Λιχουδιές που... δεν παχαίνουν και δωρο-κλήρωση!

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Να και ένα πράσινο κεκάκι!
Αχχ!!!!Πάλι δεν πρόλαβα να γράψω ιστορία στο δεύτερο κύκλο του παιχνιδιού της Φλώρας "Παίζοντας με τις λέξεις"! Αλλά φυσικά θα διαβάσω τις ιστορίες και θα ψηφίσω τις αγαπημένες μου!

Ο καιρός είναι ακόμα καλοκαιρινός, αλλά εμένα με έχει πιάσει για τα καλά η δημιουργική διάθεση του φθινοπώρου!
Μπορεί λοιπόν τα πρωινά να είμαι στη δουλειά και δυο απογεύματα την εβδομάδα να παραδίδω μαθήματα στους νέους μου μαθητές στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Πύργου, αλλά πρέπει να ασχοληθώ και με κάτι καλλιτεχνικό, δε συμφωνείτε;


Πέρασα με μια στρώση γυαλιστικού την τουρτίτσα της προηγούμενης εβδομάδας, και νομίζω ότι έκανε τη διαφορά.
Γι' αυτό και εξοπλίστηκα με μπόλικο πολυμερικό πηλό και με τα απαραίτητα "αξεσουάρ" και συνέχισα τις δημιουργίες, τις οποίες φυσικά και θα μοιραστώ μαζί σας!

Πριν όμως γίνει αυτό...σας είχα υποσχεθεί κάτι! Ένα δωράκι για τις αγαπημένες φίλες που συμμετείχαν στη vintage επίδειξη μόδας που οργάνωσα πριν λίγους μήνες! Θα φτιάξω κάτι ειδικά για εσάς με το νέο μου αγαπημένο υλικό, τον πολυμερικό πηλό!
Μόλις είναι έτοιμο, λοιπόν, θα το αναρτήσω και θα ανακοινώσω και τα αποτελέσματα της κλήρωσης!
Σιγά μην δεν το έριχνα στα cupcake, και κυρίως τα σοκολατένια!

Τα σκουλαρίκια είναι από τα αγαπημένα μου αξεσουάρ. Και ποιος μπορεί να αντισταθεί στα υπέροχα παστέλ μακαρόν; Συνδυασμός που σκοτώνει!

Αυτό το έφτιαξα ειδικά για μια αγαπημένη μου φίλη που λέγεται Σοφία, και γιόρταζε στις 17!



32 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα γλυκάκια σου !!!!! Λαχταριστά σαν αληθινά !!!!! Μπράβο, Λίνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νίκη! Μακάρι και τα αληθινά να έβγαιναν σε τόσο μικρό μέγεθος για να έχουν λιγότερες θερμίδες! Χαχαχα!

      Διαγραφή
  2. Καλό ξεκίνημα στο καινούργιο σου μαγαζάκι!!
    Είναι απίθανα!
    Πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mπράβο Λινάκι! Τέλεια τα γλυκάκια σου! Είναι σκάλωμα ο πολυμερικός πηλός... εγώ με την κόρη μου κάθε μέρα όλο και από κάτι φτιάχνουμε...ιδιαίτερα η μικρή αν δεν φτιάξει κάτι μέσα στην μέρα δεν ησυχάζει! Καλό ξεκίνημα και καλές δουλειές στο μαγαζάκι σου!!!Εύχομαι τα καλύτερα!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Πράγματι είναι κόλλημα! Και χαίρομαι που σου αρέσουν γιατί φτιάχνεις αριστουργήματα με τον πηλό, όπως η κουκουβάγια που μου έστειλες! Πραγματικά τους εντυπωσιάζει όλους!

      Διαγραφή
  4. ΑΧ ΤΙ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ !!!!!!ΣΟΥ ΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΦΑΣ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΛΙΝΑΚΙ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Φένια, καλή σχολική χρονιά και δημιουργική!

      Διαγραφή
  5. Κάλλιστα θα μπορούσε κάποιος να τα περάσει για αληθινά γλυκάκια. Πολύ πετυχημένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Ό,τι πρέπει για γλυκατζούδες σαν εμένα, όσο τα φτιάχνω χορταίνω!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα! Λαχταριστέ οι λιχουδιές και πραγματικά πολύ αληθοφανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μικράκι,βρήκες το στοιχείο σου,λέμε!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!Είσαι αποκάλυψη!Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Κυριακή, σ΄ευχαριστώ πολύ! Έχω κολλήσει και συνεχίζω ακάθεκτη! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου και άκρως ρεαλιστικές!!
    Πολύ καλή δουλειά, μπράβο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαρία μου και καλωσήρθες! Καλή εβδομάδα και σ' εσένα!

      Διαγραφή
  10. φανταστικά!
    κι εγω στον Πύργο μένω Λίνα,ξέρω πολλους καθηγητές που διδάσκουν στο κοινωνικό φροντιστήριο...εγω με 3 παιδιά δεν μπορω να συμμετάσχω αν και ηθελα πολύ!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια... λαχταριστά σαν αληθινά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευτυχώς που δεν παχαίνουν...γιατί έτσι λαχταριστά που είναι δεν σταματάς σε ένα...
    Καλή εβδομάδα Λίνα μου και καλή επιτυχία στο etsy.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Λίνα και καλή εβδομάδα. Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά στη γειτονιά.
    Τα γλυκάκια απο πολυμερικό υπέροχα και free θερμίδων.
    Τα cupcake δε, λαχταριστά ... ειδικά το σοκολατένιο.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Σου πάει" πολύ ο πολυμερικός πηλός, Λϊνα! Θαύμα έγιναν τα γλυκάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λινα τι κεκακια λαχταριστα ! Καλο φθινοπωρο καλες δημιουργιες. φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρα πολύ όμορφα και λαχταριστά!!
    Καλή επιτυχία στο μαγαζάκι σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τόσο ζωντανά και λαχταριστά που τα ζηλεύουν τα αντίστοιχα του ζαχαροπλαστείου!!! :)
    Πάω μια βόλτα από το μαγαζάκι σου!! Καλή επιτυχία!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τόσο ζωντανά και λαχταριστά που τα ζηλεύουν τα αντίστοιχα του ζαχαροπλαστείου!!! :)
    Πάω μια βόλτα από το μαγαζάκι σου!! Καλή επιτυχία!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι χρυσομέλισσες ξετρελλαθήκανε με τις υπέροχες, ολόγλυκες δημιουργίες σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή