Οι πρώτοι λουκουμάδες του χειμώνα!

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

λουκουμάδες χωρίς μέλι με πραλίνα και σιρόπι

Έπιασε το κρύο για τα καλά, μου φαίνεται! Και ανάμεσα στο άγχος της καθημερινότητας, τη δουλειά, το blogging και τη μελέτη της JavaScript που άρχισα πρόσφατα να μαθαίνω, είπα να φτιάξω κι ένα χειμωνιάτικο γλυκάκι για να πάνε τα φαρμάκια κάτω!
Λουκουμάδες με σιρόπι χωρίς μέλι, λοιπόν, με κανέλα και φυσικά λίγη πραλίνα από πάνω! Και πέτυχαν οι άτιμοι!
Η συνταγή υπερ-σούπερ απλή, αλλά εγώ θα σας τη δώσω, γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να τη χρειαστεί! Οι λουκουμάδες που βγαίνουν είναι αρκετοί για 4 πολύ πεινασμένα άτομα!
          Υλικά:
  • 300 γρ. αλεύρι
  • 300 γρ. νερό χλιαρό
  • 1 φακελάκι μαγιά παρά κάτι (ή και όλο)
  • λίγο αλάτι
  • λίγη ζάχαρη
Για το σιρόπι:
  • 1 κούπα νερό
  • 1 κούπα ζάχαρη
Ανακάτεψα όλα τα υλικά της ζύμης μαζί σε μπολ και τα άφησα μισή ωρίτσα στο φούρνο, αφού τον είχε ζεστάνει λιγάκι, σκεπασμένα με μια υγρή πετσετούλα.
Με ένα κουταλάκι, άρχισα να ρίχνω μικρά κομμάτια ζύμης σε καυτό σπορέλαιο, γιατί το ελαιόλαδο, όσο υγιεινό κι αν είναι τους βαραίνει πολύ τους λουκουμάδες... Λίγα δευτερόλεπτα και έτοιμοι οι πρώτοι αφράτοι λουκουμάδες του χειμώνα!
Όσο για το σιρόπι, έβρασα τα υλικά σε κατσαρολάκι για ένα  πεντάλεπτο και έτοιμο κι αυτό. Το έριξα πάνω από τους λουκουμάδες, πρόσθεσα μπόλικη κανέλα και πραλίνα φουντουκιού, γιατί η σοκολατένια γεύση πάει παντού. Προσοχή όμως, μη φάτε πολλούς, γιατί φουσκώνουν! Καλή όρεξη!
Αυτά για σήμερα.
Τρεις αναρτήσεις, για να μη νομίζετε ότι σας ξέχασα την προηγούμενη εβδομάδα!
Απλώς έλειπα και είπα να επανορθώσω!


19 σχόλια:

  1. Πρόλαβα???
    Δυο μερίδες για μένα, παρακαλώ!!!
    ;-)
    Αχ, με γλύκανες, πριν κλείσω τον υπολογιστή!
    Φιλάκιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ ΛΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ! ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΩ ΤΟ ΘΑΝΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ...ΔΕ..... ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΡΙΜΩΞΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Θάνο, δε μας τα λες καλά! Αμέσως λουκουμάδες για τη Φένια, παρακαλώ!

      Διαγραφή
  3. Μμμμμμμμμμμμμμμμ σλουυυρπππ!!!! Πολύ λαχταριστοί φαίνονται Λινάκι....
    Τι μου κάνεις πρωί - πρωί .... Ανασκουμπώνομαι για να φτιάξω.
    Καλημερούδιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθυστέρησα λίγο ν΄απαντήσω! Ελπίζω να έφτιαξες και να τους ευχαριστηθήκατε!

      Διαγραφή
  4. Τώρα τι να πω... με έκανες να μου τρέχουν τα σάλια...Οι δικοί μου που είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αυτους τους λουκουμαδες ολα τα φαρμακια πανε κατω αχ ...μοσχομυρισαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη, πράγματι είναι ό,τι πρέπει τώρα και με το κρύο! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Γιαμ γιαμ!!!!
    Γιατί δεν έχει προχωρήσει τόσο η τεχνολογία ακόμη, ώστε να απλώσω το χεράκι μου και να πάρω έναν μέσα από την οθόνη;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μιαμ ,μιαμ....σοκολάτα μου αρέσει πολύ..και οι λουκουμάδες..μαζί όμως και τα δύο δε τα έφαγα ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά, και έλεγα να φτιάξω στα παιδιά σήμερα λουκουμάδες και επειδή δεν είχα πρόχειρη συνταγή, βαρέθηκα! την φυλάω και θα τη δοκιμάσω Λίνα.
    Πάντως ο καιρός όντως "ζητούσε" λουκουμάδες, τζάκι, κουβερτούλα και τσαγάκι!!!!
    Καλή μελέτη java!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δήμητρα! Ελπίζω να τους έφτιαξες!

      Διαγραφή
    2. Άργησα λίγο:) τους έφτιαξα σήμερα και δεν έμεινε ουτε δειγμα!!!!
      Βάλαμε μέλι εμεις και κανέλα. Ειπαμε να το παιξουμε υγιεινοι:)))
      Φιλακια και σ'ευχαριστούμε για την ιδέα και τη συνταγή!!!

      Διαγραφή
  9. Σε μεγάλο πειρασμό μας βάζεις , Λίνα μου !!!!! Μια καλή και ευκολη συνταγή για λουκουμάδες
    τη χρειαζόμουν !!!!
    Να είσαι καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή