Blog-o-tips!

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Συμβουλές, tips και κόλπα για bloggers

Φίλες και φίλοι blogger, καιρό ήθελα να το κάνω αυτό, αλλά δεν είχα το χρόνο (όχι ότι τώρα τον έχω, αλλά επιτέλους τα κατάφερα!)
Τι εννοώ;
Να διαχωρίσω τη θεματολογία του Χωρίς Ειρμό σε δυο εντελώς διαφορετικά blogs, για διευκόλυνση και δική σας και δική μου. Τέρμα πια η μπλεγμένη ύλη.
Μπορεί να παρατηρήσατε ότι έχουν εξαφανιστεί όλες οι συμβουλές για bloggers. Δεν εξαφανίστηκαν όμως, αλλά τις μετέφερα, μαζί με όλα σας τα σχόλια στο ολοκαίνουργιο blog μου "Blog-o-tips".
Όλες μαζεμένες και πολύ πιο ξεκάθαρες και οργανωμένες.
Κάποιες αλλαγές και διορθώσεις λόγω της μετάβασης, θα γίνουν στην πορεία, αλλά και τώρα είναι αρκετά λειτουργικό νομίζω.
Σας προσκαλώ επισήμως λοιπόν να το επισκεφθείτε και να συνεχίσετε να αναζητάτε βοήθεια και συμβουλές όπως τόσο καιρό!
Ελπίζω να σας βολέψει η νέα κατάσταση!
Στο Χωρίς ειρμό, θα συνεχίσω να ανεβάζω τις κατασκευές μου, τα καλλιτεχνικά μου, τις ιστορίες μου και τις σκέψεις μου.
Φιλιά,
Λίνα

http://bloggotip.blogspot.gr/



4 σχόλια:

  1. Καλορίζικο το νέο σου μπλογκοσπιτάκι , Λίνα μου !!!! Σίγουρα θα είναι πιο οργανωμένο και ιδιαίτερα χρήσιμο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σου Λινάκι!!!! Χάθηκες πάλι, αλλά σίγουρα δεν μας ξέχασες αφού 'μας' έφτιαξες και νέο μπλόγκ με τις πολύτιμες συμβουλές σου. Νά'σαι καλά, κορίτσι μου και να περνάς καλά.
    Καλό καλοκαίρι και καλορίζικο το νέο σου μπλόγκ!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο, Λίνα μου!
    Να περνάς καλά, καλό καλοκαίρι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Λίνα. Μια χαρά το σκέφτηκες να τα διαχωρίσεις. Τρέχω να το επισκεφθώ το καινούριο σου σπιτάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή