Φτιάξτε: Φάκελος για...κατ' οίκον παράδοση!

Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Πάντα κρατούσα τα φυλλάδια των delivery στο δεύτερο συρτάρι της κουζίνας μαζί με τα τραπεζομάντιλα, αλλά πάντα κάτι με ενοχλούσε σ' αυτή τη συνήθεια. Κι έτσι, σήμερα αποφάσισα να φτιάξω αυτό το φακελάκι και να το κολλήσω στο ψυγείο με τα σούπερ χαριτωμένα μαγνητάκια - πετράδια που μου έκανε δώρο μια πολύ αγαπημένη μου φίλη.
Χρησιμοποίησα μια απλή Α4 σελίδα (και κάτι), λίγη κόλλα και ένα μικρό κομμάτι χαρτί περιτυλίγματος. Για να χωράει περισσότερα φυλλάδια και για να ξεχωρίζουν μεταξύ τους, έφτιαξα το πλάι σε στυλ βεντάλιας, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα. Η όλη υπόθεση δε μου πήρε πάνω από 5 λεπτά, και επιτέλους "ξαλάφρωσα" λιγάκι το βασανισμένο δεύτερο συρτάρι! 



5 σχόλια:

  1. Α, πολύ ωραία ιδέα !!!
    Είναι ένα θέμα αυτά τα φυλλάδια !!!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...Αν και δεν συνηθίζω να κάνω παραγγελίες από delivery...(όλη η χαρτούρα φυλάσσεται για αμπαλάρισμα, για προστατευτικό στα πλακάκια της κουζίνας όταν τηγανίζω ή πηγαίνει στον κάδο ανακύκλωσης...) η κατασκευή σου μου άρεσε πολύ. Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε κανείς, να φυλάει τους λογαριασμούς- που κι αυτοί φτάνουν κάθε μέρα!!- ...
    Ωραία κι εύκολη ιδέα Λίνα...
    Πολλές καλημέρες...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν κρατάμε φυλλάδια αφού μπορούμε να βρίσκουμε τα πάντα ηλεκτρονικά!
    Αλλά, μου έδωσες ωραία ιδέα για διάφορες εκτυπώσεις που θέλω να έχω κοντά στο ψυγείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία και έξυπνη κατασκευή!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή