Σούπερ μίνι θήκη καλλυντικών για το βραδινό τσαντάκι!

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

ασπρόμαυρη θήκη σκιών με ζωγραφισμένα σχέδια

Κλασικό πρόβλημα για όλες τις γυναίκες, πώς θα χωρέσουν όλα τα περιεχόμενα του νεσεσέρ τους μέσα στο μικροσκοπικό βραδινό τσαντάκι! 
Σήμερα, λοιπόν, καθώς σκάλιζα τους μικρούς μου θησαυρούς, τους οποίους έχω σώσει από τα σκουπίδια (ευτυχώς προς το παρόν μόνο από τα δικά μου!) μου ήρθε μια ιδέα και σπεύδω να τη μοιραστώ μαζί σας.
Αυτό που ανακάλυψα ήταν μια παλιά θήκη για σκιές ματιών, με καθρεφτάκι. Σε μπεζ-χρυσό χρώμα, ξεθωριασμένη και οι σκιές μέσα αμφιβόλου ποιότητας, μετά από τόσο καιρό. Σίγουρα ένα τόσο χαριτωμένο μικρό κουτάκι και μάλιστα με καθρεφτάκι, δεν έπρεπε να πάει χαμένο.
Σκέφτηκα τι θα μπορούσα να βάλω στις μικροσκοπικές θηκούλες αντί για σκιές και ομολογώ πολλά πέρασαν από το μυαλό μου, αλλά αυτή τη φορά αποφάσισα να σας δείξω την πιο χρηστική ιδέα απ' όλες. Για να μη σας κρατώ άλλο σε αγωνία, η ιδέα είναι απλή. Τι χρειαζόμαστε όταν βγαίνουμε το βράδυ και το μόνο που κουβαλάμε μαζί μας είναι ένα μικρό τσαντάκι που χωράει ίσα-ίσα τα κλειδιά μας και μερικά χρήματα; Τα πάντα, φυσικά! Από κραγιόν μέχρι κόλλα στιγμής και εφεδρικό καλσόν. Μην περιμένετε βέβαια να σας δείξω πώς θα χωρέσετε το καλσόν σας στη θήκη για σκιές. Αυτό εμπίπτει στις αρμοδιότητες blogger-ταχυδακτυλουργού (αλήθεια υπάρχει κανείς;).

αφαιρώντας τις παλιές σκιές από τη θήκη

Αλλά, οτιδήποτε είναι σε ρευστή-παχύρρευστη μορφή, μπορεί να χωρέσει σε μικρές ποσότητες στις στρογγυλές θηκούλες της σκιάς.
Εγώ ενδεικτικά έβαλα lip gloss, βαζελίνη, κρέμα χεριών και οδοντόκρεμα! Μπορείτε ακόμα να βάλετε τζελ ή κερί μαλλιών, ένα κομμάτι από το κραγιόν σας, κλπ.
Προηγουμένως είχα αφαιρέσει τα μεταλλικά τμήματα με ένα μυτερό ψαλιδάκι και έμεινε μόνο το πλαστικό, αφήνοντάς μου και περισσότερο χώρο για τα νέα περιεχόμενα.
Όπως βλέπετε η θήκη περιλάμβανε και ένα εσωτερικό καπάκι το οποίο είναι πολύ χρήσιμο, για να μη φύγουν τα καλλυντικά από τη θέση τους. Κόλλησε μάλιστα επάνω στην οδοντόκρεμα και ασφαλίστηκε διπλά!

κραγιόν, οδοντόκρεμα, κρέμα χεριών, βαζελίνη σε θήκη σκιών
Πόσα καλλυντικά χωράνε στο... καθρεφτάκι σας;
Βέβαια, ωραία όλα αυτά, αλλά το κουτάκι εξακολουθούσε να έχει μια όχι και τόσο ευχάριστη όψη. Έπρεπε επειγόντως να ανανεωθεί και να μεταμορφωθεί σε κάτι σούπερ χαριτωμένο. Έπιασα λοιπόν τα πινέλα μου και τα ακρυλικά χρώματα ζωγραφικής και το έριξα πάλι στο βάψιμο. Μια στρώση χρειάστηκε από μαύρο χρώμα, σχεδόν καθόλου αραιωμένο, για πιο ματ αποτέλεσμα. Και αφού στέγνωσε, άρχισα με το μικρό μου πινελάκι να ζωγραφίζω σχεδιάκια και λεξούλες σε λευκό χρώμα. Ένα πέρασμα με γυαλιστικό στο τέλος για πιο λείο και ασφαλισμένο αποτέλεσμα και έτοιμο το σούπερ μίνι-νεσεσέρ μου.
Με αυτό τον τρόπο ανακύκλωσα την παλιά θήκη για σκιές ματιών και συγχρόνως κέρδισα χώρο στην τσάντα μου, τοποθετώντας σε ένα μόνο κουτάκι 4-5 (περισσεύει η θέση για το πινελάκι) καλλυντικά για τη βραδινή μου έξοδο, που μέχρι τώρα δε θα τολμούσα να σκεφτώ να πάρω μαζί μου. Και καθρεφτάκι παρακαλώ!
Περιμένω τις ιδέες σας για το τι καλλυντικά θα πάρετε μαζί σας την επόμενη φορά που θα βγείτε!
Γιατί ένα ακόμη θετικό, είναι ότι μπορείτε κάθε φορά να βάζετε και κάτι άλλο!

ανανεωμένη θήκη για σκιές ματιών

ζωγραφισμένη θήκη-καθρεφτάκι


6 σχόλια:

  1. Πολύ έξυπνο και πρακτικό!!!!!
    Δε πετάμε τίποτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέξυπνη ιδέα! Μου άρεσε η σκέψη σου για την οδοντόκρεμα... δε θα το φανταζόμουν να την ενσωματώσω, αλλά ναι, είναι χρήσιμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπέροχη ιδέα μπραβο σου α το εφαρμοσω αμεσα
    ξεκιναει το πανηγυρι των χριστουγεννων σε περιμενω
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/10/blog-post_71.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Cute και πολυ μσλιστα Λινα μου τελειο το νεσεσερ και τα χωραει ολα μια χαρα και το ασπρομαυρο μου αρεσει πολυ, φιλια και καλο υπολοιοπο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χιχι! Τέλειο!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    Ευρηματικότατη είσαι!
    Ελπίζω να σε βρίσκω καλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή