Δαχτυλίδι - φλυτζάνι με καφέ και πρωινό!

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

δαχτυλίδι από πηλό - πρωινό γεύμα

Φίλοι μου, χρόνια πολλά! Καθυστέρησα λίγο να κάνω νέα ανάρτηση, αλλά όπως όλοι σας φαντάζομαι αυτό τον καιρό, τρέχω!
Θα σας παρουσιάσω στα γρήγορα, την τελευταία μου δημιουργία από πολυμερικό πηλό, που είναι special request από την καλή μου γειτόνισσα την Αντιγόνη!Πρόκειται για ένα πλήρες πρωινό με αχνιστό καφέ, φρυγανιά με μαρμελάδα και μπισκοτάκι.
Είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω πιατάκι-φλυτζανάκι με πηλό και ομολογώ ότι το καταχάρηκα. Η διαδικασία ήταν πολύ ευχάριστη, αν και πρόκειται περί πολύ λεπτής δουλειάς. Διασκέδασα πολύ και με τη ζωγραφική στο χέρι που έκανα για τα λουλουδάκια στο φλυτζάνι! Καιρό είχα να ζωγραφίσω με πινέλο και ήταν μεγάλη απόλαυση! Σκέφτομαι να ξαναρχίσω κάποια στιγμή! Ελπίζω λοιπόν, να σας άρεσε! Θα το προσθέσω και στο etsy για όσους ενδιαφέρονται, ελπίζω σύντομα και σε διάφορες παραλλαγές. Αυτά λοιπόν από μένα προς το παρόν. Αν δεν κάνω άλλη ανάρτηση μέχρι την Πρωτοχρονιά, εύχομαι καλή χρονιά σε όλους!
ΥΓ. Όσοι φίλοι μου έχουν στείλει email με απορίες για το blog τους και δεν έχω απαντήσει, να ξέρουν ότι δεν τους έχω ξεχάσει και μόλις βρω το χρόνο, θα ασχοληθώ με τα θέματά τους!


15 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΟ!!! Μαμά και κόρη μας άρεσε πάρα πολύ!!! Επειδή με τον πολυμερικό πηλό έχει τρέλα η μικρή της το έδειξα και ξετρελάθηκε! Μπράβο Λινάκι μου καταπληκτικό είναι! Μ ε πολύ λεπτομέρεια και υπομονή φαντάζομαι! Καλή Χρονιά κουκλίτσα μου ,σου εύχομαι το 2014 να σου φέρει τα καλύτερα! Μάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο, βρε Λίνα! Είσαι καλλιτέχνης!
    Λεπτοδουλειά! Λεπτομέρεια! Μπράβο και πάλι μπράβο!
    Και το σημαντικότερο όλων είναι πως χάρηκες την όλη διαδικασία!
    Τυχερή η γειτόνισσά σου!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Χρόνια πολλά, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ όμορφο! ανυπομονω να δω και ενα cupcake

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο
    Καλή χρονιά να έχεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο!!Σαν αληθινό!!!!
    Καλή Χρονιά, με υγεία και ευτυχία!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά!!
    Με υγεία, χαρές, δημιουργία και χαμόγελα!!
    Μας έχεις ξετρελάνει με τις δημιουργίες σου.... Η πρόοδος σου είναι απίστευτη!!
    Μπράβο Λίνα!!!
    Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι κι αν σκαρώνεις....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ομορφη μινιατουρα Λινα μου , πολυ γλυκο δαχτυλιδι! Καλη χρονια με υγεια και αγαπη γυρω σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γειά σου και πάλι. Ήρθα να σου δώσω ένα βραβείο.Σε προσκαλώ να έρθεις στο σπιτάκι μου http://nefeli9.blogspot.gr να το πάρεις. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο και τόσο δύσκολο.Μπράβο κορίτσι μου, εύχομαι καλή χρονιά και πάντα όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη χρονια Λίνα μου περιμένω τη διευθύνση σου στο email katitimou@gmail.com καθώς και αυτή την φορά το stars and icicles θα στείλει αναμνηστικά δωράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφο..καλη χρονια σουεύχομαι!!!! με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά, Λίνα μου!
    Το δαχτυλίδι σου είναι καταπληκτικό, πόση λεπτομέρεια!!!!! Μπράβο!
    Σου έχω στείλει ένα ερώτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας, σχετικά με το μπλογκ μου και το gadget αναγνωστών - έχει πρόβλημα. Help!!!!!!! Ελπίζω να καταφέρεις να με βοηθήσεις...
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να μας δειξετε το τροπο σε βιντεο πως το κανετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή