Καλοκαιρινό μήνυμα!...

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013


Φίλοι και φίλες blogger!
Τι κάνετε, πώς είστε; Εγώ, καθώς καταλαβαίνετε, έχω ψιλοεξαφανιστεί, αλλά αν έχετε την απορία, είμαι μια χαρά! Μπορεί να είμαι δηλωμένη κομπιουτεράκιας, αλλά το καλοκαίρι, δύσκολο να κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή, όταν ξέρεις ότι κάπου πολύ κοντά σου, οι πανέμορφες παραλίες της Ηλείας σε περιμένουν! Επιπλέον, ασχολούμαι και με άλλα πράγματα, λίγο διάβασμα, λίγα σεμινάρια, έτσι να προνοώ λιγάκι και για το μέλλον μου!

Ομολογώ ότι έχω σταματήσει σχεδόν εντελώς να μπαίνω στο blogger, και η μόνη επικοινωνία που έχω μαζί σας είναι μέσω mail, όπου με ρωτάτε τις απορίες σας σχετικά με την τέχνη του blogging! Είμαι σίγουρη ότι έχω χάσει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα, όπως για παράδειγμα, τις ιστορίες του παιχνιδιού της Φλώρας, των οποίων είμαι μεγάλη fan! Από Σεπτέμβρη, βέβαια, τα κεφάλια θα...
στεγνώσουν για τα καλά από τη θάλασσα και θα ξαναμπώ κι εγώ στους ρυθμούς του χειμώνα, με περισσότερες συμβουλές και δημιουργίες!

Θέλω να σας ευχαριστήσω που συνεχίζετε να επισκέπτεστε το Χωρίς Ειρμό και να διαβάζετε τις παλιότερες συμβουλές και τα tips που μοιράστηκα μαζί σας τον περασμένο χειμώνα... Πραγματικά εντυπωσιάστηκα με τον αριθμό των επισκέψεων, ειδικά αφού εγώ έχω να μπω εδώ και τόσο καιρό! Αυτό σημαίνει ότι οι συμβουλές μου σας φάνηκαν πράγματι χρήσιμες και αυτό είναι καταπληκτικό!


Και για να δώσω ένα καλοκαιρινό κλίμα στο Χωρίς Ειρμό, σας στέλνω μερικές ενδεικτικές φωτογραφίες από τις διακοπές μου, και πολλές ευχές για ένα υπέροχο υπόλοιπο καλοκαιριού σε όλους σας!



12 σχόλια:

  1. Γεια σου, Λίνα μου !!!!!Και αναρρωτιώμουν γιατί χάθηκες !!!! Χαίρομαι που περνάς καλά !!!!!
    Πράγματικά οι παλιές αναρτήσεις σου είναι
    πολύτιμες !!!!! Εγώ τουλάχιστον μπήκα αρκετές φορές στο blog σου για να λύσω απορίες μου !
    Να περνάς υπέροχα !!!! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη !!!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου,σημασία έχει ότι περνάς όμορφα!!!!!!!!!!!Στη γειτονιά έχεις λείψει πολύ!
    Πολλά κτμτρ φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περνάς καλά όπου κι αν βρίσκεσαι.
    Χίλια ευχαριστώ και πάλι για τις συμβουλές σου σχετικά με τα ιστολόγια!
    Να ΄σαι πάντα καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαθηκες ναι αλλα χαλαλι , η θαλασσα προηγειται,φορτωσε τις μπαταριες και απο το χειμωνα πιο ζεστα μπροστα στην οθονη, πολλα πολλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Oπου και να'σαι , ότι και αν κάνεις να περνάς καλά
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά να περνάς, Λίνα μου, και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!!
    Κι εγώ δεν έχω πολύ χρόνο, αλλά κάποια στιγμή θα ξαναδιαβάσω κάποιες από τις οδηγίες σου για κάποιες αλλαγές που θέλω να κάνω!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να περνάς όμορφα, γλυκιά μου, όπου κι αν είσαι, ό,τι κι αν κάνεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι που είσαι καλά και περνάς καλά! Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι που είσαι και τα περνάς καλά. Χαίρομαι που το Σεπτέμβριο θα μας επιστρέψεις. πολλά φιλιά. Καλή συνέχεια διακοπών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΛΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!
    ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΩ ΤΙ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή συνέχεια στις διακοπές σου!!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή