Εμπνεύσεις και... πειραματισμοί!

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

κολιέ με χάντρες από πολυμερικό πηλό
Χωρίς πολλά-πολλά, θα σας αποκαλύψω τι σκάρωνα αυτές τις μέρες. Βροχούλα + ψύχρα = όρεξη για καλλιτεχνικούς πειραματισμούς. Ο πηλός που στεγνώνει με τον αέρα, αποδείχτηκε λίγο "πεισματάρης" και παράξενος χαρακτήρας, αλλά η αίσθησή του είναι πολύ διαφορετική και από αυτή του πολυμερικού πηλού, και ίσως λίγο πιο απολαυστική... Το αποτέλεσμα, είναι πολύ πιο handmade, κι αυτό είναι ένα συν, αν το εκμεταλλευτείς και δεν προσπαθήσεις να φτιάξεις πράγματα που μοιάζουν με του εμπορίου, γιατί τότε την έβαψες! Εγώ πάντως τον έβαψα με ακρυλικά χρώματα και πολύ το χάρηκα!
Πείτε, λοιπόν, τη γνώμη σας. Το κολιέ και τα δαχτυλίδια είναι φυσικά από πολυμερικό πηλό. Το πιατάκι είναι από τον άλλο-τον τσαχπίνη!...

Μπολάκι από αυτοξηραινόμενο πηλό
Στο "πιατάκι" βλέπετε μερικά από τα δεκάδες κοχύλια που μάζεψα στην παραλία, δίπλα σε μια φουρτουνιασμένη θάλασσα!  Όχι, δεν είναι κολλημένα επάνω, απλά τα έβαλα μέσα για τη φωτογράφιση!
κολιέ με χάντρες από πολυμερικό πηλό
Να και το αγαπημένο μου! Το κολιέ με τις μπλε-πράσινες-πετρόλ-τιρκουάζ και μαύρες χάντρες και το αφηρημένο μενταγιόν-λουλούδι στη μέση. Τις χάντρες τις έφτιαξα εγώ μία-μία! Άξιζε όμως τον κόπο!

χειροποίητα δαχτυλίδια από πολυμερικό πηλό
Τα δαχτυλιδάκια είναι δύο, εξολοκλήρου από πολυμερικό πηλό. Δεν τα έχω βγάλει από το χέρι μου, είναι πολύ ευχάριστα στην αίσθηση και άνετα, και να σκεφτείτε ότι δε φοράω δαχτυλίδια γιατί με ενοχλούν!



16 σχόλια:

  1. Μπράβο Λινα μου! Καταπληκτικά ολα!
    Εχω παρει κι εγω πηλο εδω και κατι μήνες ,ειναι ακόμη στο κουτι θα προσπαθήσω να κάνω κάτι
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε συ είσαι μεγάλο καλλιτεχνάκι!!! Το πιατάκι τέλειο!!! Δύσκολος ο πηλός και αφού κατάφερες αυτό το αποτέλεσμα είσαι θαύμα!!! Όσο για το κολιέ χαράς την υπομονή σου που λέμε και στην Αρτάκη... να κάτσεις να φτιάξεις μία μία τόσο συμμετρικά τόσες χάντρες! Πολύ όμορφο όπως και το δαχτυλιδάκι σου!! φιλιά πολλά πολλά! Μπράβο σου Λινάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα και τα δαχτυλίδια και το κολιέ. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου !!
    Είσαι αξιέπαινη να φτιάξεις τις χάντρες με το χέρι μία μία !!
    Πολύ ωραίο το κολιέ και ωραίο χρώμα !!
    Καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα , Λίνα μου !!!! Το κολιέ σε πολύ ωραία χρώματα !!!! Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πιατάκι μου άρεσε πάρα πολύ (να φτιάξεις και ένα Χριστουγεννιάτικο...) όπως και το κολιέ.
    Δεν έχω δουλέψει ποτέ με πηλό οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
    φιλάκια
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ψηφίζω, τσαχπίνικο πηλό !!!! ΄Εχει μια άλλη ομορφιά...πιο handmade όπως είπες... Τον έχω δουλέψει παλιότερα και τον ξέρω σαν υλικό. Αυτές οι μικρές ατέλειες που αφήνει δίνουν ¨χαρακτήρα'¨ σε ότι κι αν κάνεις... Δοκίμασε μικρά σπιτάκια, ρόδια, καραβάκια...ή ότι άλλο σου έρθει σαν ιδέα, θα ενθουσιαστείς με το αποτέλεσμα..
    Σου στέλνω την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!!
    **Αννιώ**

    υγ.Πέρνα μια βόλτα...έχω κέρασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάλι κατάφερες να φτιάξεις όμορφα πράγματα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και η πιατέλα και τα κοσμήματα είναι τρέλα!!!!!!!!!!!!!Περιμένουμε κι άλλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαρά στην υπομονή σου, Λίνα!!! Μα μια-μια οι χάντρες!!! Μπράβο σου!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι , με τόση υπομονή και επιμονή, κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα όλα!
    Το πιατάκι μου άρεσε πολύ και είναι καλοδουλεμένο! Ο αυτοξηραινόμενος πηλός θέλει υπομονή και επιμονή για να μην έχει πολλές ατέλειες το τελικό αποτέλεσμα... Τα πήγες σούπερ σ΄αυτό!
    Συνέχισε να πειραματίζεσαι με αυτού του είδους τον πηλό, θα κάνεις θαύματα, είμαι σίγουρη (αν κρίνω από το πιατάκι)!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ειναι τοσο ωραια ολα!αν και μεταξυ μας ψηφιζω το πιατακι δαγκωτο!
    φιλια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα... Συνέχισε ακάθεκτη.... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι χαντρες μια μια εεε... ειναι πολυ ομορφες εμενα μου αρεσει κι αυτο το φυσικο που δεν ειναι ολες ιδιες, πολυ ομορφο και το καφετι δαχτυλιδι αλλα και το πιατακι σου, φιλιά και ακλο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή