Αρκουδάκι πλεκτό με βελονάκι

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

αρκουδάκι μπεζ-καφέ με κόκκινο κασκόλ
Αρκουδάκι πλεκτό με βελονάκι
Καλή χρονιά σε όλους, με πολλή αγάπη και απλές, καθημερινές, μαγικές στιγμές!
Καιρό έχω να κάνω ανάρτηση, αλλά πιστέψτε με το σκέφτομαι κάθε μέρα! Αυτό δε σημαίνει φυσικά ότι δεν έχω πράγματα να σας δείξω! Τα βελονάκια, οι βελόνες, τα πινέλα και πάσης φύσεως εργαλεία πήραν φωτιά τους τελευταίους μήνες, αλλά μόνο τις νυχτερινές ώρες, λόγω φόρτου εργασίας!
Τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μου δεν πρόλαβα να τις αναρτήσω, κυρίως επειδή ποτέ δεν ήμουν σπίτι τις ώρες που ο φωτισμός ήταν κατάλληλος για φωτογράφιση,,, αλλά μπορώ να σας δείξω μερικές από τις υπόλοιπες δημιουργίες μου!

Ξεκινάω σήμερα με το αρκουδάκι που έπλεξα για ένα υπέροχο μικρό πρίγκιπα, μόλις 2 1/2 ετών, του οποίου τους γονείς αγαπώ πολύ!
Το καλύτερο για μένα ήταν το σχόλιο του μικρού όταν τον πρωτοείδε!
"Κοίτα", είπε μ' ένα πλατύ χαμόγελο, "όμορφο είναι!"
Περιττό να σας ότι απλά τρελάθηκα!
Ιδού ο αρκούδος λοιπόν, που φοράει και κασκόλ φυσικά, μιας και είναι χειμώνας!

Η "γέμισή" του είναι από βαμβάκι, Είναι ολόκληρος από νήμα, ακόμα και τα μάτια του. Αυτά για σήμερα!  Ελπίζω να σας αρέσει, γιατί σκοπεύω να πλέξω πολλά ζωάκια ακόμα!


9 σχόλια:

  1. Ευτυχισμένο το νέο έτος, κορίτσι μου!
    Υγεία, θετική σκέψη, έμπνευση και πολλή αγάπη!!!
    Καλά, ο αρκούδος κούκλος είναι! (Κυριολεκτικά και μεταφορικά!)
    ;-)
    Και με το δίκιο του ξετρελάθηκε ο πιτσιρίκος!
    Να είσαι καλά!
    Καλή συνέχεια!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι χειροποίητο τελικά μαγεύει μικρούς και μεγάλους! Είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πως να μην ξετρελαθεί ο πιτσιρίκος αφού είναι μια γλύκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά Λίνα μου.
    Κούκλος ο αρκούδας σου.
    Γειά στα χεράκια σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πολύ όμορφο! Και καλοφτιαγμένο! Αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίζω και εγώ, φτιάχνω φτιάχνω και ποτέ δεν κάνω ανάρτηση! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή