Χάθηκα; Δε χάθηκα!

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013



Τι κάνετε; Μπορεί να έχω χαθεί λίγο τον τελευταίο καιρό, αλλά δεν σας ξεχνώ! Όχι, δε μ' έχει πιάσει ακόμα το καλοκαίρι και τρέχω στις παραλίες! Απλά είμαι σε συνεχή αναζήτηση εργασίας, καταλαβαίνετε, προκηρύξεις, αιτήσεις, δικαιολογητικά, εντός και εκτός Ελλάδας. Ένας χαμός, δηλαδή.


Ωστόσο, όπως πολλοί θα ξέρετε, δε σταματώ να απαντώ στις ερωτήσεις σας μέσω email.
Αν προκύψει κάτι που απαιτεί λεπτομερές tutorial, φυσικά θα κάνω την ανάλογη ανάρτηση!

Και κυρίως, ανανεώνω την ανάρτηση της Vintage επίδειξης μόδας, κάθε φορά που κάποιος μου στέλνει τη συμμετοχή του! Έχουμε ήδη έξι φίλες που έχουν ανέβει στην πασαρέλα και πάνω από 15 κομμάτια για να θαυμάσετε, εδώ.
Μην ξεχνάτε, η επίδειξη θα κρατήσει μέχρι τέλος Ιουνίου, οπότε έχετε καιρό για ...ανασκαφές!


27 σχόλια:

  1. Μέσα από την καρδιά μου, σου εύχομαι κάθε επιτυχία στον επαγγελματικό Γολγοθά...
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!
    Καλή συνέχεια κ' καλή επιτυχία στην επίδειξη!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρηκα που είσαι καλά γιατί αναρωτιόμουν. Σου εύχομαι να επιτύχεις σ΄αυτό που προσπαθείς! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία, τότε, τα πράγματα είναι δύσκολα, αλλά αν είσαι τόσο δραστήρια, κάτι θα προκύψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eύχομαι γρήγορα να βρεις δουλειά και μάλιστα εντός των συνόρων...να μην είσαι άλλη μία που αναγκάζεται να φύγει για να επιβιώσει..
    Καλή συνέχεια Λίνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω πολύ να πάρω μέρος,αλλά δεν ξέρω αν καταφέρω να βρω κάτι. Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία, σου εύχομαι να βρεις γρήγορα αυτό που ψάχνεις!
    Κατά πάσα πιθανότητα θα αργήσω να κάνω τις δικές μου ανασκαφές... αλλά πιστεύω να τα καταφέρω εντός προθεσμίας! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ήρθα κι εγώ :)))
    Καλή τύχη, ξέρω πως είναι δύσκολο να βρεις κάτι που να σου αρέσει και να σε ικανοποιεί ..
    Θα προσπαθήσω να βρω κι εγώ τίποτα για την επίδειξη, αλλά δεν υπόσχομαι, μιας και η μαμά μου πετάει σχεδόν τα πάντα :/
    Φιλάκια και ελπίζω να τα λέμε !!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή τύχη.κορίτσι μου!Ο Θεός να σου στείλει το ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!!!
    Φιλιά και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή ΕΠΙΤΥΧΊΑ Λίνα μου!!!!Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!!
    φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι όλα να πάνε όπως εσύ θέλεις!
    Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιτυχία, Λινάκι!! Με όλη μου την καρδιά!!!
    Σου ετοιμάζω κι εγώ κάποια vintage ρουχαλάκια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλη επιτυχια, σου ευχομαι να βρεις γρηγορα δουλεια και να σου αρεσει κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίνα όντως έλειψες αλλά η δουλειά προηγείται, μακάρι να βρεις τη καλύτερη και αποδοτικότερη και μετά να έχεις και χρόνο και ψυχική ηρεμία για το μπλογκ, φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία στην εύρεση εργασίας:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή επιτυχία σε όλα σου κορίτσι μου..μέσα απο την καρδιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πιστεύω να προλάβω να σου στείλω κι εγώ κάτι απ' το παρελθόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή επιτυχία σου εύχομαι! Εγώ δεν νομίζω να έχω vintage ρούχα αλλά θα ψάξω-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχομαι ολοψυχα καλή τύχη στην αναζήτηση εργασίας σου !!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λίνα help! Πώς θα βγάλω στο μπλόγκ μου το να χρειάζεται κάποιος να γράφει αυτή την λέξη που αποδεικνύει ότι δεν είναι ρομποτ και βασανίζει το κόσμο? Εγ'ω δεν το ήξερα οτι υπαρχει δηλαδή δεν το έβαλα εγώ, αν ξέρεις βοήθα αν μπορεις φιλιά Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, πήγαινε στην αρχική σελίδα του blog σου, Ρυθμίσεις>Αναρτήσεις και σχόλια>Εμφάνιση επαλήθευσης λέξης:ΟΧΙ.

      Διαγραφή
    2. Λίνα σε ευχαριστώ τόσο πολύ, με σώζεις απο ατελείωτο ψάξιμο!

      Διαγραφή
  20. Σου εύχομαι να βρεις δουλειά σύντομα αλλα και στο στοιχειο σου...να ειναι δουλεια που σε τραβα , σε ενδιαφερει.... και γω εχω μια απορία όταν και όποτε μπορείς παρακαλώ θα ήθελα τη βοήθεια σου... εχω πχ 2-3-4 ανακοινωσεις διαγωνισμων; θελω να το βαλω σε μια μεγαλη εικονα ,μεσα να φαινονται και οι 4 διαγωνισμοι και αμα πατησω στο εικονακι του καθενος να με βγαζει στον αντιστοιχο διαγωνισμο...ευχαριστω
    σαν αυτο που εχεις εσυ στο διαγωνισμοι δωρα και αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Δελφινάκι! Δες αυτή την παλιότερη ανάρτηση, είναι ακριβώς αυτό που ζητάς. Περιλαμβάνει κ λίγο κώδικα, αλλά δεν είναι δύσκολο.
      http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/03/1-4.html

      Διαγραφή
  21. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους και όλες για το ενδιαφέρον και τις ευχές σας! Νομίζω ότι είμαι σε καλό δρόμο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όλα με το καλό να σου πάνε.....τα άλλα έπονται.......να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή