Πρώτες απόπειρες πλεξίματος

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

σκούφος και κασκόλ πλέξιμο
Το πρώτο μου μίνι κασκόλ και σκουφάκι
σε πλέξη μους και λάστιχο 3Χ3
αντίστοιχα. 
Αποφάσισα κι εγώ, σαν καλό κορίτσι που ακολουθεί τη μόδα να το ρίξω στο πλέξιμο. Τον τελευταίο καιρό, μαθαίνω, είναι πολύ in! Και όπως ανακάλυψα ένα αγχολυτικό, δημιουργικό και όχι ιδιαίτερα ακριβό χόμπι. 

Όπως βλέπετε έπεσα κυριολεκτικά με τα μούτρα εδώ και περίπου τρεις εβδομάδες. Αφού ξήλωσα και ξανάρχισα άπειρες φορές, κατάφερα να φτιάξω το πρώτο μου μίνι κασκόλ, με περίπου 1 1/3 κούκλα ακρυλικού νήματος (50γρ., 150μ.) που μου κόστισε μόνο 1,20 ευρώ η μία, σε τοπικό κατάστημα. Η πλέξη μους έχει ένα λείο αποτέλεσμα (όπως βλέπετε και στην τελευταία εικόνα), χωρίς στριφογυρίσματα στις άκρες, αλλά είναι λίγο βαρετή κατά τη διάρκεια του πλεξίματος... Γι' αυτό σταμάτησα στα 75 περίπου εκ. μήκος και αποφάσισα να τυλίγω το κασκόλ μου μία φορά γύρω από το λαιμό και να το σταθεροποιώ με μια παραμάνα εσωτερικά ή με μια ωραία καρφίτσα εξωτερικά.

Με τα υπόλοιπα 2/3, έπλεξα το ασορτί σκουφάκι μου, με βάση ένα απλό σχέδιο που βρήκα στο youtube (στα αγγλικά): 3x3 λάστιχο για περίπου 16,5 εκ. και μετά άλλες 13 σειρές όπου μειώνεις σταδιακά, μέχρι να καταλήξεις σε 5 πόντους.Στο τέλος στο ράβεις στο πλάι με μια σακοράφα και ιδού το σκουφάκι σου! Εντάξει, το δικό μου έχει τις ατέλειες της αρχάριας, αλλά φοριέται άνετα!

Αμέσως μετά, άρχισα το λαιμό με αυτό το ωραίο μπλε χρώμα, αλλά με βελόνες Νο7 και φυσικά πιο χοντρό νήμα, πάλι 100% ακρυλικό (3,60 ευρώ). Πολύ πιο εύκολη διαδικασία και προχωράει γρήγορα για να σε ανταμείψει. Αφού έπλεξα για 125 εκ., έραψα μαζί τις δυο άκρες και προέκυψε αυτός ο ζεστός, αφράτος "λαιμός" που τον τυλίγω 2 φορές και κυριολεκτικά σκάω!

Τώρα, ξεκινάω το 4ο μου έργο, που είναι ένα αντρικό κασκόλ. Όπως θα δείτε και πιο κάτω, αγόρασα λίγο πιο ακριβό νήμα, γύρω στα 4,50 ευρώ, αφού είμαι πλέον πιο σίγουρη για τον εαυτό μου και δε φοβάμαι μήπως το καταστρέψω με τα λάθη μου! Όταν είναι έτοιμο, θα το ανεβάσω και αυτό.
"Λαιμός" σε πλέξη λάστιχο 2Χ2 με βελόνες Νο 7και νήμα 100% ακρυλικό  για βελόνες
από Νο6 - Νο8.  Μήκος περίπου 125 εκ.και πλάτος περίπου 13 εκ. μαζεμένο.

πλέξη λάστιχο 2χ2
Από κοντά η πλέξη λάστιχο 2Χ2. Αυτό το νήμα είναι πολύ μαλακό
και γυαλιστερό, σα βελούδο!
πλέξιμο μαύρο ανδρικό κασκόλ λάστιχο
Το νέο μου αντρικό κασκόλ, με νήμα 50% ακρυλικό, 50% μάλλινο, με βελόνες Νο 4,5 και πλέξη λάστιχο 1Χ1.

πλέξιμο μαύρο ανδρικό κασκόλ λάστιχο
Στην πορεία αποφάσισα να επιχειρήσω το πρώτο μου "σχέδιο", οπότε και περίπου 7 εκ. από την αρχή, έκανα 4 σειρές με διαφορετική πλέξη: 1 σειρά καλή, μία ανάποδη, 1 σειρά καλή, μία ανάποδη. Εδώ η μία πλευρά (καλή).
πλέξιμο μαύρο ανδρικό κασκόλ λάστιχο
Κι εδώ η ανάποδη. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα το κάνω κάθε 7 εκ. ή μία φορά στην αρχή και μία στο τέλος του πλεκτού, δηλαδή στις δυο άκρες. Εσείς τι λέτε;
πλέξη μους όλο καλή


4 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφα τα πλεκτά σου, διάλεξες ωραία χρώματα. Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο ιστολόγιό μου και σε καλωσορίζω στην εκεί παρέα, θα χαρώ να τα λέμε! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ! Το blog σου είναι γεμάτο υπέροχες και ενδιαφέρουσες εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα!!! Χάρηκα πολύ που πέρασες από μένα!!!
    Λοιπόν, αν αυτές είναι οι πρώτες προσπάθειες πλεξίματος, θα ήθελα πολύ να δω τη συνέχεια!!! Είναι πολύ όμορφα!!! :)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ, Φωτεινή μου! Οι μικροί σου θησαυροί είναι υπέροχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή