Πολυμερικός πηλός!

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013


Το φθινόπωρο επέστρεψε για τα καλά, με τα δροσερά του δειλινά και τη μελαγχολική ατμόσφαιρα, αλλά εμένα μια βροχούλα μου έχει λείψει -δεν ξέρω για εσάς!
Μαζί λοιπόν με το φθινόπωρο έρχεται και η διάθεση για δημιουργία! Πρόσφατα ήρθα σε επαφή με τον πολυμερικό πηλό και κόλλησα! Νομίζω βρήκα το επόμενο χόμπι μου!
Να μερικές από τις πρώτες δημιουργίες μου, που έχουν ήδη φορεθεί από μένα και τις φίλες μου! Τι λέτε;


Μενταγιόν τούρτα και σκουλαρίκια κομμάτια τούρτας από πολυμερικό πηλό.
Μενταγιόν φράουλα από πολυμερικό πηλό περασμένη με γυαλιστερό βερνίκι.

Μπισκοτάκι cookie με κομματάκια σοκολάτας από πολυμερικό πηλό.



27 σχόλια:

  1. Ειλικρινά, θα μπορούσα να φάω τις δημιουργίες σου!
    (Don't worry! Δεν θα το κάνω!)
    Κούκλα, ο πολυμερικός πηλός σου πάει!
    Πανέμορφο αποτέλεσμα!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικά.... είναι όντως σαν αληθινά!!!Μπράβο πολλή όμορφη δουλειά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Axxxxxxxx ti teleia!!!thelw ki egw!!!
    mporeis na dwseis perissoteres leptomereies??????
    apo pou ton agorazeis??poia einai i texniki klp??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μικράκι,είσαι super!!!!!
    Τι τέλειες δημιουργίες έκαναν τα χεράκια σου!!!!!
    Είναι εκπληκτικά,λιγουρευτικά,απίστευτα!!!!!
    Φιλιά πολλά-πολλά και περιμένω να δω και τη συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίνα μου κόψε μου και μένα ένα κομμάτι από την τουρτίτσα για να το φορέσω.
    Μου αρέσουν όλα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν αυτές είναι οι πρώτες δημιουργίες σου, το μέλλον σου με τον πολυμερικό πηλό διαγράφεται λαμπρό !!!!!! Μπράβο !!!!!
    Καλό φθινόπωρο , Λίνα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκέτη γλύκα οι πολυμερικές δημιουργίες σου, Λίνα!! Μπράβο σου!! Πολύ λεπτομερής δουλειά, θέλει υπομονή και επιμονή! Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικό το αποτέλεσμα για τις πρώτες δημιουργίες σου.Ο πολυμερικός πηλός έχει πολλές δυνατότητες, θα τον λατρέψεις.Ανυπομονούμε για την συνέχεια.
    Υ.Γ. Σ' ευχαριστούμε για την βοήθεια που μας έδωσες στο πρόβλημα που είχαμε στο μπλογκ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι επιτυχία είναι αυτή καλή μου, είναι σαν αληθινά !!!
    Μπράβο πολύ εξαιρετική δουλειά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πλάκα μου κάνεις!!!! Κατ΄αρχήν είναι υπέροχα σαν αληθινά! και δεύτερον γιατί βρε πουλάκι μου κάνεις όλο φαγώσιμα? δεν ξέρεις ότι σε παρακολουθώ κι εγώ που προσπαθώ η καημένη να κάνω δίαιτα αλλά δεν μ΄ αφήνεις!!! Τώρα θα πάω να τσακίσω κάτι στην κουζίνα......φιλιά πολλά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά είναι φανταστικά!!!Μία φίλη έφτιαξε σκουλαρίκια με όλα τα ήδη φαστ φουντ: χαμπουργκερ, πίτσα, ντονατς, χοτ ντογκς, ακόμα και....σουβλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελεια η τουρτα, σου 'ρχεται να την δαγκωσεις! νομιζω πως σου ''ταιριαζει'' ο πολυμερικος πηλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τόσο άψογη δουλειά που θα έλεγε κανείς πως είναι αληθινά!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η απόδειξη πως μου άρεσαν πολύ είναι στο http://www.pinterest.com/katykyriakouli/crafts/ Οι εικόνες σου μίλησαν μόνες τους! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ....και στο https://www.facebook.com/pages/Ergahandmade/301016970025529

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λινα η τουρτα σου ειναι σαν αληθινη πως πετυχες αυτο το παντεσπανι! Κι εγω κολλησα με τον πηλο αλλα θελω ενα φουρνακι εξω απο το σπιτι , να μην τα ψηνω στον κανονικο μου φουρνο, πολλα φιλιά καλο φθινοπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα από Θεσσαλονίκη
    Καλημέρα Λίνα!!!
    Είμαστε φίλοι σου στο blog
    το οποίο είδαμε πριν ημέρες.
    Καταπληκτικό σχεδιασμό και θεματολόγιο.
    το βάλαμε στα αγαπημένα μας....
    Δεν βλέπω mail και γράφω στα σχόλια...
    Χθες με email μας το σύστησε και αγαπητός μας
    φίλος από Λευκάδα ο Νίκος Μούσ...
    Το δικό μας blog είναι :dimiourgia-epikinonia.blogspot.gr
    Aν έχεις λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου ρίξτε
    μία ματιά και αν το δεις ενδιαφέρων να γίνετε
    φίλη μας όπως και εμείς...
    Συγχαρητήρια και πάλη για την καταπληκτική δουλειά
    Με εκτίμηση
    Παύλος-Μαριέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταρχήν, καλώς βρεθήκαμε και πάλι!!
    Κατά δεύτερον, αυτά είναι από πολυμερικό πηλό;! Είναι άψογα... μπράβο!!
    Κι επειδή τα ζήλεψα, φεύγω τώρα και πάω προς αναζήτηση γλυκού!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λαχταριστά μου φαίνονται πολύυυυ.... Πολύ ωραία δουλειά... Να συνεχίσεις να το κάνεις, είμαι σίγουρη πως θα δούμε υπέροχες δημιουργίες σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτή η τούρτα σου με ξετρέλανε...
    Τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΛΙΝΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ???????ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ! ΜΠΡΑΒΟ!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πραγματικα ο πολυμερικος πηλος ειναι μεγαλο κολλημα!!!τα εχεις κανει υπεροχα, τοσο αληθοφανη που μου ερχεται να τα φαω!!!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα!!!!!!!!!!Λαχταριστά!!!!!! Γειά στα χεράκια σου, Λίνα μου!!!
    'Εκανες εξαιρετική δουλειά!!!
    Φαντάζομαι τι αριστουργήματα θα κάνεις στην συνέχεια!
    Πολλά φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέμορφα!!! Γεια στα χέρια σου Λίνα...
    Καλώς σε βρήκα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πεντανόστιμα.. μπράβο.. δεν θα μπορούσα να το φανταστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φανταστικά!!! Χίλια μπράβο! ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή