Κουτιά αποθήκευσης από ανακυκλώσιμα υλικά

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013


Σας έχει συμβεί να ψάχνετε όλο το σπίτι για μια γόμα, ή ξύστρα κι ενώ ξέρετε ότι υπάρχουν δυο-τρεις, δε βρίσκετε καμία;

Με τόσα πράγματα που ασχολούμαι τελευταία, έχω μαζέψει τόσα πολλά υλικά, εργαλεία και μπιχλιμπιδάκια που κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι είχε γεμίσει το σπίτι και δεν μπορούσα να τα βρω! Ένας χαμός δηλαδή!
Γι΄αυτό αποφάσισα να φτιάξω όμορφα αποθηκευτικά κουτάκια, κομμένα και ραμμένα στα μέτρα μου, ανακυκλώνοντας απλά υλικά μέσα από το σπίτι!
Να το πρώτο κουτί που έφτιαξα χτες, από χαρτοκούτια δημητριακών, ρυζιού, κομμένα ρολά κουζίνας και φυσικά ένα καρό χαρτί περιτυλίγματος. Δεν έβγαλα φωτογραφίες σε όλη τη διαδικασία, αλλά πιστεύω ότι είναι αρκετά εύκολο να καταλάβετε πώς έγινε. Τα υλικά που χρειάστηκα εκτός από τα παραπάνω βασικά, ήταν κόλλα, σελοτέιπ, και ψαλίδι. Τίποτα εξεζητημένο δηλαδή!
Το υπέροχο είναι ότι είναι αρκετά μικρό, αλλά χάρη στα διαφόρων μεγεθών και σχημάτων διαμερίσματα που έχει, χωράει πολλά πράγματα!
Στο συγκεκριμένο κουτάκι έβαλα τα βασικά αξεσουάρ του γραφείου και κάποια ζωγραφικής, αλλά σύντομα θα φτιάξω κι άλλο ένα για τα εργαλεία των κοσμημάτων και τους πηλούς μου.






21 σχόλια:

  1. Σωτηρία αυτά τα κουτιά οργάνωσης και αποθήκευσης....και όταν είναι και τόσο όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη κατασκευη και μάλιστα από υλικά που συνήθως πετάμε !!!! Μπράβο , Λίνα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο, χρήσιμο και οργανωτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά χρειάζονται αυτά τα κουτιά αποθήκευσης... Εγώ Λίνα κάτι κουτιά από παπούτσια έχω και χρησιμοποιώ, βέβαια οργανωτικό σαν αυτό δε το λες... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λινάκι είσαι υπέροχη!
    Δημιουργικό και πρακτικό πνεύμα!
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία λύση για αποθήκευση με ανακυκλώσιμα υλικά !!!
    Κατασκευή για υιοθεσία .... Μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η κατασκεύη σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελειο!μια χαρα τα μαζεψες ολα !
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΣΟ ΒΟΗΘΑΝΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!
    ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο και πολύ πρακτικό! Τελικά αυτά τα κουτιά είναι πολύ χρήσιμα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λινα το εφτιαξες πολυ ομορφο δηλαδη κολλησες κουτια δημητριακων το ενα διπλα στο αλλο! Και το ρολο κουζινας πηρε τη θεση του, μας χρειαζεται ολες ενα τετοιο αρκει οπως λεει η Ρενα να τα ξαναβαζουμε ολα στη θεση τους, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα, οικονομική και πολύ-πολύ χρήσιμη! Μπράβο!
    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλεις, σε περιμένω να παίξουμε!

      http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.gr/2013/10/blog-post_14.html

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Ομορφο και πρακτικό συνάμα
    Εγώ προσπαθώ να βρω τρόπο να βρίσκω τις μπάλες που παίζει ο γατούλης.
    Ολο τις σφηνώνει κάπου και δεν έχει με τι να παίξει.
    Οκ μετά από μέρες όλο και βρίσκει κάποια.....
    Βαρέθηκα να τις ψάχνω όμως!
    Καμιά ιδέα;

    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχη κατασκευή!!!!όλο λέω να φτιάξω κι εγώ και τίποτα δεν έχω κάνει!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια η αποθηκευτική σου σύνθεση, Λίνα μου ! Μιά χαρά τακτοποιήθηκαν τα σύνεργά σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραία που τα αξιοποίησες!!!Έδεσαν τέλεια μεταξύ τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή