Η πασαρέλα της "Vintage επίδειξης μόδας" ξεκίνησε!

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Ξεκίνησε η vintage πασαρέλα! Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με το πώς θα συμμετέχετε κι εσείς, δείτε την πρόσκληση, εδώ.

Σημείωση: Προσπάθησα να διαμορφώσω την ανάρτηση, έτσι ώστε να είναι βολική για εσάς και να μην τραβάει πολύ σε μάκρος...Με παίδεψε αρκετά ο κώδικας και δεν ξέρω τι θα γίνει στην πορεία. Όπως και να' χει, μπορείτε να κάνετε κλικ στο σύνδεσμο "Απόκρυψη - Εμφάνιση", έτσι ώστε να εμφανίζετε μία μία τις συμμετοχές,και να μην μπερδεύεστε.


Δια χειρός Rena Christodoulou
Εμφάνιση
Χωρίς ειρμό
Εμφάνιση
Κερασόπιτες
Εμφάνιση
Weddings chic and cheap
Εμφάνιση
Δελφινάκι
Εμφάνιση
Neraidodimiourgies
Εμφάνιση
Ποδηλάτισσα
Εμφάνιση
ΧειροΠοιήματα της Νικόλ!!!
Εμφάνιση
Όσα φέρνει ο νους
Εμφάνιση
Marilise 2
Εμφάνιση
Χειροτεχνήματα
Εμφάνιση
S.K. epiloges
Εμφάνιση
Merry Mary Stories
Εμφάνιση
____________________________________________________

Αυτό ήταν λοιπόν, φίλες και φίλοι λάτρεις του vintage! Τα φώτα της πασαρέλας σβήνουν!Η επίδειξή μας ήταν πλούσια και νοσταλγική με μεγάλη ποικιλία! Από μωρουδιακά ρουχαλάκια, μέχρι χίπικα φορέματα και νυφικές ρόμπες! Πραγματικά εξαιρετικά κομμάτια,το καθένα με τη δική του ξεχωριστή ιστορία και κυρίως με τεράστια συναισθηματική αξία! 

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή σας! Ελπίζω να κάνουμε κι άλλες τέτοιες επιδείξεις στο μέλλον!

 Υ.Γ. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το κάθε ρούχο ή αντικείμενο, επισκεφθείτε τα blog των φίλων που μου τα έστειλαν. Για οικονομία χώρου, έχω παραλείψει κάποιες πληροφορίες.


29 σχόλια:

  1. Που ζηλεύω,πειράζει?Εγώ γιατί δεν έχω τέτοια,οεο?
    Φιλιά με ζήλεια και σκασίλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Κυριακή μου, δεν πειράζει! Γλιτώνεις και το άγχος της φωτογράφισης τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφο το φόρεμα, Έλενα, κι έχω και αδυναμία στο χίπικο στιλ! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη αρχή (είχα δει και τις δικές σου)...ανυπομονώ να δω και άλλες συμμετοχές!!
    Καλό βράδυ...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ! Οι συμμετοχές έχουν αρχίσει και μαζεύονται, αν και καθυστερώ λίγο να τις ανεβάσω, επειδή έχω μπλέξει πολύ κώδικα μέσα και υπάρχει κίνδυνος να τα κάνω σαλάτα!!Χαχα! Προς το παρόν όλα καλά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφα!!!
    Καλώς σε βρήκα:))
    Καλή σου νύχτα, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία.... Μπορεί να βάλω κι εγώ κάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα, κορίτσι μου! Υπέροχα κομμάτια!
    Λοιπόν, πρέπει να ξεθάψω τα χειμωνιάτικα, που μόλις τα μάζεψα, γιατί εκεί κρύβονται οι θησαυροί... αλλά χαλάλι σου! Ελπίζω από την επόμενη εβδομάδα να μπορώ να σου δείξω και τα δικά μου... Πολλά φιλιά, καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου, περιμένω με χαρά! Τελικά τα χειμωνιάτικα μπορεί να μην τα βγάλεις μόνο για φωτογράφιση αλλά και για να τα φορέσεις, μ' αυτά που κάνει ο καιρός!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Ελένη! Ελπίζω να βρεις κι εσύ κάτι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ , ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ!!!
    Η ΡΟΜΠΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ 60 ΧΡΟΝΩΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλε τωρα που το βρηκα θα λειψω εγω αποκλειεται , μονο ρουχα ή και αξεσουαρ πχ , τσαντες , παπουτσια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, marilise μου, φυσικά και vintage αξεσουάρ! Άλλωστε πού ακούστηκε επίδειξη μόδας χωρίς αξεσουάρ, ε; Χεχε!

      Διαγραφή
  10. ΛΙΝΑΑΑΑΑΑΑ! ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ!!!
    ΔΕΣ ΕΔΩ ΤΙ ΣΟΥ ΕΧΩ!!!!
    http://diaheiros.blogspot.gr/2013/05/blog-post_7598.html
    ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ;
    ΘΑ ΒΡΩ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίνα μου, σ΄ευχαριστώ που έφτιαξες τόσο ωραία τις φωτογραφίες, καλά έκανα τελικά και το άφησα στην κρίση σου.Να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο, φιλάκια πολλά Σίσσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη η ιδέα σου Λίνα και χαίρομαι που σε γνωρίζω!!! Εχώ βρει ενα κομμάτι που είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε για την "επίδειξη". Το νυφικό της μαμάς μου!! Θα το βγάλω σύντομα φωτογραφία και θα στη στείλω!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, ακούγεται υπέροχο! Επίδειξη χωρίς νυφικό γίνεται; Δεν γίνεται!

      Διαγραφή
  13. Είναι όλα πάρα πολύ όμορφα!Ειδικά το μπλε μου άρεσε πολύ!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΛΙΝΑ!!!!
    ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΙ ΑΛΛΑ!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ , ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ!!!!
    ΤΑ ΚΡΑΤΑΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΟΛΑ!!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
    Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΕΓΑΛΩΣΕ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λινα τωρα ειδα το διαγωνισμο σου στην άλλη ανάρτηση και ήρθα να καμαρώσω τα vintage κομμάτια. Ειναι όλα εξαιρετικά. Σίγουρα οι κοπέλες που σου τα εστειλαν αλλα και εσυ, θα πλυμμηρισατε συγκινηση.
    Κριμα που δεν ήρθα νωρίτερα. Κατι θα εβρισκα της μαμάς μου:)
    Εξαιρετικός διαγωνισμός. Άξια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η πασαρέλα. Κρίμα...δεν έχω τίποτα σχετικό. Μόνο μνήμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή