Παρέλαβα το δωράκι της Μαριάννας!

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Η πολύ γλυκιά και ταλαντούχα Μαριάννα, δημιούργησε στο ατελιέ της αυτό το υπέροχο δωράκι για το 350ο μέλος του blog της. Και αυτό το μέλος ήμουν εγώ, η τυχερούλα! Το παρέλαβα χθες, αλλά δεν πρόλαβα καλό φως για να το φωτογραφίσω!
Σας το παρουσιά-ζω, λοιπόν, σήμερα, με μεγάλη μου χαρά! Είναι ένα μικρό αριστούργημα! Νομίζω ότι ταιριάζει όμορφα δίπλα στο εντελώς σκέτο, χρυσό μπουκάλι που είχα βάψει παλιότερα, και εννοείται σε πρώτο πλάνο μέσα στο μικρό μου σπιτάκι!
Μαριάννα μου, σ' ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά, για το θερμό καλωσόρισμα!


13 σχόλια:

  1. Αυτά έχουν οι τυχερούλες, όμορφα δωράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το χαίρεσαι το δώρο σου Λίνα μου , επίσημο εαρινό καλωσόρισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tέλειο!!
    Με την υπέροχη πινελιά της Μαριάννας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραιο το συναισθημα να σκαει ο ταχυδρομος με πακετακι απο μακρυα (ή και κοντα) και να'χει δωρακι για σενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι πολύ όμορφο, να το χαρείς, μπράβο και στην Μαριάννα για την σκέψη της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια το δώρο σου, να το χαρείς! Και μπράβο στη δημιουργό του! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α! Λίνα μου, πολύ χαίρομαι που έφτασε σώο το δωράκι μου και είχα μια ανησυχία γιατί μου έτυχαν διάφορα και δεν σε είχα ειδοποιήσει! Και χαίρομαι επίσης που σου άρεσε! Φιλάκια πολλά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μμμ τυχερούλα... Απλά υπέροχο το δωράκι σου, και ταιριάζει με το επίσης υπέροχο δικό σου μπουκάλι!!! Καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή