Βραβείο και 11 "βιογραφικά μυστικά"!

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Χτες το βράδυ, έλαβα αυτό το βραβειάκι από τη φίλη μας την talibanoula και σήμερα το μεσημέρι από την Κατερίνα. Σας ευχαριστώ πολύ, κορίτσια!
Τώρα, πρέπει να σας πω 11 πράγματα για τον εαυτό μου.
Θα εκμεταλλευτώ αυτή την περίσταση, για να περιαυτολογήσω λιγάκι και κυρίως για να καταγγείλω με τον τρόπο μου, την απαίσια αυτή οικονομική κρίση, αλλά και τη γενικότερη κατάσταση στην Ελλάδα, που υπήρχε ανέκαθεν, και προ κρίσης δηλαδή. Ποια είναι αυτή η κατάσταση; Ο νεποτισμός,η ρουσφετολαγνεία και η διαφθορά. Δε θα καθίσω να αναλύσω κοινωνικο-ιστορικά την πηγή αυτής της νοοτροπίας, γιατί σε αυτή τη φάση που βρίσκομαι τώρα, δε με αφορά. Απλά έχω τα νεύρα μου και λέω να τα πω για να ξεδώσω! Και ποιος είναι καλύτερος ακροατής από εσάς, ανθρώπους με ταλέντα και ευαισθησίες; Κανείς!

1ον: Έχω πτυχίο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.


2ον: Μιλάω αγγλικά και γαλλικά, και επειδή είμαι λάτρης των ξένων γλωσσών, τα τελευταία χρόνια, μαθαίνω άνευ διδασκάλου (να' ναι καλά το ίντερνετ) ισπανικά και ιταλικά.

3ον: Έχω μια μανία με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Μπορεί το πτυχίο μου να μην έχει σχέση με την τεχνολογία, αλλά έχω μάθει μόνη μου προγραμματισμό, επειδή απλά μου αρέσει. Γνωρίζω HTML, CSS, JavaScript, ActionScript για το Flash και τώρα θα εντρυφήσω στη C++, έτσι για να φτιάξω κανένα παιχνίδι για PC, που είναι ένας από τους στόχους μου.

4ον: Ζωγραφίζω από μικρό παιδί, και μάλιστα έχω παρακολουθήσει 7 χρόνια μαθήματα ζωγραφικής, από τα 7 μέχρι τα 14.

5ον: Και η ψηφιακή τέχνη όμως έχει πάρει σημαντική θέση στην καρδιά μου! Καμαρώνω ότι γνωρίζω αρκετά καλά το PhotoShop και τα συναφή προγράμματα, επεξεργασίας και δημιουργίας ψηφιακών εικόνων.

6ον: Ασχολούμαι με το animation, εντελώς ερασιτεχνικά, επειδή και αυτό μου αρέσει. Βέβαια, κάπου στα τεχνικά έχω κολλήσει γιατί χρειάζεται αρκετά εξειδικευμένο (και ακριβό!) εξοπλισμό για να προχωρήσεις σε επόμενο level.

7ον: Στην Πέμπτη Δημοτικού έγραψα το πρώτο μου μυθιστόρημα! Περίπου 200 σελίδες παρακαλώ!Ακόμα το έχω, σε ένα πολυκαιρισμένο ντοσιέ με κιτρινισμένες σελίδες και πολύ το καμαρώνω. Όταν ήμουν μικρή, και με ρωτούσες τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω, έλεγα "σχεδιάστρια μόδας, διακοσμήτρια, δημοσιογράφος και συγγραφέας"! Μόνο, όμως, το τελευταίο δεν έχει πάψει ποτέ να με συναρπάζει και να τριγυρίζει στο μυαλό μου.

8ον: Τα απογεύματα παραδίδω μαθήματα ΑΟΔΕ (Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων) σε μαθητές Γ' Λυκείου στο Κοινωνικό Φροντιστήριο της περιοχής μου.

9ον: Μέχρι πρόσφατα, εργαζόμουν σε κάποιο Δήμο της περιοχής μου, με ένα πεντάμηνο πρόγραμμα, απ' αυτά των διαβόητων ΜΚΟ (θα έχετε ακουστά). Τη μια μέρα, μπορεί να καθόμουν σε ένα γραφείο και να συντάσσω εξειδικευμένα έγγραφα (...), και την άλλη να σκουπίζω δρόμους και να βάφω υδραγωγεία. Αυτό θα πει εργασία με ποικιλία. Επί τη ευκαιρία, 5 μήνες μετά τη λήξη του προγράμματος, μας χρωστούν ακόμη μισό μηνιάτικο!

10ον: Και τώρα, θα σας παρουσιάσω ένα υπαρκτό παράδειγμα εργοδότη, που -δυστυχώς δεν είναι ο μόνος!
Με πήρε την πρώτη μέρα δοκιμαστικά. Μου σύστησε και μια ήδη εργαζόμενη εκεί, η οποία θα μου έδειχνε τη δουλειά.
 Το πρώτο πράγμα που μου έδειξε, ήταν φυσικά "πώς πίνει τον καφέ του ο κύριος". Βαρύ γλυκό με τρεις φουσκάλες. Anyway, το αντιπαρέρχομαι, ή τουλάχιστον προσπαθώ, γιατί είμαι και λίγο καλομαθημένη και μου ανάβουν τα λαμπάκια με κάτι τέτοια. Πάντα ευγενική, ωστόσο, περιμένω με αμείωτο ενδιαφέρον να φουσκώσει ο καφές στο μπρίκι, λες και μου κάνουν ξενάγηση στη NASA.
Μετά φεύγει ο κύριος και μένω με την κοπέλα. Αλίμονο, όχι μόνο δεν ήξερε πού παν τα τέσσερα, αλλά της έδειχνα κιόλας! Τέλος πάντων, δε μου φταίει σε τίποτα το κοριτσάκι, ευτυχώς που είχε δουλειά.
 Περνούν αρκετές ώρες και επιστρέφει ο κύριος, ο οποίος με σοβαρότατο ύφος μου ανακοινώνει: "Είδα ότι είσαι πολύ άπειρη, γι'αυτό πρέπει να δουλεύεις τουλάχιστον ένα μήνα, χωρίς να πληρώνεσαι". Η πρώτη μου αντίδραση ήταν να κοιτάξω ένα γύρο το χώρο, μήπως και είχε πουθενά κρυμμένες κάμερες! Πού με είδε αυτός ότι ήμουν άπειρη; Έτσι που λέτε! Εννοείται, φυσικά, ότι "μην την είδατε"!
Ο συγκεκριμένος κύριος, είναι κάτι σαν ανέκδοτο. Το 90% των άνεργων γυναικών της περιοχής, έχει περάσει το κατώφλι του. Και μαντέψτε! Κάθε μήνα έχει και καινούργια αγγελία στην εφημερίδα! Γιατί άραγε; Οι περισσότερες βέβαια, για να λέω την αλήθεια, φεύγουν από μόνες τους, επειδή εκτός όλων των άλλων -άκουσον-άκουσον- τους ζητάει να του κάνουν και οικιακές δουλειές (του τύπου "πάρε στο σπίτι σου και σιδέρωσέ μου τα πουκάμισα")!

11ον: Είμαι άνεργη! Όλα τα παραπάνω, λοιπόν, για το τίποτα!

Ξέρω ότι σας κούρασα, και πολύ πιθανόν να σας φάνηκα μια ανεκδιήγητη κακομαθημένη ψωνάρα! Παρ'όλα αυτά έχω την ελπίδα ότι θα με νιώσετε και ότι εσείς τουλάχιστον, θα εκτιμήσετε τα προσόντα μου, που βαρέθηκα να μην "εντυπωσιάζουν" κανέναν. Και ξέρετε πολύ καλά, ότι δεν είμαι η μόνη με αυτό το πρόβλημα!
Σήμερα όλοι, προτιμούν ανειδίκευτους εργάτες,  ακόμη και ο ΟΑΕΔ, όπου πρέπει να κάνεις "τσαμπουκά" για να σε περάσουν στα κατάστιχά τους ως πτυχιούχο και όχι ως ανειδίκευτο (true story).
Η δουλικότητα είναι ένα επιπλέον προσόν που εκτιμάται στις μέρες μας, αλλά εμένα δε μου βρίσκεται. Άμα έχεις δε και λίγο φιλότιμο, είσαι χαμένος από χέρι...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Και τώρα, θα δώσω το βραβείο σε ακόμη 11 blog:
 Αν το έχετε ήδη λάβει από άλλον... υποθέτω  ότι δε χρειάζεται να επαναλάβετε τη διαδικασία.

1. Στην Αλεξάνδρα από το Craftalnd, η οποία γιορτάζει τους 100 πρώτους αναγνώστες της, με ένα giveaway-έκπληξη, μέχρι τις 30 Απριλίου.

2. Στη Δέσποινα από το Oh so cute things, της οποίας το blog, ομολογώ ότι είναι ένα από τα αγαπημένα μου, για την απλότητά της εμφάνισής του, αλλά και για το πανέμορφο περιεχόμενό του. Και η Δέσποινα έχει giveaway για τους 100 πρώτους αναγνώστες της, μέχρι τις 7 Μαΐου.

3. Στην Ελένη από το "Στα μονοπάτια της φαντασίας μου", που με τις δημιουργίες, τις ιστορίες και τα ταξίδια της, μας κρατάει πάντα όμορφη συντροφιά.

4. Στην πολύ αγαπητή μου Funky Monkey και τις υπέροχες χειροποίητες δημιουργίες της.

5. Στην Ελένη από το Πλεχτό Μπισκότο, που πάντα με βάζει σε δίλημμα, για το αν τα υπέροχα μπισκότα της είναι για φάγωμα ή για να τα κορνιζάρεις και να τα θαυμάζεις.

6. Στη Ράνια, από τον Κόσμο της Ράνιας, με τις πραγματικά πολύ ξεχωριστές δημιουργίες της.

7. Στη Μαρία από το mytripsonblog, η οποία αυτή τη φορά φιλοξενεί το αγαπημένο μας παιχνίδι "Παίζοντας με τις λέξεις". Αλήθεια, εσείς στείλατε την ιστορία σας; Σήμερα είναι η τελευταία προθεσμία!

8. Στην Κατερίνα και το χαριτωμένο της κυκλάμινο!

9. Στη Δέσποινα από το Debb's jewelry που μας συναρπάζει κάθε φορά με τα λαμπερά της κοσμήματα!

10. Σε ένα πολύ όμορφο, νέο blog που ανακάλυψα, το Made by Luna.

11. Τέλος, στη νέα δημιουργική μας φίλη, Φένια, από το Λίγο απ' όλα τα γούστα.

Το κύριο κριτήριό μου για την επιλογή, ήταν να αρέσουν στους παραλήπτες τα βραβεία γενικώς, εξετάζοντας την ύπαρξη άλλων βραβείων στα blog τους!

Φιλάκια!


31 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σου! Καταρχήν να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το βραβείο, αλλά πιο πολύ για την αγάπη σου και τη φιλία σου! Αμοιβαία τα αισθήματα...

    Κατά δεύτερον Λινάκι μου, ανοίγεις ένα τεράστιο θέμα -ή μάλλον πολλά. Μου επιτρέπεις να το σχολιάσω με ένα κατεβατό;

    Οι γνώσεις σου είναι φοβερά εντυπωσιακές και όλα όσα έχεις μάθει ή θέλεις να μάθεις από μόνη σου μόνο για μπράβο αξίζουν και όχι για ανεργία... Δυστυχώς είμαστε στο ίδιο έργο θεατές, όλοι μας. Αυτή η χώρα τρώει τα παιδιά της, επιστήμονες και μη. Κάποτε, δεν με προσέλαβαν (για 500 ευρώ, μη φανταστείς, και μάλιστα όταν ήμαστε ακόμη στις καλές εποχές), λέγοντάς μου ότι με το πτυχίο ΑΕΙ και το μεταπτυχιακό μου θα είχα μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις... οπότε θα προτιμούσαν να πάρουν μια άλλη στη θέση μου με πτυχίο ΤΕΙ ή ΙΕΚ, η οποία θα δεχόταν να πληρώνεται με λιγότερα. Μόλις είχα βγει από το πανεπιστήμιο, είχα τρελή όρεξη για δουλειά και... είχα "κουφαθεί" πλήρως μετά από αυτό που άκουσα. Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες (περί ΟΑΕΔ, διαφόρων εργοδοτών, αλλά και για την οργή που νιώθεις)... το μόνο που μπορώ να σου πω είναι να μην απελπίζεσαι, όσο μπορείς. Κανείς καλός δε χάνεται... κι ό,τι μαθαίνει κανείς, μόνο καλό για τον ίδιο μπορεί να είναι. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ξέχασα να σου πω: να χαρείς το βραβειάκι σου!

      Διαγραφή
    2. Καλή μου Έλλη, σ' ευχαριστώ πολύ για το...κατεβατό σου και την κατάθεση των προσωπικών σου εμπειριών.
      Σκέφτηκα ότι ήταν υποχρέωσή μου να αφιερώσω λίγο χρόνο στο κατά τα άλλα αισιόδοξο blog μου, γιατί σε κάποια φάση, ένιωσα σαν να προσποιούμαι ότι όλα είναι τέλεια, ενώ γύρω μου βλέπω καθημερινά τραγελαφικές καταστάσεις και ήθελα να τονίσω ότι δεν είμαι αδιάφορη, ούτε αλώβητη από όλα αυτά.
      Ας έχουμε την υγεία μας και αγαπημένους ανθρώπους γύρω μας κι όλα τ' άλλα θα έρθουν, δε θα τους περάσει τόσο εύκολα όσων ευθύνονται και διαιωνίζουν αυτή την κατάσταση!

      Φιλιά πολλά!

      ΥΓ. Να χαίρεσαι κι εσύ το βραβείο σου, σού αξίζει! :)))

      Διαγραφή
  2. Τσαντίζομαι όταν άτομα σαν και εσένα με τόσα προσόντα, γνώσεις και ευστροφία δεν μπορούν να μεταδώσουν τις γνώσεις τους, να προσφέρουν και να λάβουν τα δέοντα σε μια χώρα που οι άνθρωποι κάποτε έφεραν τα φώτα του πολιτισμού.Και κάποιοι άλλοι έχουν θρονιαστεί σε θέσεις σταθμούς για την πορεία της χώρας και του κοινωνικού συνόλου μόνο και μόνο επειδή είχαν "γνωστούς" . Εγώ δεν έχω ούτε το 1/10 των γνώσεων σου, ένα λύκειο τελείωσα και δεν έχω απαιτήσεις να διεκδικήσω λόγω των γνώσεων μου. Όμως ένα πράγμα είναι αυτό που πιστεύω ότι κανείς καλός δεν χάνεται! Και εσύ κοπέλα μου έχεις όλα τα καλά για να πραγματοποιήσεις όλα τα όνειρα σου! Μην απελπίζεσαι γιατί μπορείς να τα καταφέρεις είμαι σίγουρη! Μέσα από αυτό το βραβειάκι πέρασες ένα μήνυμα σε όλους μας σ'ευχαριστούμε πολύ! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για το βραβείο και για το σχόλιο σου, Κατερίνα μου.
      Πιστεύω ότι αυτή η χώρα έχει αρκετούς ταλαντούχους ανθρώπους, με μεράκι και ευφυΐα, αλλά και πολύ περισσότερα λαμόγια! Και για τις δυο κατηγορίες μάλλον ευθύνεται ο μεσογειακός καιρός, δεν εξηγείται αλλιώς! Για κάποιο λόγο οι δεύτεροι υπερτερούν!
      Και σίγουρα δεν είναι μόνο οι πτυχιούχοι που αξίζουν ένα καλύτερο μέλλον, αλλά όλοι αυτοί που έχουν να προσφέρουν οτιδήποτε στην κοινωνία, αλλά ακόμα και εκείνοι που για οποιονδήποτε λόγο, δε μπορούν να προσφέρουν απολύτως τίποτα και στηρίζονται στην κοινωνία για να ζήσουν.
      Ας μην ανοίξω όμως μεγαλύτερο θέμα!
      Θα παραμείνω απλά αισιόδοξη και θα συνεχίσω να μοιράζομαι ό,τι μου περνάει από το μυαλό μαζί σας, γιατί -είχα δίκιο, τελικά- με καταλαβαίνετε!

      Διαγραφή
  3. Κατ αρχάς να σου πω ότι έχεις απόλυτο δίκηο σε ότι λές και δεν νομίζω να υπάρχει
    κανείς που να διαφωνεί. Δυστυχώς είναι κρίμα, άνθρωποι με προσόντα σάν τα δικά σου
    να είναι άνεργοι.Μην απελπίζεσαι όμως, να πιστεύεις ότι στό τέλος θα τα καταφέρεις
    γιατι κανένας αξιόλογος άνθρωπος δεν χάνεται. Μην το βάζεις κάτω με τίποτα!!
    Α, και να μην το ξεχάσω, ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και να υποθέσω ότι πρέπει
    να γράψω 11 πράγματα για μένα, γιατί είναι το πρώτο μου αυτής της κατηγορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, καλησπέρα και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!
      Το βραβειάκι σου, ομολογώ ότι το έλαβες σε περίεργες συνθήκες (μέσα στη γκρίνια μου!!!) αλλά δε χάνει την αξία του! Πρέπει να σου πω ότι οι δημιουργίες σου μ' αρέσουν πάρα πολύ! Θα σ' επισκέπτομαι συχνά!
      Ναι, πρέπει να γράψεις και εσύ 11 πράγματα για σένα και να το στείλεις σε 11 ακόμα blog! Τώρα το "πρέπει" είναι σχετικό, υποθέτω! Αν κάποιος δε θέλει, δε θα τον παρεξηγήσει κανείς!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. σ'ευχαριστω παρα πολυ για το βραβειο Λινα μου-τι κι αν το'χω;το ξαναπαιρνω!!!!
    θελω ομως να σταθω στα οσα γραφεις γαι σενα.αρχικα να σου δωσω συγχαρητηρια για τις σπουδες σου, για τις γνωσεις σου και για την διψα σου για γνωση και μορφωση.οι συγκυριες ειναι κακες!οχι οι γνωσεις!υπο αλλες συνθηκες θα ησουν περιζητητη στον τομεα σου!τετοιες εποχες ομως....
    οταν μεγαλωσει το παιδι μου, θελω να εχει πανεπιστημιακες γνωσεις, οχι για επαγγελματικη αποκατασταση, αλλα για προσωπικη καλλιεργεια του εαυτου του.δεν ξερω αν γινομαι κατανοητη, αν το εκφραζω ετσι οπως το σκεφτομαι-θελω να εχει πνευματικο επιπεδο, να μην πιανεται κοροιδο λογω αμαθειας!
    δυστυχως δεν ειμαι τοσο αισιοδοξη οσο αλλοι που λενε οτι τα πραγματα θα φτιαξουν, οι καλοι δεν χανονται κτλ.ελπιζω ομως οτι καποια στιγμη η γενια του εξυπνουλη που προσλαμβανει κοριτσια για ενα μηνα και τους δινει και τα πουκαμισα για σιδερωμα, θα εκλειψει.δεν πολιτικολογω, αλλωστε δεν ειναι και του χαρακτηρα μου τετοιου τυπου συζητησεις!μακρυγορησα;
    σε φιλω, καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή μου Ελένη, σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου, και καθόλου δε μακρηγόρησες, αφού ήταν σχεδόν σαν να απαίτησα μακροσκελή σχόλια με την ανάρτησή μου!
      Έχεις απόλυτο δίκιο κι έγινες απόλυτα κατανοητή όταν μίλησες για προσωπική καλλιέργεια. Και κανένας και τίποτα δεν πρέπει να μας εξαναγκάσει να υποτιμήσουμε τη μόρφωση κι τη γνώση. Γι' αυτό κι εγώ δε μετανιώνω για όσα έχω ξεματιαστεί να διαβάζω γιατί το έκανα πάνω απ' όλα για τη δική μου ικανοποίηση!
      Ελπίζω η δική μας γενιά να παλέψει αρκετά, ώστε η γενιά του γιου σου να ζήσει σε μια πιο δίκαιη κοινωνία!
      ΥΓ. Εννοείται ότι το βραβείο σου αξίζει, όσες φορές κι αν το παραλάβεις!

      Διαγραφή
  5. Μωρό μου,απίστευτο,μη δίνεις σημασία σε ανούσια πράγματα!Χαμογέλα,κάνε το κέφι σου όπως κι αν λέγεται (animation,ξένες γλώσσες,κηπουρική κ.α.)και όλα θα καλυτερέψουν!Και ξέρεις κάτι?Κι αν εκείνα δε βελτιωθούν ΕΣΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο,και "εις άλλα με υγεία"!!!Σε φιλώ κατάμουτρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω, Κυριακή μου, και σ' ευχαριστώ πολύ, γιατί ξέρω ότι είσαι πολύ δυνατή και ταλαντούχα και δε μπορώ παρά να σεβαστώ και να τιμήσω τη συμβουλή σου και να συνεχίσω με τρέλα και όρεξη! Φιλιά και από μένα!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Λίνα καλησπέρα,
    Όταν διάβασα την ανάρτηση σου, στενοχωρήθηκα και πέρασε αρκετή ώρα μέχρι να αποφασίσω να σου αφήσω σχόλιο...γιατί στην ουσία δεν ήξερα τι να σου γράψω...
    Μπορώ να καταλάβω πόσο θυμωμένη και πόσο αδικημένη μπορεί να αισθάνεσαι...και δεν έχω λόγια παρηγοριάς...

    ΄Εχω μόνο ευχές να σου χαρίσω και θα τις χαρίσω από καρδιάς...
    Εύχομαι πολύ γρήγορα να βρεις μια καλοπληρωμένη δουλειά που να ναι αντάξια των προσόντων σου...ναι η δουλειά να ναι αντάξιά σου (!)
    Καλό βράδυ καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Αννιώ μου! Η αλήθεια είναι ότι γενικά είμαι πολύ αισιόδοξη και δεν το βάζω κάτω εύκολα! Ούτε κάθομαι στιγμή να μιζεριάσω, αντιθέτως προσπαθώ συνεχώς να μαθαίνω νέα πράγματα κι αυτό είναι το καλύτερο φάρμακο για μένα! Οπότε μη στενοχωριέσαι! Πιστεύω πάντα ότι υπάρχουν ευκαιρίες και επιλογές, αλλά δε θα έπρεπε να είναι τόσο δύσκολο!
      Δυστυχώς, έχω αρκετούς φίλους που βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση και δεν το παίρνουν τόσο χαλαρά...
      Πού θα πάει, θα αλλάξουν τα πράγματα, αν υπάρχει καλή διάθεση, θάρρος και -γιατί όχι- λίγο "αμυντικό" θράσος!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Λινάκι σε ευχαριστώ που με τίμησες και μένα με το βραβειάκι. Οι σπουδές δεν λέω γίνονται για επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά και για προσωπική πληρότητα. Τουλάχιστον έχεις καταφέρει το δεύτερο και είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα έρθει και το πρώτο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, έχεις απόλυτο δίκιο! Και αν δεν έχω καταφέρει ούτε την προσωπική πληρότητα είναι μόνο επειδή θέλω να μάθω κι άλλα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου και που δέχτηκες το βραβειάκι μου, το οποίο σου αξίζει, κάθε pixel του!!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Έχεις δίκιο να παραπονιέσαι και δυστυχώς δεν είσαι η μόνη... άπειρα νέα παιδιά με απίστευτα προσόντα είναι άνεργα ή δουλεύουν με αντίξοες συνθήκες.
    Μη το βάζεις κάτω, κανείς δεν χάνεται, να το θυμάσαι.
    Καλό σου βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ που ο χάρισες και σε μένα!!
    Δε με κούρασες καθόλου..χάρηκα πολύ που γνώρισα καλύτερα ένα ταλαντούχο πλάσμα σαν εσένα..
    Όσα κι αν πεις για την ανεργία ή τους εργοδότες δίκιο θα έχεις..
    Σου εύχομαι τα καλύτερα..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίνα μου καλησπέρα , να χαίρεσαι το βραβείο σου , να έχεις πολλά ακόμα και κυρίως να μπορέσεις να έχεις επαγγελματική αποκατάσταση , διότι είσαι το νέο κορίτσι με τα προσόντα , το κέφι και την προσωπικότητα που θα μπορούσες να σταθείς επάξια σε μια αξιοπρεπή δουλειά.
    Εμείς , εδώ μπορούμε απόλυτα να καταλάβουμε την πικρία σου , παρά την ανεργία σου διαθέτεις χρόνο για εμάς ανιδιοτελώς.Ολοι μας βιώνουμε την ανεργία , τον τρόπο συμπεριφοράς των εργοδοτών και πολλά ακόμα,
    Μείνε αισιόδοξη Λίνα μου , πάντα υπάρχει ελπίδα
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λινάκι μου, σου έχω ήδη πεί για τον γυιό μου που είναι στην ίδια φάση με σένα, σου λέω τώρα και για την κόρη μου, η οποία σπούδασε αρχιτέκτων, έκανε μεταπτυχιακό σε cultural management, μιλάει 3 ξένες γλώσσες και ειναι άνεργη, όπως τόσοι άλλοι νέοι. Την περασμένη εβδομάδα, έφυγε από ένα γραφείο στο οποίο για λίγο καιρό τους έκανε όλη την δουλειά, έπαιρνε 250 ευρώ τον μήνα για 4ώρο, σε χάλια περιβάλλον και η 'κυρία' ήταν εντελώς άξεστη.
    Δυστυχώς, εγώ είμαι απαισιόδοξη και δεν βλέπω φώς στο τούνελ.
    Σου εύχομαι όμως ό,τι καλύτερο! Bonne chance, ma chérie!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστω Λινα μου για το βραβειο!!μου το εδωσε κι εμενα η Μαχη αλλα το παιρνω και απο εσενα με μεγαλη χαρα!!!!
    οσο για την ανεργια τους τελευταιους μηνες που ψαχνω κιεγω δουλεια το τι εχουν ακουσει τα αυτακια μου...εχουν ξεφυγει οι εργοδοτες...αλλα ειναι κριμα ,με τοσα πτυχια και τοσες γνωσεις να μην βρισκεις δουλεια που θα επρεπε να πληρωνεσαι και καλα ,οχι με τα ψιχουλα που μας δινουν και πρεπει να λεμε ευχαριστω!
    Να χαιρεσαι το βραβειο σου,Καλο Σαββατοκυριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το έλαβα το μήνυμα και ευχαριστώ ...τα μάλα για το βραβείο!Θα απαντήσω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.χαχαΌσο για το θέμα που πραγματεύεσαι άστα να πάνε!Στα είπαν και οι προλαλήσαντες!Στείλε ξανά σωστή διεύθυνση να σου στείλω κάτι που θα σου φτιάξει την διάθεση.ο.κ;Φιλάκια νεολαία και μη το βάζετε κάτω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λίνα μου είμαι σίγουρη ότι ένα πολυτάλαντο άτομο όπως εσύ θα βρεί το δρόμο του εγώ σου εύχομαι να γίνει σύντομα.Να χαίρεσαι το βραβείο σου και ευχαριστώ που μου το στέλνεις. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λίνα μου είμαι και εγω απο τους αισιόδοξους. Κανείς δεν χάνεται κορίτσι. Θα έρθει η ώρα που οι κόποι σου θα ανταμοιφθούν. Το ξέρω οι καιροί που ζούμε είναι πολύ δύσκολοι. Αυτή η ριμάδα η οικονομική κρίση μας έχει τσακίσει. Μα ας έχουμε λίγη ελπίδα. Θα γυρίσει ο τροχός....
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου. Να το χαρείς.
    Συγχαρητήρια που έμαθες τόσα πολλά για τους υπολογιστές και μόνη σου. Αλήθεια στο λέω μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση οτι εχεις σπουδάσει πληροφορική.
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λίνα, συγχαρητήρια για το βραβείο,γιατί το αξίζεις πραγματικά. Να είσαι αισιόδοξη και να μη στεναχωριέσαι,γιατί έχεις όλα τα προσόντα και σίγουρα θα βρεις μια δουλειά που να σε ικανοποιεί. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. και εις άλλα εύχομαι...όλα με το καλό....και δεν είσαι μόνη σου στο πρόβλημα της εποχής...και υπάρχουν τα χειρότερα.....αντι σιδερο..ξάπλωμα στο κρεβάτι του μπούρδα.....της εποχής φαινόμενα.....πολύ κρίμα.....καλή συνέχεια μην χαρίζεις σε κανενα τίποτα την δουλειά τους θέλουν αυτοί την δουλειά μας εμείς....χαίρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εύχομαι να βρεθείς σύντομα στην αγορά εργασίας με μία θέση αντάξια της ικανότητας σου!!! Θαύμασα τις αξίες σου και σίγουρα σύντομα ανταμοιφτείς για αυτές!!!Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια που μας προσφέρεις....Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όλοι λίγο πολύ έχουμε βρεθεί σε αυτή την θέση! Μην στεναχωριέσαι, κάνε πράγματα που εσένα σε ευχαριστούν και κάποια στιγμή θα δικαιωθείς! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστώ για το βραβείο. Αν και οι καιροί είναι δύσκολοι εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α, ΡΕ ΛΙΝΑ!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΚΟΙΤΑΞΕΣ ΓΥΡΩ ΜΗΠΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΗΛΠΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΡΙΧΝΕΣ ΜΙΑ ΜΠΟΥΦΛΑ ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!
    ΤΕΤΟΙΟΙ ΤΥΠΟΙ ΧΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!!!
    ΜΗ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ!!!!!
    ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ!!!!
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΤΙΘΕΜΕΘΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!


    Υ.Γ. ΠΑΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ, ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑ!!!!!!
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΡΑΦΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ!!

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ PHOTO SHOP;
    ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ χάρηκα για όλα τα όμορφα που διάβασα για σένα!!! Εισαι καλλιτεχνική, δημιουργική και αλτρουιστική προσωπικότητα!!! Τόσες γνώσεις, τόσες δημιουργίες και πάντα το συναίσθημα να τα μοιράζεσαι ολα μαζι μας. Σου εύχομαι να είσαι πάντα αξιολογη και δραστήρια και να μην χαμηλώνεις το κεφάλι σε γουρούνια εργοδότες. Κανεις δεν χάνεται και ιδιαίτερα οι άξιοι άνθρωποι. Θα δεις που ολα καλά θα πάνε! Να είσαι αισίδοξη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λίνα μου συγχαρητήρια !!!Σου εύχομαι πολλά ακόμη γιατί σου αξίζουν πραγματικα!!!!
    Να είσαι αισιόδοξη και όλα θα πάνε καλά!!!!
    Σ'ευχαριστώ για όλα!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή