Αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς Ιουνίου|Ενάντια στον καύσωνα

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016


Φίλες μου όμορφες, ο Ιούνιος είναι μήνας συνήθως δροσερός, αλλά αυτή τη φορά μας τα έκανε κυριολεκτικά...μούσκεμα στον ιδρώτα.
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ, όσο και να λατρεύω το μακιγιάζ μου, όταν το θερμόμετρο δείξει πάνω από 35, δυσκολεύομαι πολύ να πάρω απόφαση να βαφτώ, γιατί φοβάμαι ότι το "πρόσωπό" μου θα λιώσει και θα κυλήσει επάνω στη μπλούζα μου!
Παρ' όλα αυτά, επειδή οι αδυναμίες δεν ξεπερνιούνται τόσο εύκολα και επειδή είχα και σε μερικά events να παρευρεθώ, εξοπλίστηκα με τα απαραίτητα σύνεργα που έκαναν το μακιγιάζ μου όσο πιο ανθεκτικό στον καύσωνα γίνεται.
Εκτός όμως από το makeup πρέπει να παίρνουμε πολύ στα σοβαρά και την ενυδάτωση, αλλά και την προστασία του δέρματός μας και των μαλλιών μας από τον ήλιο.
Μπορεί να προσέξετε ότι παρέλειψα το αντιηλιακό, αλλά τα ευκόλως εννοοούμενα...
Ενάντια στον καύσωνα λοιπόν, τα αγαπημένα του Ιουνίου και ξεκινάμε αμέσως:


1. Βάση σκιάς I love color intensifying της Essence. Σας έχω ξαναμιλήσει γι' αυτό το προϊόν στα αγαπημένα του προηγούμενου μήνα, αλλά αυτή τη φορά θα τονίσω ένα επιπλέον χαρακτηριστικό του: κάνει δουλειά και σε τροπικές συνθήκες. Περιγράφω σύντομα: Βάπτιση, απόγευμα, 37 βαθμοί Κελσίου, υγρασία γύρω στο 90%, δεξίωση, βράδυ, συνολικά 5 ώρες χωρίς καν να κοιταχτώ στον καθρέφτη. Γυρίζω τη νύχτα σπίτι και τι να δω. Όχι μόνο η σκιά βρισκόταν πεισματικά στην ίδια θέση, αλλά και το eyeliner ήταν μαύρο σαν κάρβουνο και άψογο. Είμαι σίγουρη ότι γι' αυτό ευθύνεται η βάση και πολύ χαίρομαι που επένδυσα σε κάτι τέτοιο. Δεν έχω δοκιμάσει άλλης εταιρίας προς το παρόν, αλλά και αυτό που είναι πάμφθηνο, μια χαρά την κάνει τη δουλειά.


2. Primer σιλικόνης για foundation της FM. Η φίλη μου που είναι αντιπρόσωπος της εταιρίας, με είχε ζαλίσει για τις θαυματουργές ιδιότητες αυτού του primer, και στο τέλος με έπεισε να το πάρω. Μπορεί να έχω ακούσει τα καλύτερα για αρκετά primer της αγοράς, αλλά αυτό είναι το πρώτο που αγόρασα, αρκετούς μήνες πριν. Και οφείλω να παραδεχτώ ότι δεν το χρησιμοποιώ πάντα, γιατί το ξεχνάω, αλλά πράγματι έχω δει μια μικρή διαφορά στον τρόπο που απλώνεται το foundation, και στη διάρκεια. Επομένως, τώρα με τον καύσωνα, το βλέπω να τελειώνει πολύ σύντομα και να πηγαίνω στο επόμενο που θα δοκιμάσω.


3. Ιαματικό νερό Eau Thermale της Vichy σε σπρέι . Ένα προϊόν που πάντα ζαχάρωνα, αλλά ποτέ δεν έκανα τον κόπο να αγοράσω, ήρθε μαζί με την ενυδατική μου ως δώρο μιας προωθητικής ενέργειας της Vichy, μέσα σε ένα σούπερ φούξια νεσεσέρ. Ως άλλη Ντένη Μαρκορά, ψεκάζομαι συχνά-πυκνά, αναζητώντας τη δική μου Νινέτα και δροσίζομαι, ρουφώντας συγχρόνως απολαυστικές γουλιές από το σπιτικό iced-tea μου. Μπορείτε να το ψεκάσετε άφοβα και πάνω από το μακιγιάζ, αλλά με λίγη προσοχή στη μάσκαρα, αν δεν είναι αδιάβροχη. Θα το έπαιρνα μαζί μου και στη θάλασσα, αλλά επειδή είμαι γνωστή φοβιτσιάρα, δεν το παίρνω μήπως και κάτω από το λιοπύρι έχουμε εκρήξεις, μιας και είναι σε μορφή σπρέι. Υπερβάλλω;


4. Vichy Purete Thermale Mousse Nettoyante éclat. Άλλο ένα προϊόν της Vichy. Εδώ, πρέπει να σας πω ότι είμαι πολύ αυστηρή. Εδώ και πολλά χρόνια, άρχισα να δοκιμάζω ποικίλα προϊόντα καθαρισμού προσώπου, με σκοπό να βρω το ιδανικό. Η επιδερμίδα μου είναι κανονική προς μικρή, αλλά αν δεν προσέξω τι βάζω επάνω, μπορεί να γίνει λιπαρή ή πολύ ξηρή, ή να δημιουργηθούν ερεθισμοί/αλλεργίες.
Ωστόσο αν δεν βάλω απολύτως τίποτα, αποφεύγω μεν τους ερεθισμούς που μπορεί να μου προκαλούν κάποιες φόρμουλες, αλλά το δέρμα μου σκληραίνει και νιώθω τους ρύπους να μαζεύονται σε κάθε πόρο και με πιάνει τρέλα. Ειδικά με το μακιγιάζ, χρειάζεται πιο βαθύς καθαρισμός. Επομένως, η επιστροφή στη φύση δεν κάνει για μένα αυτή την εποχή. Ένα πολύ απαλό σαπουνάκι και η αγαπημένη μου ενυδατική είναι τα ιδανικά για να νιώθω φρέσκια και δροσερή. Αυτό, λοιπόν το αφρίζον νεράκι μου ταίριαξε απίστευτα καλά. Στο μπουκάλι μοιάζει σαν νερό, αλλά όταν πατήσεις την αντλία βγαίνει σε μορφή πλούσιου αλλά πανάλαφρου αφρού. Το καλύτερό μου είναι ότι ξεπλένεται πανεύκολα γιατί βαριέμαι τρελά τα σαπούνια που δε βγαίνουν με τίποτα και χρειάζονται τόνους νερού για να νιώσεις επιτέλους το δέρμα σου καθαρό. Όσο για το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Το πρόσωπό μου κάθε φορά είναι πιο λαμπερό, απαλό και δροσερό. Δεν "τραβάει" καθόλου, όπως τα περισσότερα σαπούνια και πολλές φορές δεν νιώθω καν την ανάγκη να βάλω ενυδατική. Όσο για αλλεργίες και ερεθισμούς, ούτε κουβέντα!


5. Milk of Argan της 10iB για τα μαλλιά. Το αγόρασα από  το κομμωτήριο της γειτονιάς, όταν απέκτησα και το νέο μου κούρεμα, πριν μερικές εβδομάδες. Το χρησιμοποίησε η κομμώτρια και μου άρεσε τόσο πολύ η μυρωδιά του που δε μπορούσα να αντισταθώ. Πρόκειται για ένα πολυχρηστικό προϊόν, αφού όπως γράφει η συσκευασία ενυδατώνει, εμποδίζει το φριζάρισμα, προσφέρει λάμψη, βοηθάει στο ίσιωμα, προστατεύει από τη θερμότητα και είναι και ιδανικό για νυχτερινή μάσκα! Όλα σε ένα δηλαδή. Εγώ, εκτός όλων των άλλων, το χρησιμοποιώ όταν στεγνώνω τα μαλλιά μου με τη φυσούνα ή όταν δε θέλω να τα στεγνώσω καθόλου με τόση ζέστη. Παρόλο που η σύστασή του είναι ελαφριά, προσφέρει και αέρινο κράτημα στις φυσικές μου μπούκλες. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;


6. Hei Poa Monoi Oil. Ένα παραδοσιακό καλλυντικό λάδι λουλουδιών από την εξωτική Ταϊτή, πολλαπλών χρήσεων, ιδανικό για το σώμα, τα μαλλιά ακόμα και το πρόσωπο. Τα τελευταία χρόνια είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στο δυτικό κόσμο, αλλά ακούω ότι οι όμορφες Πολυνήσιες το χρησιμοποιούν για την περιποίησή τους εδώ και αιώνες. Προέρχεται από το απόσταγμα μιας ποικιλίας λουλουδιού που ευδοκιμεί στην περιοχή και περιέχει επίσης λάδι καρύδας, το οποίο επίσης είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για το δέρμα. Θα μου πείτε, μια χαρά τόνους θαυματουργό ελαιόλαδο έχουμε στην Ελλαδίτσα μας. Εννοείται ότι το ελαιόλαδο δε λείπει από τη φροντίδα του σώματός και των μαλλιών μου, αλλά το κακό για μένα είναι ότι χρειάζεται ξέβγαλμα, λόγω της πυκνής υφής του και της έντονης μυρωδιάς του. Το συγκεκριμένο λαδάκι μυρίζει καρύδα και είναι ό,τι πρέπει για μασάζ και μάσκα μαλλιών. Σε μια ώρα ανάγκης το χρησιμοποιήσα και για ντεμακιγιάζ, αλλά προφανώς δεν είναι ιδανικό, εκτός αν το αναμίξετε με λίγο νεράκι. Πάντως είναι απολύτως ασφαλές για το πρόσωπο, μιας και δε μου δημιούργησε κανέναν ερεθισμό και ήταν αρκετά ενυδατικό και σχετικά ελαφρύ για λάδι. Ένα χαρακτηριστικό του, είναι ότι μέχρι τους 24 βαθμούς Κελσίου, βρίσκεται σε στέρεη μορφή (σαν βούτυρο), και αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε χειμώνα, θα πρέπει να το βουτήξετε (μαζί με το μπουκάλι) σε ζεστό νεράκι για να γίνει και πάλι υγρό.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου του μήνα Ιουνίου, με μοναδική αποστολή να μας σώσουν από τον καύσωνα, τους ερεθισμούς, την αφυδάτωση και τον ιδρώτα του καλοκαιριού. Εσείς τώρα το καλοκαίρι, πώς προστατεύετε την επιδερμίδα σας;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου