Φετίχ, κουίζ, γκάλοπ και... γαλακτομπούρεκα!

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Σταγόνες βροχής στο παράθυρό μου
Βροχερή θέα από το παράθυρό μου
Βραδάκι φθινοπωρινό και βροχερό, αγαπητοί συμπλόγκερς και τι καλύτερο από μια χορταστική ανάρτηση! Αφορμή ήταν το παιχνίδι με τα φετίχ, στο οποίο με προσκάλεσε η αγαπητή Funky Monkey, αλλά στην πορεία συνειδητοποίησα ότι έχω κι άλλα να μοιραστώ μαζί σας! Ας ξεκινήσουμε όμως με το παιχνίδι. Τρία αντικείμενα με τα οποία έχω "κόλλημα". Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα κάπως γιατί δε δένομαι εύκολα με αντικείμενα. Κι όμως, καθώς το φιλοσοφούσα, ρίχνοντας ματιές τριγύρω στο σπίτι για να δω τι κυριαρχεί, έγινε ολοφάνερο ότι έχω κι εγώ τα φετίχ μου! Πάμε λοιπόν.

Η συλλογή μου από κουτιά
Κουτάκια, αντικουτάκια, παρακουτάκια... Ξύλινα, μεταλλικά, πλαστικά, σε στυλ μπαουλάκι ή σε σχήμα μικρού σπιτιού, τα λατρεύω, και σε κάθε ευκαιρία, θα τσιμπήσω κι ένα καινούργιο. Είναι τόσο χαριτωμένα και τόσο χρήσιμα για να φυλάω τους μικρούς μου θησαυρούς. Ε, καλά, το περιεχόμενό τους είναι άλλη ιστορία!


Η συλλογή μου από τετράδια
Τετράδια! Κάθε λογής τετράδια, αρκεί να έχουν άσπρες σελίδες για να τις γεμίζω με ότι μου κατεβαίνει στο κεφάλι: ιστορίες, ποιήματα, λίστες, λίστες και... λίστες. Το φετίχ με τις λίστες πιάνει; Όποτε περάσω από βιβλιοπωλείο, ένα χαριτωμένο τετραδιάκι δε θα το τσιγκουνευτώ.



Η συλλογή μου από σκουλαρίκια
Και φυσικά, τα σκουλαρίκια! Αν με βάλεις να διαλέξω ανάμεσα σε όλα τα είδη κοσμημάτων, χωρίς δεύτερη σκέψη, θα διαλέξω τα στολίδια για τ' αφτάκια! Αυτό είναι πρόσφατο μικρό δείγμα της συλλογής μου, που χρονολογείται από το Γυμνάσιο. Ανάμεσά τους και κάποιες υπέροχες δημιουργίες από φίλες bloggers και κάποιες δικές μου που ίσως έχετε ξαναδεί.

Προσκαλώ, τέλος, με τη σειρά μου στο παιχνίδι τις εξής τρεις φίλες:
1) Τη Σόφη από το Όσα φέρνει ο νους
2) Την Ελένη από το Στα μονοπάτια της φαντασίας μου και
3)  Την Κατερίνα από το s.k. epikoges.

Και τώρα ας περάσουμε για ένα γλυκάκι. Γαλακτομπούρεκο της μαμάς, φρεσκότατο σημερινό. Πάρτε καλέ ένα κομματάκι, μη ντρέπεστε!

Αφράτο γαλακτομπούρεκο
Και τώρα, σας έχω ένα μικρό γκάλοπ! Δέχομαι προτάσεις και ιδέες για το πώς να χρησιμοποιήσω αυτά τα μεταλλικά κουτιά από καφέ που έχω μαζέψει, εδώ και... όχι και τόσο πολύ καιρό... Σκεφτόμουν να τα ενώσω και να φτιάξω ένα μικρό τραπεζάκι-κομοδίνο, αλλά περιμένω και τις δικές σας δημιουργικές ιδέες!
η αρχή της ριγέ κουβέρτας που πλέκω
Και για το τέλος, άφησα την... "Επιστροφή στο Βελονάκι". Μια ταινία με πολύ σασπένς! Τι είναι άραγε αυτή η παράξενη μακριά πλεκτή κορδέλα που έχω φτιάξει; Μην είναι ζώνη; Μπα, πολύ μακριά μου φαίνεται... Θα σας δώσω ένα στοιχείο: 380 αλυσίδες έριξα παρακαλώ! Χαχα, όπως το ακούσατε, μεγαλόπνοα σχέδια έχω για φέτος!
Αλλά για να μη σας αφήνω σε αγωνία, είναι η αρχή μιας ριγέ κουβερτούλας (κουβερτάρας καλύτερα!) που ελπίζω να ολοκληρώσω σύντομα! Ευχηθείτε μου υπομονή! Καληνύχτα!



24 σχόλια:

  1. χιχιχι! Τί όμορφα φετίχ!!!
    Καλά, τα γαλακτομπούρεκο μας αποτελείωσε νυχτιάτικα!!!
    Και για την κουβέρτα, τί να πω??? Καλή μας υπομονή και κουράγιο!!!
    Την μονή την τελείωσα και ξεκίνησα διπλή, τρομάρα μου (με περνάς στις αλυσίδες! 320 είναι η δικιά μου!!!)
    ;-)
    Καλό βράδυ, κορίτσι μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία τα φετίχ σου ή κουβέρτα σου όμως θέλει πολλή υπομονή και επιμονή.
    Εύχομαι γρήγορα να την σκεπάζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλώρα μου, κι εγώ ελπίζω να μην τα παρατήσω! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Σου εύχομαι υπομονή και επιμονή για την κουβέρτα. Θα γίνει υπέροχη. Γεύτηκα από το γλυκό σου γιατί είμαι αρκετά λαίμαργη και δεν αντιστέκομαι στις προκλήσεις. Φιλάκια Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η κουβερτα το μυριζομαι, θα γινει τελεια!τα φετιχ σου μια χαρα τα κοβω, εχουν να κανουν με την οιργανωση και αυτο ειναι υπερ σου!μα και τα σκουλαρικια, τα οποια θαυμασα, ειναι ενα ωραιο φετιχ για μια γυναικα, απ'τα καλυτερα κοσμηματα που μπορει να φορεσει.τα κουτακια απ'τους καφεδες δεν εχω ιδεα τι θα μπορουσες να τα κανεις-η φαντασια μου φτανει μεχρι...κουμπαραδες;(μπααα...)
    ν'αφησουμε τα λογια να μας κερασεις αυτο το γαλακτομπουρεκο που ζαλιστηκα πρωι-πρωι κοιτωντας το!ελα, ελα, βαλε ενα κομματι....
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, η οργάνωση είναι η λέξη κλειδί, είμαι λίγο τρελή με το θέμα αυτό, όπως καταλάβατε!
      Όσο για τους κουμπαράδες, μακάρι να είχα τόσα λεφτά να τους γεμίσω όλους, χαχα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα φετίχ σου. Το γαλακτομπούρεκο θα το τιμήσω βεβαίως- δεν βάζεις και τη συνταγή μπας και φιλοτιμηθώ να φτιάξω; Γιορτές έρχονται....
    Τα κουτιά του καφέ θα τα έκανα κουτιά... με ντεκουπάζ ... για αποθήκευση μικροαντικειμένων...
    Καλή υπομονή με την κουβέρτα... περιμένουμε να την δούμε ολόκληρη...
    φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, τώρα που το λες, της μαμάς το γαλακτομπούρεκο είναι πάντα άπαιχτο, οπότε θα μάθω τη συνταγή και θα τη μοιραστώ, αξίζει!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Λινάκι βλέπω μου έκανες πάσα τα φετίχ...
    Όλα ωραία, αλλά το γαλακτομπούρεκο με έκανε να μου τρέχουν τα σάλια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, Ελένη μου, περιμένω και τα δικά σου αγαπημένα αντικείμενα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Λίνα μου τα φετίχ σου ( σιγά που δεν θα είχες) είναι υπέροχα!! Τσιμπάω γαλακτομπούρεκο που όλοι το φτιάχνουν υπέροχα εκτός από μένα , την κουβέρτα καλή υπομονή , θα γίνει πανέμορφη χειροποίητη κουβέρτα , μονοκόματη παρακαλώ?
    Λίνα μου παρέλαβα το υπέροχο μενταγιόν σου , είναι ένα μικρό έργο τέχνης , ευχαριστώ πολύ , θα το παρουσιάσω στην ανάρτησή μου !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, αυτό είπα κι εγώ! Σιγά που δε θα είχα, τελικά! Μονοκόμματη εκτός κι ανα βαρεθώ και κάπου στη μέση της κολλήσω κάτι τετραγωνάκι που έχω, χεχε! Όσο για το μενταγιόν σου, χάρηκα πάρα πολύ που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα! Ωραία τα φετίχ σου! Αυτό με τις λίστες το έχω κι εγώ..:)))
    Το γαλακτομπούρεκο ήρθε ακριβώς την ώρα που το χρειαζόμουν!!!! Γιαμ...
    Τώρα, για τα κουτιά. Να σου πω τι ιδέα μου κατέβηκε; Στερέωσέ τα μεταξύ τους με ταινία, ντύσε περιμετρικά και επάνω το σύνολο με αφρολέξ, κάλυψε με ένα ύφασμα στα μέτρα της κατασκευής (μη σου πω ότι κι αυτό που πλέκεις μια χαρά θα ήταν!!) και φτιάξε ένα χαμηλό σκαμπό... Ίσως χρειαστείς κι άλλα κουτιά όμως, δεν μπορώ να υπολογίσω...
    Τι λες;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερή η ιδέα σου, Έλλη μου, αλλά αναρωτιέμαι αν θα κρατάει το βάρος, ειδικά μετά τα γαλακτομπούρεκα, χεχε! Θα το έχω σίγουρα στα υπ'όψιν, γιατί τα καθίσματα ποτέ δεν είναι αρκετά! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου Λινάκι!!! Τέλεια η βροχερή θέα από το παράθυρό σου! Όσο για τα φετίχ σου πολύ όμορφα! Και μιας και μου δίνεις την ευκαιρία εντός των ημερών θα δείτε και τα δικά μου. Ιδέα για τα κουτιά: κάνε τρύπες με ένα τρυπάνι γύρω γύρω από τα κουτιά ,βάλε ένα ρεσό μέσα και έτοιμη η ατμόφσαιρα ;) Όσο για το γαλακτομπούρεκο ένα θα σου πω.... μόλις έφαγα ψάρι και έχω μια υπογλυκαιμία.. τα σάλια μου τρέχουν με το που το κοιτάω!!!! Η κουβέρτα παναγίτσα μου πόσο υπομονή θέλει για να την τελειώσεις??? Άντε με το καλό να την δούμε και αυτή!!! Σμουτςςςςςςςςςςςςςς <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, πολύ χαίρομαι που δέχτηκες την πρόσκληση για τα φετίχ! Περιμένω λοιπόν και τα δικά σου! Πολύ ωραία και η δική σου ιδέα για τα κουτιά, σίγουρα 1-2 θα τα κάνω σίγουρα έτσι! Ελπίζω να κάνουν και σχήματα στον τοίχο! Όσο για την κουβέρτα θα χρειαστώ καμιά 20αριά νήματα απ' όσο υπολογίζω, οπότε θα τη δείτε μάλλον κατά το Πάσχα! Χαχα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΛΙΝΑ ΜΟΥ , ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ!!!!!!
    ΤΟ ΤΙ ΚΟΥΤΑΚΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΔΕ ΛΕΓΕΤΕ!!!!!
    ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ!!!!
    ΔΕ ΒΓΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ!!
    ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΜΟΛΙΣ ΒΡΕΙΣ ΙΔΕΑ ΠΕΣ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΨΑΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΥ , ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ!
    ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟΜΠΟΥΡΕΚΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΤΕΛΕΙΟ!!!!
    ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΛΙΓΟ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Ρένα μου! Κάτι έχω στο μυαλό μου για τα κουτάκια, αλλά μέχρι να βρω χρόνο να το υλοποιήσω....! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Thanks κοριτσάκι μου... Αν και δεν μου έρχεται στο μυαλό αλλά κάτι θα σκεφτώ για αντικείμενα με τρελό κόλλημα...χιχιχι... Καλή συνέχεια και υπομονή με την κουβερτούλα, είμαι σίγουρη θα γίνει τέλεια... Για τα κουτάκια δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό, ίσως άμα τα έντυνες και τα κολλούσες στον τοίχο σου σε διάφορα σημεία και έβαζες τα τσιμπιδάκια σου, τα κοκαλάκια σου, ότι χρειάζεσαι και θες να τα έχεις σε πρώτο χέρι ή ακόμα και τα μαλλιά πλεξίματος... Δεν ξέρω αν βοήθησα...Καλή επιτυχία..... ΦΙλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή η ιδέα σου, Σόφη μου, είναι μία από τις πρώτες μου επιλογές, με ένα μικρό twist! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή