Δωράκι από μένα για εσάς! (ΕΛΗΞΕ)

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη δημιουργία μου στο βελονάκι! Είναι μια μίνι θήκη-φάκελος για χαριτωμένα μικροαντικείμενα (ίσως και ένα σούπερ μίνι κινητό τηλέφωνο).
Και επειδή θέλω να σας ευχαριστήσω για το θερμό καλωσόρισμα που μου επιφυλάξατε στη γειτονιά σας, σας το χαρίζω! Αφήστε το σχόλιό σας και το επόμενο Σάββατο 2 Μαρτίου 2013 στις 20:30 μ.μ., θα κληρώσω τη νικήτρια! 
Συγχωρέστε τις ατέλειες στην κατασκευή του, είμαι μια αρχάρια με τα όλα μου! Πάντως φτιάχτηκε ειδικά για σας, με πολλή αγάπη!
Υ.Γ. Δεν κάνω κλήρωση ανάμεσα σε όλους τους αναγνώστες μου, γιατί μπορεί να κληρωθεί κάποιος που δεν είναι διαθέσιμος, δε θέλει να δώσει τη διεύθυνσή του ή απλά δε θέλει το δωράκι!
Φιλιά,
Λίνα



18 σχόλια:

  1. Η δημιουργία σου είναι πολύ χαριτωμένη και όμορφη και ειλικρινά, δεν βλέπω ατέλειες πουθενά! Μπράβο σου! Αν φτιάχνεις κάτι τέτοιο ως αρχάρια που λες, ανυπονονώ να δω τι θα φτιάξεις στο μέλλον... Σ' ευχαριστούμε που την ετοίμασες για μας.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ όμορφη θήκη και με ωραία χρωματα. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πολυ ομορφο,ακομα κι αν εχει ατελειες(αν και δεν τις βλεπω!!) Καλη Κυριακη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά τη θερμή Καλημέρα μου, Δηλώνω συμμετοχή !
    Καλή εβδομάδα νάχεις κι εγω Καλή τύχη!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ πολύ για τον ενδιαφέρον σας!
    Καλή Κυριακή σε όλες και καλή τύχη!
    Θα φροντίσω να υπάρξουν κι άλλα στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!Είναι πάρα πολύ όμορφη!!!Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήρθα και εγώ να δηλώσω την συμμετοχή μου και να σου ευχηθώ οι αναγνώστες σου να πολλαπλασιαστούν γρήγορα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίνα μου καλώς σε βρήκα!!!!Το μπλογκ σου είναι υπέροχο και άκρως ενδιαφέρον!!Θα σε επισκέπτομαι συχνά γιατί έχω και εγώ πολλές απορίες σχετικά με την τεχνολογία!!!!Το τσαντάκι σου πανέμορφο!!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίο το δωράκι σου!!! Μπράβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυρίστηκα δωράκι και έτρεξα. Πλεκτό κιόλας σιγά μη λείψω. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια, ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας και πάλι και χαίρομαι που σας αρέσει το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!! ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ !!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφο
    Καλωσόρισες στην παρέα μας.
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή