"Κρίσιμες" αποφάσεις...

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Εγώ πάντως το αποφάσισα... Θα αρχίσω να μελετάω το Ελληνικό Σύνταγμα και τη νομοθεσία, για να ξέρω τι γίνεται και πού ζούμε. Η γνώση και η ενημέρωση δεν κάνει ποτέ κακό... Χάλασα και το μισό μου μελάνι για να εκτυπώσω το τελευταίο νομοσχέδιο σε βολικό...μέγεθος για να χωράει στην τσάντα μου και να του ρίχνω και καμιά ματιά πού και πού. Δε μ' αρέσει να είμαι από αυτούς που μιλάνε χωρίς να ξέρουν τι τους γίνεται...
Εδώ που τα λέμε και την Ιστορία μου πρέπει να ξεσκονίσω, και να εμβαθύνω λίγο στις οικονομικές ορολογίες που μας βομβαρδίζουν καθημερινά...Δυστυχώς ή ευτυχώς όλα αυτά μας αφορούν και πρέπει να τα ξέρουμε, για να μην αναγκαζόμαστε να επαναλαμβάνουμε αυτολεξεί εκφράσεις του Αυτιά και της Λιάνας μόνο και μόνο για να μη μας πουν άσχετους... Και για να μπορούμε τέλος πάντων να καταλάβουμε τι ακριβώς λέει αυτός ο Max Keiser...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου