Σπανακόπιτα χωριάτικη!

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Σήμερα έφτιαξα σπανακόπιτα χωριάτικη με τα όλα της! Λάδι απ' το δικό μας, φύλλο ανοιγμένο με τα χεράκια μου, και φυσικά σπανάκι, κρεμμυδάκια και άνιθο από τον κήπο της γιαγιάς!
Να εδώ και μερικά πλάνα!
Υπάρχουν άπειρες συνταγές στο ίντερνετ, οπότε δε θα υπεισέλθω σε λεπτομέρειες. Απλά θα σας πω δυο μικρά μυστικά, εκτός από τα φρέσκα και αγνά υλικά, φυσικά, που νομίζω έκαναν τη διαφορά! Μισό φλιτζανάκι ρύζι στη γέμιση και μια κουταλιά μηλόξιδο στο φύλλο!
Όσοι δοκίμασαν, έκαναν καλά σχόλια, αλλά δεν το παίρνω και πολύ επάνω μου, γιατί είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω σπανακόπιτα, οπότε επιφυλάσσομαι για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα την επόμενη!


ΥΓ. Όσο για την vintage πρόσκληση που σας υποσχέθηκα, σας ενημερώνω ότι βρίσκομαι σε καλό δρόμο...Έχω αρχίσει ήδη τη φωτογράφιση και σύντομα θα είναι και επίσημο το πράγμα! Γι' αυτό ξεκινήστε από τώρα να ψάχνετε τις ντουλάπες!!!!


36 σχόλια:

  1. Ναι, ναι!!!
    Θα το..τιμήσω το έδεσμά σου!!!
    Σίγουρα υπέροχη θα ήταν η σπανακοπιτούλα!
    Τώρα αν εσύ επιφυλάσσεσαι για κάτι ακόμη πιο νόστιμο την επόμενη φορά, οκ!!! Αναμένω!!!
    ;-)
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας, Γιάννα και Γιάννη και καλώς ήρθατε!
      Χαίρομαι που πήρατε κομματάκι από την πίτα!
      Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  2. Αν και φαίνεται λαχταριστή, εγώ δεν θα πάρω γιατί έχω τσακωθεί με το σπανάκι από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Απ΄αυτήν την αφράτη πίτσα που φαίνεται από κάτω, μπορείς να στείλεις ένα κομματάκι με e-mail?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να κάνω που ο γιατρός μου επέβαλε αυστηρή δίαιτα... αλλιώς θα είχα φάει μόνη μου ένα ταψί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα, είναι υγιεινή αυτή η πίτα, γιατί είναι... ψηφιακή! Οπότε, σερβιρίσου ελεύθερα!

      Διαγραφή
  4. Γειά στα χεράκια σου, κορίτσι!!! Λαχταριστή φαίνεται η πιτούλα! Εκτός από το ρύζι, κάποιες βάζουν μιά χουφτίτσα τραχανά στην γέμιση. Καλοφάγωτη...ουπς, τέτοια ώρα που πέρασα μάλλον θα την έχετε ήδη τελειώσει, χαχαχα!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαριάννα μου! Πράγματι, δεν έμεινε ψίχουλο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Φαίνεται καταπληκτική η πίτα σου και αφού έχει και αγνά υλικά και χειροποίητο φύλλο, φαντάζομαι γεύση!! Μπορείς αντί για ρύζι να βάζεις λίγο τραχανά (και στην κολοκυθόπιτα το ίδιο). Τέλος πάντων από πίτα που δεν τρώς τι σε μέλλει κι αν
    καεί, χαχαχαχα!!! Καλοφάγωτη και γειά στα χέρια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ, ενδιαφέρον! Αν και δεν είμαι φαν του τραχανά, αλλά θα το δοκιμάσω να χαρεί και η γιαγιά μου!
      Κολοκυθόπιτα δεν έχω φτιάξει, αλλά θα ζητήσω τη συνταγή της γιαγιάς που την κάνει τέλεια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. πιτουλες θεεικες, λαχταριστες!τσιμπαω ενα κομματακι για πρωινο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να ξεκίνησε καλά η μέρα σου με τη σπανακόπιτά μου! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλά σου είπα την άλλη φορά πως η Λίνα έχεις χίλιες εκδόσεις!!!!ΚΑΙ ΣΕΦ!!!
    Μου 'ρχεται να βουτήξω στην οθόνη,με τέτοιο έδεσμα!
    Φιλιά και καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρυσοχέρα είσαι Λίνα μου. Η πίτα σου απο εμφάνιση είναι φανταστική. Φαντάζομαι και απο γεύση.... Με τις πίτε δεν το έχω καθόλου. Δεν μου ψήνεται καλά το φύλλο. Γιαυτό σου αξίζει ένα μεγάλο Μπράβο!!!
    Πολύ χαίρομαι για τη vintage συλλογή. Θα φωτογραφίσω ότι έχω και δεν έχω τώρα που θα πάω στις μαμάς μου.
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Χριστίνα μου! Να σου πω κι εμένα μου άρεσε η εμφάνισή της γι' αυτό τη φωτογράφισα! Βγήκαν και καλές οι φωτό!
      Περιμένω τις φωτογραφίες σου, μόλις δώσω το σύνθημα!

      Διαγραφή
  9. Παναγια μου, λατρευω τις σπανακοπιτες! Δε στελνεις ενα κομματακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο στέλνω με mail άμεσα! Χιχι! Αχ, τελικά έπρεπε στ' αλήθεια η google να βάλει και μυρωδιές στον υπολογιστή!

      Διαγραφή
  10. Μμμμμ μοσχομύρισε ως εδώ!!! Τρελαίνομαι για σπανακόπιτα!! Ρύζι δεν έχω βάλει ποτέ μέσα θα το δοκιμάσω για να το λες εσύ θα είναι εγγύηση χιχιχι Μηλόξυδο στο φύλο? κιαλλη δοκιμη που θα κάνω από εσένα Λινάκι μου!!! Δοκίμασε στο φύλο και κρασί άλλη φορά το κάνει πολύ τραγανό! φιλάκια πολλά καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, καλημέρα! Ξίδι είδα κάπου στο ίντερνετ, αλλά εγώ έβαλα μηλόξιδο, γιατί το 'χω σε κακό να ακολουθήσω μία συνταγή κατά γράμμα! Υποθέτω ότι και αυτό για την τραγανότητα είναι, αλλά θα δοκιμάσω και κρασάκι οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
  11. Αν και πολύ πρωί ακόμα ζήλεψα την σπανακόπιτά σου! Δεν θα έλεγα όχι για ένα κομματάκι! :) Ρύζι βάζω στην γέμιση και την επόμενη φορά θα δοκιμάσω και το μηλόξυδο στα φύλλα που προτείνεις. Να έχεις μια όμορφη μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αααχ τώρα τι μου έκανες... Θέλω κομμάτι....
    Φαίνεται πολύ νόστιμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, Σόφη, πάρε ένα κομματάκι, απ' τη γωνία σου προτείνω! Χεχε, με τη φαντασία όλα τα καταφέρνουμε οι bloggers!

      Διαγραφή
  13. Τη λατρεύω την σπανακόπιτα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόνο που την είδα κόλλησα... τρελαίνομαι για πίτες, πάσης φύσεως και μορφής!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ να πάρω ένα κομμάτι!!!!Μπράβο Λινάκι!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαι που είμαι πιτού, μου άνοιξε την όρεξη και αφου είναι και φύλλο στο χέρι στείλε 2 γωνίες, φιλιά Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολυ ωραια φαινεται!!μπραβο σου,αν με την πρωτη φορα πετυχες τετοιο αποτελεσμα,τι να πω!!θελουμε κι αλλες συνταγες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πω πω, οι πίτες είναι η αδυναμία μου! Ποτέ δεν λέω όχι και ποτέ δεν μένω σε ένα κομμάτι. Το μόνο που δεν μου αρέσει προσωπικά γευστικά, είναι το ρύζι ή ο τραχανάς μέσα στις πίτες. Κατά τα άλλα, τι να πω, είσαι ένα πολυεργαλείο. Internet & blogging, μαγειρική (και χειροποίητο φύλλο!!!!), βελονάκι και πόσα άλλα..... Πολύ ενέργεια και πολλά ταλέντα, μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Aαααχχχχ να ξερες τι μου κάνεις...Σε αυστηρή δίαιτα εδώ και 2 μήνες και η σπανακόπιτα είναι το πιο αγαπημένο μου φαγητό και αυτή εδώ φαίνεται πεντανόστιμη!! Άντε καλοφάγωτη να είναι! Εγώ θα την τρώω με το μυαλό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μιαμ!!!! Καλά φαίνεται πεντανόστιμη! Νομίζω πως τα υλικά έκαναν τη διαφορά..
    Αχ και μ'έπιασε μια λιγούρα τώρα.. Με σκότωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαίρετε και από μένα λοιπόν! Είδα φαί και μπήκα. :P

    Πρέπει κάποια μέρα να εφευρεθεί η μέθοδος μοιράσματος φαγητού μέσω διαδικτύου, δεν γίνεται να ποστάρετε τις φωτογραφίες και να νομίζετε πως όλα είναι εντάξει! Θέλουμε και μεις να κρίνουμε, σε τελική ανάλυση, αν ήταν πετυχημένη η σπανακόπιτα σου! Αυτά τα ολίγα για την ώρα, τους χαιρετισμούς μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φαίνετε πεντανόστιμη!!!Γεια στα χέρια σου!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πωπω...τέτοιες ώρες, τέτοια λόγια (τέτοιες πίτες)...πείνασα!!!
    Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή