Διάλειμμα...

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014


Αγαπητοί αναγνώστες και φίλοι του "Χωρίς Ειρμό", ξέρω ότι σας έχω παραμελήσει τελευταία, αλλά σας υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω σύντομα με περισσότερες συμβουλές και λύσεις για το blogging. Μέχρι τότε, μπορείτε να ανατρέχετε σε παλιότερες αναρτήσεις, για να βρείτε τις απαντήσεις που ψάχνετε.
Βλέπω ότι έχουν συγκεντρωθεί αρκετές απορίες στο email μου, στις οποίες δυστυχώς ίσως καθυστερήσω να απαντήσω. Ελπίζω μέχρι τότε να έχουν λυθεί όλες.
Με αγάπη, Λίνα


6 σχόλια:

  1. Λινάκι μου μας έλειψες! Αρκεί να είσαι καλά και θα σε περιμένουμε!!! Φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι καταπληκτική!!! ,είμαι καινούργια ,και έχω φτιάξει το blog μου χάρη στην δική σου βοήθεια μέσα από της χρήσιμες αναρτήσεις σου, σε ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λινάκι, ελπίζω όλα να είναι καλά...
    Μια μεγάλη αγκαλιά και ένα πολύ γλυκό φιλί, μέχρι να μας επιστρέψεις!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
    Να περάσεις υπέροχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή