Παντόφλες - μποτάκια πλεκτές με το βελονάκι

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

καλτσοπαντόφλες πλεκτές με βελονάκι καφέ μπεζ

Μια από τις πρόσφατες δημιουργίες μου θα μοιραστώ μαζί σας και σήμερα. Ζεστά - ζεστά και χαριτωμένα μποτάκια - παντοφλίτσεςκαλτσοπαντόφλες αν θέλετε), για την αγαπημένη μου αδερφή.
Σε γήινα χρώματα, μπεζ με καφέ λεπτομέρειες, που δυστυχώς δε φαίνονται πολύ καλά στις φωτογραφίες μου αυτή τη φορά.
Απαραίτητη κοριτσίστικη πινελιά, η φουντίτσα πομ-πομ, και οι ασορτί τρέσες στο ίδιο καφέ χρώμα.
Μπορούν να φορεθούν με το επάνω μέρος διπλωμένο ή όρθιο, αναλόγως τη διάθεση και το...κρύο.

Καλτσοπαντόφλες ψηλές μπεζ πλεκτές χειροποίητες με φούντα

Για να τις πλέξω χρειάστηκα 3 περίπου κουβάρια μπεζ ακρυλικού νήματος, και μισό κουβάρι καφέ.

Ο χρόνος που χρειάστηκα ήταν μερικές ώρες, περίπου 4.

Το βελονάκι που χρησιμοποίησα ήταν νούμερο 5.

Το σχέδιο είναι δικής μου εμπνεύσεως, όπως συνήθως, καθώς το βελονάκι είναι μια τέχνη που σε εμπνέει να αυτοσχεδιάσεις. Δε συμφωνείτε;

Αυτό είναι το δεύτερο ζευγάρι παντόφλες που πλέκω. Θυμάστε τις παντοφλίτσες- μπαλαρίνες που είχα πλέξει πέρυσι για την αφεντιά μου; Παρεμπιπτόντως αυτή είναι μια και από τις πιο δημοφιλείς μου αναρτήσεις και σας ευχαριστώ γι' αυτό!


5 σχόλια:

  1. Τυχερή η αδερφή σου!
    ;-)
    Είναι πολύ όμορφα τα παπουτσο-παντοφλο-καλτσάκια! Και το ότι είναι δικό σου το σχέδιο τα κάνει ακόμα πιο υπέροχα!
    Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ που τα είδα τα καλτσοπαντοφλάκια από κοντά θεωρώ ότι η φωτογραφία τα αδικεί, γιατί είναι πολύ πιο όμορφα στην πραγματικότητα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λες να είμαι η τυχερή για του χρόνου...χιχι... Μου αρέσουν πολύ! Επειδή τις είδα και εγώ από κοντά, πράγματι αδικούνται... Είναι προσεγμένες μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο δώρο, γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανεμορφα ,ομορφα δουλεμενα και με την τσαχπινια τους στο πλαι.
    Γεια στα χερακια σου!
    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή