💜Learn Greek with Lina! 💜

Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

https://www.youtube.com/channel/UCw1ckB1sXgX9fFhAv5ufjpg
Γεια σας, φίλοι μου! Για μια ακόμη φορά χάθηκα (κλασικά πράγματα πλέον) αλλά τουλάχιστον δεν απομακρύνθηκα πολύ από τη "γκουγκλόσφαιρα"! Γιατί μπορεί να μην σύχναζα πολύ στο "Χωρίς Ειρμό", αλλά εργαζόμουν πυρετωδώς για το κανάλι μου στο YouTube! Τι; Δεν σας έχω πει για το κανάλι μου στο YouTube; Ε, λοιπόν, ήρθε η ώρα!
Το πρώτο video το έφτιαξα και το ανέβασα για πλάκα στις 28 Οκτωβρίου του 2007! Ναι, 10 χρόνια πριν! Ήταν ένα βιντεάκι με διάρκεια 2:44, που έφτιαξα στο Windows Movie Maker, με τραγικό ήχο και το θέμα του ήταν τι άλλο; Το ελληνικό αλφάβητο! Γιατί να σας περιγράφω αφού μπορώ να σας το δείξω; Απολαύστε το!


Ναι, εγώ είμαι αυτή που μιλάει! Το θέμα είναι ότι 10 χρόνια μετά το video αυτό έχει 500.000 προβολές στο YouTube! Μετά από αυτό, ανέβασα και μερικά ακόμα μαθήματα, μιας και άνθρωποι απ' όλο τον κόσμο μού έλεγαν στα σχόλια ότι θέλουν να μάθουν ελληνικά και μου ζητούσαν κι άλλα!
Κάποια στιγμή το παράτησα αλλά πριν ένα μήνα περίπου επανήλθα δριμύτερη, εξοπλισμένη με πολύ ελεύθερο χρόνο, μικρόφωνο - κανόνι και πολλή όρεξη για δημιουργία!
 Ο στόχος είναι να ανεβάζω τουλάχιστον τρία νέα μαθήματα την εβδομάδα, τα οποία οφείλω να ομολογήσω θέλουν πολλή δουλειά! Αλλά πραγματικά το διασκεδάζω!
Να και ένα από τα τελευταία μου video! "Top10 ελληνικές φράσεις για να μάθετε φέτος το καλοκαίρι". Όχι, εσείς καλέ! Το ξέρω ότι εσείς ξέρετε ελληνικά! Οι φίλοι μου απ' όλον τον κόσμο, που πραγματικά διψάνε να μάθουν τη γλώσσα μας!


Και πραγματικά αυτό το ενδιαφέρον με έχει εντυπωσιάσει, γιατί πίστευα ότι τα ελληνικά δεν είναι τόσο δημοφιλή λόγω των ιδιαίτερων δυσκολιών τους.
Αυτά που λέτε, λοιπόν! Ήθελα απλά να το μοιραστώ μαζί σας, και να σας ενημερώσω ότι δεν έχω ξεχάσει τους μπλογκοφίλους μου και το "Χωρίς Ειρμό".
Αν θέλετε να με στηρίξετε σ' αυτή την προσπάθεια, μπορείτε να εγγραφείτε στο κανάλι μου στο YouTube Learn Greek with Lina και φυσικά αν έχετε φίλους ή συγγενείς στο εξωτερικό που θέλουν να μάθουν τη γλώσσα μας, συστήστε με! Έχω πολλή διάθεση και πολλές ιδέες που βιάζομαι να υλοποιήσω!

Πολλά φιλιά σε όλους!
😀💜
Με αγάπη,
Λίνα


7 σχόλια:

  1. Τι ωραία ιδέα! Στο εξωτερικό άλλωστε αγαπούν ιδιαίτερα την ελληνική γλώσσα (αν και αντικειμενικά θεωρείται δύσκολη γλώσσα όσον αφορά την εκμάθησή της).
    Τα βίντεό σου θα είναι χρήσιμα σε όσους σκοπεύουν να επισκεφθούν τη χώρα μας για διακοπές και θέλουν να μάθουν λίγες λέξεις/φράσεις. Go for it, λοιπόν! Πάω να τα μελετήσω!
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, Έλλη μου! Είδα το σχόλιό σου και θυμήθηκα τα παλιά! Πρέπει να επιστρέψω σύντομα στο Χωρίς Ειρμό, να σας "βλέπω" πιο συχνά! Σ' ευχαριστώ για την άμεση υποστήριξη!
      Πράγματι, υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τα ελληνικά, έχω εντυπωσιαστεί!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια ιδέα!
    Καλή επιτυχία εύχομαι και σε σένα και στους "μαθητές" σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λύσαμε που χάθηκες απο το μπλογκ σου Λίνα.
    Ήταν πολύτιμες οι συμβουλές που εδινες.
    Σίγουρα θα δω τα μαθήματα σου και θε σε συστήσω σε φιλους στο εξωτερικό.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμε έγραψα αλλά άλλο βγήκε 😂😂😂😂

      Διαγραφή
    2. Γλυκιά μου Ρένα, θα προσπαθήσω να συνεχίσω όλα μου τα blog, ίσως όχι με τόσο συχνές αναρτήσεις, αλλά όσο περισσότερες μπορώ! Δε σας ξεχνώ ποτέ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή