Φτιάξτε: γυάλινο μπουκάλι με αντλία για το υγρό πιάτων

Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ξεφορτωθείτε τα πλαστικά μπουκάλια του υγρού πιάτων


Τα πλαστικά μπουκάλια του υγρού πιάτων είναι πολλές φορές αντιαισθητικά, ειδικά όταν είναι εμφανής η ετικέτα με τη μάρκα. Βέβαια θα μου πείτε, γούστα είναι αυτά και λίγοι είναι αυτοί που ασχολούνται με μια τέτοια λεπτομέρεια στην κουζίνα τους. Εκτός βέβαια αν είστε τελειομανείς ή η κουζίνα βρίσκεται στον πρώτο χώρο που συναντά κανείς όταν μπαίνει στο σπίτι σας, επομένως θέλετε να είναι όλα προσεγμένα και όμορφα.

Επειδή εγώ ανήκω και στις δυο παραπάνω κατηγορίες, σκέφτηκα να κάνω μια μικρή αλλαγή που, πιστέψτε με, χτυπάει πολύ πιο ευχάριστα στο μάτι.
Η ιδέα για τη συγκεκριμένη αναβάθμιση της υποτιμημένης περιοχής του νεροχύτη είναι πολύ απλή και εύκολη.
Χρησιμοποίησα ένα γυάλινο μπουκάλι από γάλα (να και η ανακύκλωση), και μια απλή λευκή πλαστική αντλία σαπουνιού χεριών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η εφαρμογή τους έτυχε να είναι κάτι παραπάνω από άψογη, προς μεγάλη μου ικανοποίηση.

Πλαστικό μπουκάλι υγρού πιάτων - πριν την αλλαγή

Γυάλινο μπουκάλι με αντλία για το απορρυπαντικό πιάτων

Ωστόσο, όπως βλέπετε, το σωληνάκι της αντλίας είναι αρκετά πιο κοντό από το μπουκάλι, αλλά βρήκα αυτή τη συγκυρία ιδιαίτερα πρακτική! Όταν το υγρό φτάσει στη μέση, θυμάμαι να το ξαναγεμίσω και έτσι δεν ξεμένω ποτέ! Αν δεν προλαβαίνω να πάω στο σούπερ μάρκετ, προσθέτω λίγο νερό, ίσα για να φτάνει το υγρό στο σωληνάκι, και όλα εντάξει,
Αν βέβαια δε θέλετε να βλέπετε το μπουκάλι συνεχώς μισογεμάτο, μπορείτε να βάλετε μια αντλία με μακρύτερο σωληνάκι, ή να αντικαταστήσετε το κοντό σωληνάκι με ένα πιο μακρύ.
Επιπλέον, μπορείτε να βάψετε το γυάλινο μπουκάλι ή να του κάνετε μερικά σχέδια (ρίγες, πουά, λουλούδια κλπ) με ακρυλικά χρώματα σε σπρέι ή με πινέλο για τις λεπτομέρειες, βερνίκι νυχιών και φυσικά, χρώματα ειδικά για γυαλί.  Μπορείτε να περάσετε από πάνω ένα στρώμα διαφανούς βερνικιού σε σπρέι ή ό,τι άλλο έχετε διαθέσιμο, για να ασφαλίσετε καλύτερα το χρώμα. Μακριά από τη λαδομπογιά, γιατί δεν πρόκειται να στεγνώσει ποτέ!
Βέβαια, με ό,τι είδος μπογιάς και να το βάψετε, η συχνή επαφή με το νερό, μπορεί να ξεφτίσει ή να ξεβάψει το χρώμα. 
Σίγουρα, αποφύγετε υφάσματα, κορδέλες ή ντεκουπάζ για τη διακόσμηση του μπουκαλιού.
Πάντως και σκέτο, μου αρέσει πολύ.


6 σχόλια:

  1. Χμ! Αυτή είναι μια πραγματικά καλή ιδέα! Και μενα δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το πλαστικό μπουκάλι αλλά δεν είχα και άλλη επιλογή! Τώρα έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω κι εγώ θέμα με το μπουκάλι του υγρού πιάτων (δε μου αρέσει να φαίνεται) και έχω αγοράσει εδώ και καιρό ένα γυάλινο μπουκάλι με αντλία από τα είδη μπάνιου (αυτά που είναι για το κρεμοσάπουνο). Δεν είχα σκεφτεί καν τότε ότι θα μπορούσα να φτιάξω το μπουκάλι μόνη μου! Μου έδωσες ωραία ιδέα, σε περίπτωση που το βαρεθώ και θελήσω να το αλλάξω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό δεν το είδα, όλο όμορφες ιδέες είσαι...Να το κάνεις ασπρόμαυρο να ταιριάζει με το τραπεζάκι και την καρέκλα της κουζίνας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή ιδέα.
    αρχίζω να ψάχνω για το ιδανικό σετ, μπουκάλι, πομα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή