Βελονάκι 101

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013


Και αφού έπλεξα κασκόλ, λαιμούς, κολάρα, σκουφιά, και μια παιδική καζάκα, αποφάσισα να στρέψω την προσοχή και την ενέργειά μου στο βελονάκι!
Διαπίστωσα ότι είναι πολύ πιο ξεκούραστο, με μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και δίνει μεγαλύτερα περιθώρια δημιουργικότητας! Έτσι λοιπόν, κατέληξα στο παρακάτω αποτέλεσμα! Μια μπιζουτιερίτσα δικής μου έμπνευσης, που μοιάζει με βαζάκι και έχει ένα λουλούδι στο καπάκι και μερικά ακόμη λουλούδια, που δεν έχω αποφασίσει ακόμη τι θα τα κάνω.


μπιζουτιέρα βελονάκι crochet

μπιζουτιέρα βελονάκι





5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Πολύ χαριτωμένη έγινε η μπιζουτιέρα σου και πρωτότυπη!

    Με το βελονάκι δεν είχα ποτέ μου υπομονή... αν ήξερα όμως ότι θα μπορούσα να φτιάχνω τόσο όμορφα πράγματα, ίσως είχα πιέσει περισσότερο τον εαυτό μου να μάθω! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Κι εγώ δεν το φανταζόμουν ότι μπορείς να φτιάξεις τόσα πράγματα με το βελονάκι! Νόμιζα ότι περιορίζεται στα εργόχειρα της γιαγιάς, αλλά τελικά μπορείς να φτιάξεις ό,τι βάλει ο νους σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακόμη δεν άρχισες το πλέξιμο και μπήκες στα δύσκολα. Περιμένω την συνέχεια.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χεχε! Συνεχίζω ακάθεκτη μέχρι να ανακαλύψω την επόμενη μου ασχολία! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτό το βελονάκι. Πριν λίγες μέρες το ξεκίνησα και κόλλησα απίστευτα! Ψάχνω παντού να βρω οδηγίες, σχέδια, στα blogs, στα περιοδικά.... Μην γελάσεις, μέχρι και στον ύπνο μου είδα σχέδια και νήματα ....... full in love ! Κι εγώ προτιμώ το βελονάκι από τις βελόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή