Πουλόβερ-φόρεμα πλεκτό ρεγκλάν με λεπτομέρειες από βελονάκι

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Ρεγκλάν πουλόβερ

Αχ, ο χειμώνας καλά κρατεί και παρόλο που στην πόλη του Πύργου δε χιονίζει σχεδόν ποτέ, το κρύο είναι τσουχτερό και η όλη κατάσταση χρήζει εξοπλισμού! Ωραία λοιπόν, τα σκουφάκια, τα γαντάκια και τα κασκόλ που πλέκω με τα χεράκια μου, αλλά σωστή "πλέκτρα" χωρίς πουλόβερ στο ενεργητικό της γίνεται; Δε γίνεται!

Γι' αυτό και φέτος, ασχολήθηκα με ένα πιο περίπλοκο και χρονοβόρο project που όμως με αντάμειψε, και με την εμφάνιση, αλλά και με τη ζεστασιά του.

Είναι ένα μπλουζο-φόρεμα, που έπλεξα με βελόνες Νο7, σε ένα πολύ ιδιαίτερο γκρίζο χρώμα, και από τότε που το ολοκλήρωσα, σπάνια το βγάζω από πάνω μου! Πρέπει να σας πω ότι είμαι πολύ περήφανη για το αποτέλεσμα, γιατί 1ον είναι το πρώτο ρούχο για ενήλικα που έπλεξα και επιπλέον, το σχέδιο ήταν εξολοκλήρου δικό μου, χωρίς να ακολουθήσω κάποιο πατρόν.
Φυσικά, προηγήθηκε έρευνα και ιδίως επάνω στο σχέδιο ρεγκλάν και στη μανικοκόλληση και βέβαια, δεν έλειψαν οι υπολογισμοί και το μέτρημα, για να μην μιλήσω για τα ξενύχτια! Ωστόσο το αποτέλεσμα με δικαίωσε.

πλεκτό πουλόβερ φόρεμα ρεγκλάν

Αυτό που μου έκανε εντύπωση κατά τη διάρκεια της έρευνάς μου σχετικά με τα πουλόβερ, είναι ότι δε βρήκα σχεδόν καμία αναφορά, πόσο μάλλον δείγματα ρούχων που να συνδυάζουν την πλέξη με βελόνες και με βελονάκι. Εμένα μου φάνηκε αρκετά παράξενο το ότι δεν συνηθίζεται κάτι τέτοιο, και το έκανα ούτως ή άλλως. όπως θα δείτε στα τελειώματα των μανικιών και το κάτω μέρος της μπλούζας.

Το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ και φυσικά, περιμένω τη γνώμη σας.
Σημ. το σχέδιο ρεγκλάν είναι η διαγώνια και με κλίση προς τα μέσα ραφή των μανικιών με το σώμα της μπλούζας, όπως φαίνεται και στην εικόνα 2.


7 σχόλια:

  1. Λινάκι!!! WOW!!!
    Είναι πανέμορφο και καταλαβαίνω ακριβώς τον λόγο που δεν το βγάζεις από πάνω σου!!!
    (Κι εγώ θέλω να πλέξω μια μπλούζα, αλλά στη σκέψη και μόνο των μανικιών και της λαιμόκοψης... μου κόβεται το γέλιο!)
    ;-)
    Φιλάκια πολλά στα χρυσά σου τα χεράκια!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σ' ευχαριστώ πολύ! Πάντα μου δίνουν χαρά τα σχόλιά σου, αλλά δεν προλαβαίνω να απαντήσω! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο έγινε, Λίνα μου!!!!!!!!!!!! Γειά στα χεράκια σου!!!!!!
    Και το χρώμα του είναι πανέμορφο!! Να το φοράς και να το χαίρεσαι!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειο το πλεκτο σου γεια στα χερια σου πραγματικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο πλαικτό, γεια στα χέρια σου Λίνα μου.
    Ταιριάζει με πολλούς συνδιασμούς.
    Μπράβο για την υπομονή σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια,είναι τέλειο το αποτέλεσμα.... είμαι κι εγώ τώρα στη φάση που ερευνώ για να φιάξω μπλουζοφόρεμα, θέλω πρώτα να το φιάξω για την κόρη μου που είναι μικρότερο το έργο, και μετά για μένα. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή