡΙΣΤΩ για τις συμβουλες και τις προτροπες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή