Φθινοπωρινή ανακαίνιση Part 1 - Μπουκέτο

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Σας έχει συμβεί ποτέ να έχετε μια ακατανίκητη επιθυμία να γκρεμίσετε όλο το σπίτι και να το συναρμολογήσετε από την αρχή; Είμαι σίγουρη ότι οι crafters του διαδικτύου ξέρουν τι εννοώ! Αυτή η μανία με έπιασε κι εμένα την προηγούμενη εβδομάδα και βάλθηκα να δημιουργήσω! Ωστόσο είμαι απ' αυτούς που δε θέλουν να ξοδεύουν πολλά λεφτά για τις κατασκευές τους, παρά μόνο για τα απολύτως απαραίτητα. Μ ' αρέσει να φτιάχνω νέα πράγματα με ό,τι έχω εκείνη τη στιγμή στο σπίτι, γιατί συνήθως αυτές οι δημιουργικές κρίσεις με πιάνουν μέσα στη νύχτα! Γι' αυτό και προσπαθώ να μην πετάω τίποτα, για να έχω πάντα τα υλικά που ίσως τύχει να χρειαστώ.

Για να μην μακρηγορώ όμως, εδώ σας έχω ένα πολύ μικρό δείγμα από το πολύ μεγαλύτερο project που ετοιμάζω. Το μόνο στοιχείο που θα σας δώσω είναι ότι αποφάσισα να μεταμορφώσω μια ολόκληρη γωνιά του σπιτιού, έτσι, για να υποδεχθούμε το χειμώνα ανανεωμένοι.
Όπως βλέπετε στην εικόνα, έφτιαξα ένα ασπρόμαυρο μπουκετάκι από λουλούδια με πολύ απλά υλικά. Δοκίμασα πολλά είδη χαρτιού πριν καταλήξω στο συγκεκριμένο υλικό, που δεν είναι τίποτε άλλο από πλαστικές σακούλες. Όχι αυτές του σούπερ-μάρκετ που είναι βιοδιασπώμενες, αλλά τις άλλες που είναι επίπεδες και λίγο πιο γερές. Έτυχε να έχω 2-3 με χαριτωμένα ασπρόμαυρα πουά, και μου φάνηκαν ιδανικές για το σχέδιό μου.
Τα μικρά λουλούδια που μοιάζουν με τριαντάφυλλα τα έφτιαξα με έναν πολύ διαδεδομένο στο ίντερνετ τρόπο. Δυστυχώς όταν με πιάνει ο οίστρος δε σκέφτομαι να βγάλω φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της κατασκευής, αλλά σίγουρα θα βρείτε δεκάδες tutorial στο pinterest, το youtube ή άλλα blog.
  • Περιληπτικά σας λέω ότι για το κάθε λουλούδι, έκοψα από τις σακούλες 5-6 τετράγωνα πλευράς 12-15 εκατοστών. Δε χρειάζεται να κόψετε απολύτως συμμετρικά ή ευθεία. Όσο πιο ακανόνιστα είναι τόσο πιο φυσικό το αποτέλεσμα. 
  • Τα έβαλα το ένα πάνω στο άλλο και τα τύλιξα όλα μαζί σαν φυσαρμόνικα, όπως φτιάχναμε μικροί βεντάλιες. Σε αυτό το σημείο έκοψα τις δυο στενές άκρες κυκλικά(δηλαδή αφαίρεσα τις γωνίες) για να είναι πιο στρογγυλά τα πέταλα.
  • Μετά κράτησα σφιχτά το τυλιγμένο χαρτάκι και το έδεσα πολύ-πολύ σφιχτά ακριβώς στη μέση με λίγο νήμα. Ξετύλιξα τις άκρες προσεκτικά και έτσι κατέληξα με μια βεντάλια σε σχήμα κλεψύδρας.
  • Τελευταίο βήμα, άρχισα να σηκώνω ένα-ένα τα επίπεδα του χαρτιού και από τις δυο πλευρές. Το τραβάμε με δύναμη και το κρατάμε ψηλά, ώστε να νιώσουμε το δεμένο σημείο στο κέντρο να τσιτώνεται.Το κάνουμε με όλα τα επίπεδα στη σειρά από πάνω προς τα κάτω και έτοιμο το λουλουδάκι μας.
  • Εγώ στο τέλος πέρασα και ένα κομμάτι σύρμα για κοτσάνι και το τύλιξα με χαρτοταινία γύρω-γύρω γύρω. Τα ασπρόμαυρα λουλούδια μου δεν προορίζονταν ποτέ για να μοιάζουν με αληθινά, οπότε κράτησα το concept του χρώματος και δεν έφτιαξα πράσινα κοτσάνια ή φύλλα. 

Όσο για το μεγάλο μαύρο λουλούδι μου, το έφτιαξα με την πολύ εύκολη μέθοδο origami, με την ονομασία kusudama, για την οποία θα βρείτε άπειρες οδηγίες στο pinterest.

Όπως βλέπετε τα υπόλοιπα δε χρειάζονται ιδιαίτερη επεξήγηση. Μπουκαλάκι γυάλινο από αναψυκτικό και φούξια κορδελίτσα.
Η συνέχεια της φθινοπωρινής ανακαίνισής μου, θα ξετυλιχθεί στις οθόνες σας, τις επόμενες ημέρες, με πολλές ακόμη ιδέες και εκπλήξεις!
Ως τότε, να περνάτε καλά και να δημιουργείτε!



8 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπα τα λουλουδάκια σου, Λίνα! Μου άρεσαν πολύ αυτά με τα πουά!!
    Σου έστειλα ένα μήνυμα προχθές στο Blog o tips, το έχεις λάβει? Ανυπομονώ να μάθω την γνώμη σου για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω στο blog μου και θα σου ήμουν ευγνώμων εάν μπορούσες να με διαφωτίσεις.
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο συνδυασμός χρωμάτων κλασσικός κι αξεπέραστος, κι όσο για την υλοποίηση των ανθών, συγχαρητήρια!
    Εξαιρετικά καλαίσθητο αποτέλεσμα!
    Φιλιά και καλημέρες, κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι σύμπτωση εμένα αυτό με πιάνει πολύ συχνά δυστυχώς ή ευτυχώς!!!!!!!!!!!
    Πολύ όμορφα τα λουλούδια σου,περιμένουμε να δούμε και τα υπόλοιπα!!!!!!!!!!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και εμένα με πιάνει να θέλω να γκρεμίσω το σπίτι αλλά τελικά την γλυτώνει... ;))
    Πολύ ωραία έγιναν ούτε που κατάλαβα το υλικό τους. Είμαι φαν του άσπρο-μαύρου όταν κάνει αντίθεση πάνω στα άσπρα έπιπλα!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ-πολύ όμορφα έγιναν! Περιμένουμε και τα υπόλοιπα.
    Καλή σου εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα και ιδιαίτερα τα λουλούδια σου, Λίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή