Σύντομη πρόβλεψη για το κοντινό μέλλον....

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Και μπορεί τις δύο τελευταίες μέρες να μη μου πάει καρδιά να βγω στον ήλιο για καφέ, να κάνω απόκρυψη όλα τα posts από παιχνίδια στο fb και να αλλάζω κανάλι όταν βλέπω ψυχαγωγικές εκπομπές, μπορεί να κοιμάμαι και να ξυπνάω θυμωμένη και φοβισμένη, αλλά το πιθανότερο είναι σε λίγες μέρες να γυρίσω στη μίζερη καθημερινότητά μου. Και για καφέ θα πάω, και το "Κάτι ψήνεται" θα χαζέψω, και κάνα unwither spray θα ζητιανέψω για τη φάρμα μου, και τη νέα τσόντα της Ντούβλη θα σχολιάσω με την παρέα μου. Κι όλα καλά, κι όλα ανθηρά...
Όταν όμως θα πάρω στα χέρια μου τα πτυχία και τα proficiency και θα βγω στη γύρα για δουλειά, και άλλοι θα μου ζητάνε τρία μεταπτυχιακά κι άλλοι θα με δέχονται μόνο ως ανειδίκευτο με 520ευρώ, και το πιο πιθανό θα είναι να αναγκαστώ να πάω στην Αθήνα, και να χρειάζομαι extra ενίσχυση από το σπίτι για να ζήσω, τι θα κάνω τότε;
Ναι, τι κρίμα που δεν πρόλαβα να βολευτώ σε μια θεσούλα νωρίτερα και τώρα να έκλαιγα μόνο μερικές περικοπές...Θα ζοριζόμουνα λίγο για 2-3 χρόνια και μετά θεού θέλοντος και Ε.Ε. επιτρεπούσης θα ανέκαμπτε η Ελλάς και μαζί και το πορτοφόλι μου... Όμως δυστυχώς, δε βολεύτηκα. Και πολλοί απ' αυτούς που νόμιζαν ότι βολεύτηκαν αναγκαστικά θα ξεβολευτούν με τις απολύσεις που επιβάλλονται στο δημόσιο. Και θα φτάσει η ανεργία στο Θεό. Κι αν βρω καμιά δουλειά εντελώς άσχετη με το πτυχίο μου και με κάνα αφεντικό τύπου Βγενόπουλου, θα λέω κι ευχαριστώ.
Το αστείο είναι που μέχρι πριν λίγο καιρό σκεφτόμουν να πάω έξω, και πραγματικά γούσταρα την ιδέα. Όμως τώρα μου τη δίνει, γιατί δεν είναι πια επιλογή, αλλά μονόδρομος.
Γιατί; Γιατί εδώ όλοι σκοτώνονται μεταξύ τους, εντός και εκτός Βουλής, μεταφορικά και κυριολεκτικά, γιατί κανείς δε θα νοιαστεί αν εγώ και 2 εκατομμύρια άλλοι ξενιτευτούμε, γιατί κανείς δε θέλει και δε μπορεί να κάνει τίποτα για να με κρατήσει εδώ, γιατί ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και πάντα θα την κοιτάει, γιατί οι ανεγκέφαλοι που βγαίνουν από πανεπιστήμια για μια ζωή τους ίδιους θα ψηφίζουν και θα αποθεώνουν σε κομματικά γλέντια, γιατί δε θα βρω δουλειά ούτε του αγίου ******, γιατί έτσι είναι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου