Αφράτη Πίτσα

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

πίτσα αφράτη

Να και η περίφημη πίτσα μου, που συνοδεύει τις βραδιές θρίλερ! Όχι να το παινευτώ, αλλά είναι μεγάλη επιτυχία και εξαφανίζεται στο τέταρτο, παρόλο που είναι τεραστίων διαστάσεων! Τη συνταγή για την αφράτη ζύμη θα τη βρείτε εδώ, στην αγαπημένη σελίδα "Συνταγές της Παρέας". Από πάνω φυσικά, μπορείτε να βάλετε ό,τι σας κάνει κέφι!
Ωστόσο έχω ένα επιπλέον μυστικό, που βολεύει πολύ - τουλάχιστον στο δικό μου φοιτητικό φουρνάκι. Για να μη μου γίνεται τραγανή από κάτω, δεν τη βάζω σε ταψί, αλλά σε σκέτη λαδόκολλα, χωρίς καθόλου λάδι. Την ψήνω στους 180 περίπου για 30-40 λεπτά, ανάλογα με το εκάστοτε μέγεθος.



9 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Μακάρι να μπορούσα να στείλω σε όλους από ένα κομμάτι! Αλλά το internet έχει και τους περιορισμούς του!

      Διαγραφή
  2. γεια σου Λίνα!με το φοιτητικό φουρνάκι και τις άψογες περι τον υπολογιστή γνώσεις!ευχαριστώ για την παρακολούθηση!Σαν καινούργιο follower και σαν φοιτήτρια το blog σου επιφυλάσσει ένα δωράκι έκπληξη!Στείλε στο debbgoud@gmail.com μια διεύθυνση και τι είδος κοσμήματος προτιμάς (μενταγιόν,βραχιόλι,δαχτυλίδι,σκουλαρίκια) και ....just wait!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, είσαι τόσο γλυκιά, σ'ευχαριστώ πολύ! Μόνο που -δυστυχώς- δεν είμαι πια φοιτήτρια! Έχω πάρει πτυχίο εδώ και δυο χρόνια, και απλά μου έμεινε το φουρνάκι, χεχε!

      Διαγραφή
  3. Λαχταριστή φαίνεται! Θα δοκιμάσω τη συνταγή προσεχώς. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, ώστε εσύ είσαι η Λίνα που τρέχουν όλοι όταν τα κάνουν... μαντάρα με τους κωδικούς τους, ε???!!!
    Εγώ για την ώρα, μια χαρά το χειρίζομαι το θέμα, αλλά αν ω μη γέννητω, μου ανέβουν οι παλμοί από καμιά πατάτα που έκανα, θα ξέρω πού να απευθυνθώ πλέον!!!
    ;-)
    (Συγνώμη για τα σχόλιο σε παλαιότερη ανάρτηση, αλλά συνηθίζω να διαβάζω και παλαιότερα posts στα ιστολόγια που συναντώ)
    Βασικά, του γλυκού είμαι, αλλά σιγά να μην αντιστεκόμουν στη θέα της πίτσας!!!
    ;-)
    Κάνεις υπέροχη δουλειά εδώ μέσα!!!
    Σου αξίζουν πολλά-πολλά μπράβο!!!
    Πολύ χάρηκα που σε βρήκα!!!
    Φιλιά πολλά!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Γιάννα (& Γιάννης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή