Επιστροφή με 6-απλό βραβείο!

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Φίλοι και φίλες bloggers, άργησα αλλά επέστρεψα!
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους και όλες!

Μην περιμένετε να σας διηγηθώ τις περιπέτειές μου από κάποιο μακρινό ταξίδι σε χώρες εξωτικές, γιατί πολύ απλά, δεν πήγα πουθενά! Έμεινα εδώ που είμαι, αλλά συνάντησα πολλούς φίλους και συγγενείς, είδα πολλές σειρές (νέα αγάπη το Castle και νέος τεράστιος έρωτας το Game of Thrones!!!) και έκανα ένα μικρό διάλειμμα από το blogging!
Όταν όμως επέστρεψα, βρήκα ένα νέο βραβείο, με ένα σωρό ...ερωτήσεις και υποχρεώσεις από πίσω του! Μέχρι να το πάρω όμως απόφαση να το αναρτήσω, μαντέψτε τι έγινε! Πολλαπλασιάστηκε σαν αμοιβάδα! Κι έτσι τώρα πια, το έχω.... 6 φορές!

Οι αγαπητοί φίλοι που μου το έστειλαν είναι οι εξής:

1.ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΗ
2.nikos mous
3.s.k. epiloges
4.κορδονέτο
5.O κόσμος της Ράνιας
6.Pegy's Land.

Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ και ζητώ συγγνώμη, αν ξέχασα κάποιον, θα το ανακαλύψω σύντομα και θα τον προσθέσω!




Οι ερωτήσεις είναι οι εξής:
1) Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας;
Η αγάπη μου για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και για τις κατασκευές και η ανάγκη μου να τα μοιραστώ.

2) Ποιο το θέμα του blog σας/με τι ασχολείται;
Τα πάντα, όλα! Εξού και ο τίτλος "Χωρίς Ειρμό".

3) Από πού βρίσκετε την έμπνευσή σας;
Από τους αναγνώστες μου φυσικά.

4) Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Όχι.

5) Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Πάντα. My middle name is "Idea".

6) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Συνήθως 2-3 ώρες την ημέρα... Όποιος είναι άνεργος, έχει χρόνο!

7) Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
Όλες οι ώρες, κυρίως όμως τη μαύρη νύχτα.

8) Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για εσάς;
Ό,τι μοιράζομαι στο blog μου.

9) Ποια είναι τα χόμπυ σας.
Το ερώτημα είναι "ποια ΔΕΝ είναι τα χόμπι μου"! Υπάρχει κάτι που να μην ασχολούμαι; Οι φίλοι μου με πειράζουν για την ποικιλία και τις εναλλαγές!

Οι κανόνες (που πλέον όλοι γνωρίζουμε) είναι οι εξής:


1) Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2) Απαντάς στις ερωτήσεις.
3) Δίνεις με τη σειρά σου βραβείο σε 11 blogs  με λιγότερα από 200 μέλη.
4) Τους ενημερώνεις  για το βραβείο.
5) Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

Σημείωση: Παιδιά, κάτι πρέπει να κάνουμε με τα βραβεία, να τα "χαλαρώσουμε" λίγο! Σαν να παραέχουνε δουλειά! Πάντα είναι οι πιο κουραστικές μου αναρτήσεις! Anyway!

Θα το δώσω με τη σειρά μου, σε 11 blog με λιγότερους από 200 αναγνώστες. Θα επανέλθω με αυτό γιατί ομολογώ είναι από τα πιο δύσκολα κομμάτια! 

Και μην ξεχνάτε!!! Η vintage επίδειξη μόδας έχει ξεκινήσει! Περιμένω τις συμμετοχές σας!

Φιλάκια!


15 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά αληθώς ο κύριος....να σαι καλά
    και εις άλλα βραβεία σου εύχομαι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου ρε λινα!!!!χρονια πολλα, χριστος ανεστη!οταν διαβασα το "εξαπλο" νομιζα οτι θα εγραφες τζακ ποτ!!!!
    και τα βραβειακια καλα ειναι, εχεις ομως δικιο, πρεπει να ειναι λιγοτερο κουραστικα στην ανταποδωση...
    ευχομαι να περασες ωραια τις ημερες που περασαν, τα φιλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Λίνα μου , καταιγισμός βραβείων .
    Να είσαι πάντα αγαπητή και να παίρνεις βραβεία.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά. Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβο βρε Λινα!!!παντα τετοια!!δεν πιστευω τωρα τα παιχνιδια που ανακαλυψες να σε στερουν απο μας!!!φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ βραβείο βρε Λίνα μου κι όντως κάτι πρέπει να γίνει, γιατί απ΄ ότι βλέπω έχουν φυτρώσει σα μανιτάρια... είναι ό,τι χειρότερο να στήνεσαι στον τοίχο και να μονολογείς!Εσύ πάντως τα πήρες πανάξια και τα έξη και την επόμενη φορά να πιάσεις και το τζόκερ... και να ΄χει και τζακ ποτ(το Λόττο δε σου λέω, γιατί ξέφτισε!)αχαχα!
    Να ΄σαι καλά και να τα χιλιάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΛΙΝΑΚΙ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΤΑ! ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ. ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα χαίρεσαι τα βραβεία σου και να τα χιλιάσεις γιατί το αξίζεις!!!
    Κι όπως βλέπω τα έκανες 7. Καλά σου λένε, πάρε ένα λαχείο!!!
    Χρόνια σου πολλά και καλό ΣΚ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο ρε Λίνα τα αξίζεις τα βραβεία!! Να τα χαίρεσαι και να τα χιλιάσεις!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίνα,χρόνια πολλά! Τα αξίζεις τα βραβεία και εύχομαι να τα χιλιάσεις! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή επιστροφή,μωρό μου!Μας έλειψες πολύ!
    Χρόνια πολλά,καλά με ό,τι εσύ επιθυμείς κι έχεις ανάγκη!
    Φιλιά κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΙΧΙΧΙ!!!
    Όμορφες και καυστικο-χιουμοριστικές οι απαντήσεις σου!!!
    Μου αρέσεις!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λίνα έχεις απόλυτο δίκιο, έχει δουλειά ένα βραβείο, βέβαια για μια καινούργια σαν εμένα έχει πιο πολύ βαρύτητα, αλλά το πιο δύσκολο είναι να βρείς πού θα το απονείμεις εσύ, ετοιμάζομαι για τη vintage επίδειξη, μου άρεσε σαν ιδέα αλλά θέλει δουλειά, ευτυχώς δινεις χρόνο, φιλιά Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για τα βραβεία που παρέλαβες.....
    Έλα και σε μένα να παραλάβεις ένα ακόμα και να τα κάνεις 7 στο λινκ
    http://marsiabramucci.blogspot.gr/2013/05/painted-roses-and-awardssss.html

    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...
    Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια πολλά, Λινάκι!!! Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα!!
    Για τα βραβεία, δεν θα πώ τίποτα...χαχαχα, αφού έχω ένα award and tag free blog, αλλά φαίνεται πόσο αγαπητή είσαι στην γειτονίτσα μας!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή