Διακοσμήστε και αξιοποιήστε τις συρμάτινες κρεμάστρες!

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

συρμάτινη κρεμάστρα ντυμένη με νήμα πλεξίματος

Έχετε μαζέψει δεκάδες συρμάτινες κρεμάστρες στη ντουλάπα σας και... σας μπαίνουν στο μάτι; Εγώ πάντως αυτό το πρόβλημα είχα εδώ και καιρό. Αφήστε που δε θέλω να κρεμάω τα ρούχα μου σε συρμάτινες κρεμάστρες, γιατί έχω την αίσθηση ότι χαλάει τα υφάσματα με ποικίλους τρόπους. 

Επιπλέον είχα μαζέψει σε ένα σακουλάκι δεκάδες πολύχρωμα κομματάκια από νήματα που περίσσεψαν από το πλέξιμο, και ήθελα κάπου να τα χρησιμοποιήσω και αυτά. Σήμερα το πρωί, λοιπόν, μου ήρθε η ιδέα να χρησιμοποιήσω τους δυο "εφιάλτες" μου μαζί, με μια απλή κατασκευή!
Έντυσα λοιπόν μια κρεμάστρα (για αρχή) με διάφορα χρωματιστά νήματα πλεξίματος και στο τέλος της πρόσθεσα κι ένα πλεκτό λουλουδάκι που μου είχε ξεμείνει από πέρυσι. 
Όμως, νομίζω ότι είναι τόσο όμορφη, που εκτός από τη ντουλάπα μπορεί να διακοσμήσει και τον τοίχο! Σας παρουσιάζω εδώ, τρεις τρόπους που σκέφτηκα στη στιγμή, για να χρησιμοποιήσετε τις συρμάτινες κρεμάστρες σας, διακοσμώντας συγχρόνως το χώρο σας!

1η ιδέα: Κρεμάστε επάνω της αγαπημένες φωτογραφίες με συνδετήρες, χρωματιστά κλιπς ή μανταλάκια. Θα ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακό αν χρησιμοποιούσατε περισσότερες κρεμάστρες και φτιάχνατε μια σύνθεση, που να χωράει πολλές φωτογραφίες!

συρμάτινη κρεμάστρα ντυμένη με νήμα-κρεμάστε σκουλαρίκια

2η ιδέα: Κρεμάστε επάνω της τα σκουλαρίκια σας, ή όποια άλλα κοσμήματα θέλετε!


συρμάτινη κρεμάστρα με νήμα-θήκη για περιοδικά

3η ιδέα: Κρεμάστε επάνω της αγαπημένα περιοδικά με όμορφα εξώφυλλα! Σε αυτή την περίπτωση νομίζω ότι επιβάλλεται να φτιάξετε τουλάχιστον 3-4 κρεμάστρες και να τις βάλετε δίπλα-δίπλα για πιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Φυσικά, εκτός από όλα αυτά, μπορείτε απλά να κρεμάσετε τα ρούχα σας με ασφάλεια και στυλ και να γεμίσετε τη ντουλάπα σας με χρώμα!

Ελπίζω να σας άρεσαν οι διακοσμητικές ιδέες μου!
Σύντομα θα επιστρέψω και με κάτι μπλε, για το διαγωνισμό του Heaven Creations.
Φιλιά!


14 σχόλια:

  1. Υπέροχες ιδέες !!!!! Μπράβο , Λίνα μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aααααα! Ψηφίζω το Νο1 και το φαντάζομαι ήδη....( ! )
    Super!!
    Φιλιά..**Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραία ιδέα κι έχω πολλές κρεμάστρες αλλά και νήματα!!
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίνα πολύ ωραία την έφτιαξες. Οι λύσεις που έδωσες αρκετά πρακτικές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια η ιδέα με τις κρεμάστρες!!! Θα φτιάξω για τα σκουλαρίκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΛΙΝΑΚΙ! ΜΠΡΑΒΟ!!!!! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λινα είναι πολύ ωραίες οι ιδέες σου!!!!!Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία έγινε η κρεμάστρα σου και τέλειες οι ιδέες που προτείνεις για την αξιοποίησή της!
    Ειδικά αυτή με τα σκουλαρίκια... θα μου χρειαστεί!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ' άρεσε φοβερά η ιδέα με τα σκουλαρίκια, που μονίμως τα ψάχνω δεξιά αριστερά.
    Χρησιμότατη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία την έντυσες!
    Και οι τρόποι αξιοποίησης ευφάνταστοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Λίνα μου!!! Πανέμορφη η κρεμάστρα... φοβερή ιδέα και πολύ χρηστική!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή