Τι έκανα τόσο καιρό;!

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

πανοραμική θέα στη Βόρεια Κέρκυρα

Απίστευτο, κι όμως αληθινό! Η τελευταία μου ανάρτηση έγινε στις 25 Μαρτίου 2015! Και επειδή δεν ήθελα να κλείσω χρόνο και να γιορτάσω τα γενέθλια της απουσίας μου από το Χωρίς Ειρμό, αποφάσισα να σας κάνω μια μικρή αναδρομή για να μάθετε κι εσείς τι έκανα όλον αυτό τον καιρό!

Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μπουν όλα σε μια σειρά; Μα φυσικά, ένα απλό πέρασμα στις φωτογραφίες από το κινητό μου, με τα highlights της χρονιάς!

Τον Απρίλιο, ξεκινήσαμε με εκδρομή στο Κάστρο των Παραμυθιών στη Μεσσηνία, αλλά δεν καταφέραμε να βρούμε πρόσβαση στο σημείο και καταλήξαμε να πίνουμε καφέ στην όμορφη καφετέρια δίπλα στη θάλασσα!

Ακολούθησε το Πάσχα με μεγαλοβδομαδιάτικες γαριδομακαρονάδες και στη συνέχεια σούπερ λαμπριάτικα φαγοπότια με όλη την οικογένεια!

Κάπου εκεί άρχισα να κολλάω με οτιδήποτε έχει να κάνει με ομορφιά και άρχισα να παρακολουθώ beauty gurus στο youtube σαν εθισμένη! Αυτό φυσικά είχε σαν αποτέλεσμα να εμπλουτίσω κατά πολύ τη συλλογή μου με τα καλλυντικά και να γίνω και λίγο makeup expert!


Τα αγαπημένα καλλυντικά του 2015
Τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς για την άνοιξη του 2015
Cherry box closeup, κοντινή φωτογραφία


Το Μάιο έφτιαξα τα δικά μου lipgloss! Θα μοιραστώ τη συνταγή μαζί σας κάποια στιγμή!

τέσσερις αποχρώσεις χειροποίητα lipgloss, ροζ, χρυσό, πορτοκαλί, μοβ


Και μετά, μπήκε το καλοκαιράκι! Καφεδάκια στους Ορίζοντες, το ξενοδοχείο-καφέ στο Κατάκολο με την μαγευτική θέα στο απέραντο γαλάζιο του Ιονίου!

Θέα στη θάλασσα, από το βουνό στο Κατάκολο

Τον Ιούλιο, είχα μια πολύ όμορφη και σπουδαία εμπειρία, καθώς έγινα νονά του πανέμορφου και πανέξυπνου Ίωνα! Εδώ βλέπετε τη λαμπάδα, το μπουκάλι του λαδιού και το κουτί της βάπτισης, που τα διακόσμησα με τα χεράκια μου, με σκηνές από το μικρό πρίγκιπα που ήταν και το θέμα!

Φιγούρες μικρός πρίγκιπας για διακόσμηση βάπτισης από μακετόχαρτο, χωγραφισμένα στο χέρι

Κουτί-τσάντα βάπτισης με χειροποίητη φιγούρα μικρός πρίγκιπας

Μπουκάλι λαδιού για βάπτιση με μικρό πρίγκιπα ζωγραφιστό στο χέρι

Λαμπάδα για βάπτιση με διακοσμητικό μικρό πρίγκιπα
Τα μπάνια στις ατέλειωτες, ειδυλλιακές παραλίες της Ηλείας είναι μια αξεπέραστη εμπειρία που πρέπει όλοι να δοκιμάσετε! 

Αλλά μιας και αναφέρθηκα στην τόσο άδικα υποβαθμισμένη περιοχή μας, να σας ενημερώσω ότι το πρόβλημα με τα σκουπίδια δεν έχει λυθεί, αντιθέτως έχει χειροτερέψει. Εδώ ένα μαγευτικό ενσταντανέ από το χώρο ακριβώς έξω από το ολοκαίνουργιο, νεόκτιστο 1ο Γυμνάσιο Πύργου, που φέτος μόλις άρχισε να λειτουργεί. Γκουχ-γκουχ, δεν περιγράφω άλλο... Τα λόγια είναι περιττά, όσο έχετε μάτια και κυρίως... μύτη. Η φωτό είναι πριν ξεκινήσει η λειτουργία του σχολείου, τώρα τα σκουπίδια δεν πάνε πια εκεί, αλλά ούτως ή άλλως, κάθε 100 μέτρα βλέπεις κάτι αντίστοιχο (ή μάλλον χειρότερο πλέον).

Τα αξιοθέατα του Πύργου (2015-2016)
Και συνεχίζοντας με καλοκαιρινές διακοπές, φέτος, μετά από πολύ καιρό, είπαμε να μεταφέρουμε τα ηλιοκαμμένα κορμιά μας σε καινούριους προορισμούς και φύγαμε για διακοπές στην υπέροχη Κέρκυρα! Λέτε να κάνω ειδικό post γι' αυτό το αξέχαστο δεκαήμερο που σίγουρα θα επαναλάβω; Πάρτε προς το παρόν μια ιδέα!

Το ταξίδι ξεκινάει... Προς Λευκίμμη
Στο κέντρο της πόλης της Κέρκυρας









Το Σεπτέμβριο, αποφάσισα να κάνω κάτι που ανέβαλα εδώ και καιρό και έβαψα την κρεβατοκάμαρα της μητέρας μου σε ένα γλυκύτατο λιλά χρώμα! Δυστυχώς δεν έχω το πριν, που ήταν αρκετά καταθλιπτικό μιας και το δωμάτιο είχε να βαφτεί χρόνια και είχε ένα μουντό μπεζ χρώμα! Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, ούτε το μετά έχω! Θα το φωτογραφίσω ολοκληρωμένο, για μια ανάρτηση ολικής ανακαίνισης! Ναι, ναι αναλαμβάνω και ελαιοχρωματισμούς!

Τον Οκτώβριο γιόρτασα τα γενέθλιά τα δικά μου και του αγαπημένου μου, (γεννημένοι την ίδια μέρα!) πολύ οικογενειακά και... αυτά! Από τον Οκτώβριο οι δουλειές φουντώνουν στην επιχείρηση όπου εργάζομαι κι έτσι, δεν είχα χρόνο για αποδράσεις, ούτε για δημιουργίες! Ωστόσο, άρχισα το μεταπτυχιακό μου στο MBA του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου και είμαι πολύ χαρούμενη!
Και για κερασάκι στην τούρτα, παντρεύτηκε η κολλητή μου από τα φοιτητικά χρόνια με τον αγαπημένο της, αλλά δυστυχώς δε μπόρεσα να παρευρεθώ! Δεν πειράζει, θα κάνω grande εμφάνιση στον θρησκευτικό! Να ζήσετε παιδιά!

Το Δεκέμβριο όμως συνέβησαν πολλά ωραία! Καταρχάς μετακόμιση! Μετακομίσαμε σε μεγαλύτερο σπίτι, με καταπληκτική θέα (με δεδομένα κέντρου πόλης) και είμαστε ακόμα πολύ ενθουσιασμένοι! Και φυσικά, ακόμα αδειάζουμε κουτιά και τακτοποιούμε πράγματα! Ακόμα δεν έχω βρει το ψαλιδάκι για τα νύχια!

Και βρήκα το χρόνο μέσα σε όλα, να πλέξω με το βελονάκι αυτό το ζακετάκι, παραγγελία για τη χαριτωμένη εγγονούλα μια φίλης της γιαγιά μου! Πώς σας φαίνεται;


Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά γιορτάσαμε στο καινούργιο μας σπίτι, πολύ οικογενειακά και πάλι, γιατί ήμασταν ακόμα άνω κάτω!

Και ο νέος χρόνος μπήκε με πολλή χαρά, γιατί αποκτήσαμε στις 4/1 μια πανέμορφη ανιψιά!

Και τώρα... μ' έπιασαν πάλι δημιουργικές ανησυχίες και έπιασα τα μολύβια και τα πινέλα μου! Με το Δημήτρη αποφασίσαμε να δώσουμε μια pop art πινελιά στο νέο μας καθιστικό, αλλά αντί να εκτυπώσω έτοιμες εικόνες και τις κορνιζάρω, προτίμησα να ζωγραφίσω η ίδια αντίγραφα (σε ελεύθερη απόδοση) από αγαπημένα vintage comics και να τα βάλουμε στον τοίχο μας! Εδώ η πρώτη κλαίουσα δεσποινίς από ένα graphic novel της DC, του 1970, με τον τίτλο Falling in Love! Σήμερα θα είναι έτοιμο και το ταίρι της.



Και για την κρεβατοκάμαρα, μια μεγάλη αγάπη και των δυο μας στολίζει τον τοίχο πάνω από το κρεβάτι, ο κλασικός και λατρεμένος άρχοντας του μυστηρίου, Sherlock Holmes! Δικής μου έμπνευσης η αναγνωρίσιμη φιγούρα από καρώ ύφασμα (ευγενική χορηγία της γιαγιάς από τη συλλογή της), ασορτί με τα μαξιλαράκια που έραψα με τα χεράκια μου! Πολύ εγγλέζικο στυλ, δε νομίζετε;


Πολύ σύντομη αλλά περιεκτική η ανασκόπησή μου, για ένα διάστημα σχεδόν 10 μηνών!
Ελπίζω να έχετε νέα μου πολύ σύντομα ξανά, γιατί μου έλειψε το blogging και έχω πολλά να σας πω!
Φιλιά σε όλους!


6 σχόλια:

  1. καλη χρονια καλη μου!!! καλλιο αργα παρα ποτε λενε οι παλιοι υπεροχη η ανασκοπηση και τα ομορφα γεγονοτα του προηγουμενου χρονου!!! σου ευχομε μια ευλογημενη και χαρουμενη χρονια και να συνεχισης να γραφης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς το Λινάκι μας! Πραγματικά, μας έλειψες!!!
    'Εκανες όμως πολλά και διάφορα όλον αυτό τον καιρό!
    Να χαίρεσαι και το μικρό σου πρίγκηπα. Πολύ ωραία αυτά που έφτιαξες!
    Καλορίζικο και το νέο σας σπίτι με την σούπερ διακόσμηση!
    Καλή χρονιά να έχεις, καλή επιτυχία με το μεταπτυχιακό σου και ελπίζω να μην ξαναχαθείς για τόσον καιρό!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλωσορισες Λίνα μας.
    Εσύ μπορεί να ελειψες αλλά εγώ σε σκεφτομουν κι ετοιμαζόμουν να σου στείλω μειλ sos.
    Πολύ ωραίες δραστηριότητες και δημιουργίες.
    Το πλεκτο ζακετακι , τέλειο, αλλά και οι πίνακες.
    Καλοριζικο το καινούργιο σας σπίτι.
    Ελπίζω να μη χαθείς πάλι. Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πρωτοσχολιάσω!!!
    Πάντα άξια, να χαρείτε το νέο σας σπιτικό (οι πίνακες εξαιρετικοί), να σας ζήσει η ανιψούλα, με το καλό το μεταπτυχιακό σου και ναι, θέλω περισσότερη Κέρκυρα που τη λατρεύω!!
    Το ζακετάκι φυσικά είναι υπέροχο!!!
    Φιλιά πολλά και να σε βλέπουμε συχνότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λινάκι μου παρότι σε βλέπω κάθε μέρα και είμαι μέσα στην καθημερινότητα που μόλις μας περιέγραψες, παρόλα αυτά μου έχεις λείψει από το blog...
    Υπέροχη η ανασκόπηση του διαστήματος της απουσίας σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλά και ενδιαφέροντα τα νέα σου! Οι δημιουργίες σου υπέροχες, ειδικά τον pop art πίνακα τον λάτρεψα! Να χαρείτε το νέο σας σπίτι και να το γεμίσετε με όμορφες στιγμές, πολλή αγάπη και πολλά-πολλά χαμόγελα.
    Να σας ζήσει η ανιψιά και ο βαφτισιμιός! Πάντα άξια! Και καλή δύναμη με το μεταπτυχιακό σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή