2 κατασκευές μηδενικού κόστους με ανακυκλώσιμα υλικά!

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

χειροποίητη θήκη για βελόνες πλεξίματος από ρολό κουζίνας

Μ' έχει πιάσει μανία κατασκευών ανακύκλωσης και κάθε φορά φυσικά σπεύδω να σας τις παρουσιάσω! Δείτε εδώ δύο χρηστικές κατασκευές με απλά υλικά που αλλιώς θα πετούσατε στον κάδο ανακύκλωσης ή χειρότερα στα σκουπίδια!

Εδώ βλέπετε μια χειροποίητη θήκη για βελόνες πλεξίματος που έφτιαξα χτες το βράδυ. Πριν το φτιάξετε βεβαιωθείτε ότι χωράει στο ύψος τις βελόνες σας. Αν όχι, τότε θα χρειαστεί να φτιάξετε το καπάκι από δεύτερο ρολό.
Ακολουθούν οι οδηγίες κατασκευής:
Υλικά: 
ρολό από χαρτί κουζίνας/αλουμινόχαρτο κ.λ.π
λίγο χαρτόνι
ψαλίδι
ένα κοφτερό μακρύ μαχαίρι
κόλλα
χαρτάκια από νήματα πλεξίματος ή σελίδες από περιοδικά ή ό,τι άλλο θέλετε.

θήκη για βελόνες πλεξίματος με καπάκιΑρχικά, έκοψα από το ρολό το κομμάτι που ήθελα να γίνει το καπάκι. Κόλλησα δύο στρογγυλά κομματάκια στις δυο βάσεις για να κλείσει το κουτί μου επάνω και κάτω. Επιπλέον κόλλησα ένα κομματάκι χαρτόνι στο εσωτερικό του στομίου της θήκης, για να προεξέχει λίγο και να μπορεί να εφαρμόζει επάνω του το καπάκι. Μετά κόλλησα στη θήκη μου τα χαρτάκια από τα νήματα που τόσο καιρό φύλαγα χωρίς να ξέρω το λόγο! Στο τέλος, έβαλα και μια κορδελίτσα στη βάση του καπακιού για να ξεχωρίζει καλύτερα. Τι λέτε; Χωράει σίγουρα 4 ζευγάρια βελόνες.


βάση φόρτισης κινητού από πλαστικό μπουκάλι σαμπουάν
Εδώ, βλέπετε ένα... μπουκάλι από αφρόλουτρο! Την κατασκευή αυτή την είχα βρει παλιότερα σε κάποιο ξένο site, αλλά δε θυμάμαι τώρα πού και πώς. Τι είναι όμως; Μια θήκη φόρτισης κινητού! Αν δεν έχετε κάποια επιφάνεια κοντά στην πρίζα για να ακουμπήσετε το κινητό σας όταν φορτίζει, αυτή είναι η λύση, για να μην το αφήνετε στο πάτωμα. Κόβετε με ένα μαχαίρι το πλαστικό μπουκάλι του αφρόλουτρου/σαμπουάν/κ.ο.κ., όπως βλέπετε στην εικόνα. Δηλαδή κόβετε μόνο το μισό και αφήνετε μια πλάτη, στην οποία κάνετε μια τρύπα που να χωράει ίσα-ίσα το φις του φορτιστή σας.

βάση φόρτισης κινητού επί το έργον
 Νομίζω οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Όσο για τη διακόσμηση, εγώ απλά κόλλησα μερικά αυτοκόλλητα με πεταλούδες, επειδή ως συνήθως βιαζόμουν, αλλά εσείς μπορείτε να κάνετε ό,τι βάλει ο νους σας. Για εσάς που ντεκουπάρετε μανιωδώς είναι σίγουρα παιχνιδάκι!
Ελπίζω να σας άρεσαν και σήμερα οι εμπνεύσεις μου.
Περιμένω τα σχόλιά σας!
Φιλάκια!



12 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχα και πρακτικότατα!!!!! Σίγουρα θα τα φτιάξω και τα 2 γιατί τα χρειάζομαι επιεγόντως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρακτικές κατασκευές !!
    Θα τις υιοθετήσω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι κατασκευές μηδενικού κόστους είναι πολύ πολύ χρήσιμες!! Την θήκη για τις βελόνες θα την φτιάξω άμεσα!! Σε ευχαριστούμε!! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίνα μου έγιναν πολύ όμορφα. Πρέπει να φτιάξω και εγώ μια θήκη, γιατί αυτή τη στιγμή ούτε που ξέρω που είναι οι βελόνες πλεξίματος.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ δεν πλέκω για να φτιάξω την θήκη για τις βελόνες... αλλά θήκες για το κινητό έχω ήδη φτιάξει από καιρό και είναι πράγματι πολύ βολικές, όπως και 'καλαθάκια' από στρογγυλά μπουκάλια (θα σας τα δείξω κάποια στιγμή).
    Φιλάκια πολλά, Λίνα μου και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χρηστικές και ανέξοδες κατασκευές,ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!
    ΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΒΕΛΟΝΕΣ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΩ ΤΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΙΑ!!!!!
    ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΕΧΩ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λινάκι,έγραψες!
    Τη θήκη του κινητού την έχω δει,αλλά με το "tablet" που πήρα θέλω οικογενειακή συσκευασία....
    Όσο γαι τη θήκη για τις βελόνες,είναι εξίσου καλή ιδέα για θήκη πινέλων και διαθέτω δεκάδες πινελάκια.....
    Ευχαριστώ για την έμπνευση,μικρό μου!!!!
    Φιλιά πολλά και καληνύχτες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέξυπνες, αλλά και όμορφες λύσεις!!
    Γεια στα χέρια σου!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έξυπνες ιδέες και χρηστικές!!
    Μπράβο!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή