Ανοιξιάτικα Empties| Προϊόντα ομορφιάς που άδειασα #1

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016


Στους λάτρεις της ομορφιάς αφιερωμένο το σημερινό post. Θα σας μιλήσω για όλες τις άδειες συσκευασίες προϊόντων ομορφιάς που έχω συγκεντρώσει -τα λεγόμενα empties-, πριν πάρουν το δύσκολο δρόμο της ανακύκλωσης. Πρόκειται για καλλυντικά που χρησιμοποίησα ως την τελευταία σταγόνα και έχω δυο λογάκια να πω για το καθένα και κυρίως αν σκοπεύω να τα ξαναγοράσω.
Ξεκινάμε λοιπόν με τα προϊόντα περιποίησης και θα τελειώσουμε με τα προϊόντα μακιγιάζ.

1ον: Bioderma Sensibio H2O, διάλυμα καθαρισμού micellaire για ντεμακιγιάζ. Όλοι θα έχετε ακούσει για τα προϊόντα ντεμακιγιάζ micellaire, που είναι πολύ της μόδας και έχουν βγάλει όλες σχεδόν οι εταιρίες καλλυντικών. Πρόκειται για πολύ ήπια διαλύματα που μοιάζουν με νερό και αφαιρούν απαλά το μακιγιάζ χωρίς να ερεθίζουν το δέρμα. Εγώ άκουσα για το συγκεκριμένο από αρκετές beauty bloggers και το δοκίμασα πριν περίπου ένα χρόνο. Πράγματι το αγάπησα και αυτό είναι ίσως το τέταρτο μπουκάλι που τελειώνω. 

Αυτή τη στιγμή πειραματίζομαι με ένα γαλάκτωμα καθαρισμού για το οποίο θα σας ενημερώσω σύντομα, αλλά το νεράκι αυτό σίγουρα θα το ξαναγόραζα γιατί είναι πολύ ελαφρύ και αφαιρεί αρκετά εύκολα το μακιγιάζ, ακόμα και τη μάσκαρα, αν αφήσεις το βαμβάκι κολλημένο στο μάτι για μερικά δευτερόλεπτα. Λειτουργεί και σας τονωτική λοσιόν, δε θέλει ξέβγαλμα και απορροφάται αμέσως. Γρήγορα πράγματα δηλαδή. 

2ον: Vichy Idealia Life Serum. Είμαι σε μια ηλικία που η ενυδατική τουλάχιστον είναι απαραίτητη σε καθημερινή βάση. Δοκίμασα αρκετές και τελικά κατέληξα στην αγαπημένη εταιρία της μητέρας μου που δεν είναι άλλη από τη Vichy.  Σημειωτέον, έχω κανονική προς μικτή επιδερμίδα, αλλά με ευαισθησία στα περισσότερα φυτικά προϊόντα, που συνήθως μου προκαλούν ερεθισμούς.
Έτσι λοιπόν κατέληξα στην Idealia, που είναι για ηλικίες γύρω στα 30, μιας και η Aqualia σε εμένα δεν είχε κανένα αποτέλεσμα. Τι την έβαζα, τι όχι, ένα και το αυτό.  Η Idealia ωστόσο είναι ιδανική για μένα: δροσερή, απαλή, απορροφάται αμέσως και ενυδατώνει άμεσα. Το συγκεκριμένο serum είναι από την ίδια σειρά, αλλά δε μπορώ να πω ότι με ενθουσιάσε. Στην πραγματικότητα δεν είδα καμία διαφορά και μιας και ήταν αρκετά τσιμπημένο στη τιμή σε σχέση με την κρέμα - όπως όλα τα serum εξάλλου δε νομίζω ότι θα το ξαναγόραζα.

3ον: Noxzema Classic, αποσμητικό roll-on. Δε θα πω πολλά για το συγκεκριμένο. Είναι απλά το καλύτερο αποσμητικό που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και έχω δοκιμάσει πάρα πολλά. Τρομερή διάρκεια, υπέροχο διακριτικό άρωμα φρεσκάδας, απαλό και δροσερό, δεν προκαλεί ποτέ ερεθισμούς. Δεν έχω λόγια. Το λατρεύω εδώ και χρόνια και το αγοράζω με κλειστά μάτια. Αλλά προσοχή, μόνο το classic είναι όλα τα λεφτά, όχι όλα τα Noxzema.

4ον: Vichy Idealia Yeux, κρέμα ματιών. Να ακόμα ένα προϊόν της σειράς Idealia. Κρέμα ματιών ξεκίνησα να χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο. Έχω δοκιμάσει αρκετές, αλλά -μπορεί να κάνω και λάθος- καμία δε μου φαίνεται να κάνει κάτι το ξεχωριστό. Οκ, δεν έχω πολλές ρυτίδες κάτω από τα μάτια και ίσως οι συγκεκριμένες κρεμούλες να βοηθούν στην πρόληψη χωρίς εγώ να το καταλαβαίνω. Ωστόσο μ' αρέσουν τα προϊόντα που σε κάνουν να νιώθεις με την πρώτη κιόλας χρήση ότι κάνουν δουλειά. Δεν τα παρατάω όμως τόσο εύκολα. Είμαι σίγουρη ότι θα βρω και το serum και την κρέμα ματιών που θα με ενθουσιάσουν αμέσως. Με λίγο ψάξιμο παραπάνω.

5ον: J'adore του Dior, Eau de Parfum. Σχετικά με τα αρώματα τώρα, που είναι μια πολύ υποκειμενική υπόθεση ούτως  ή άλλως. Το μόνο που μπορεί να κριθεί αντικειμενικά είναι η διάρκειά τους, η οποία όμως και πάλι ποικίλει από άτομο σε άτομο. Ένα ακριβό άρωμα της κλάσης Dior πάντως, εννοείται ότι έχει τη μεγαλύτερη δυνατή διάρκεια. Για μένα ήταν περίπου 6-8 ώρες. Η μυρωδιά του είναι πια κλασική και χαρακτηριστική. Λουλουδάτο, δροσερό και φρέσκο, αλλά βαθύ και σαγηνευτικό συγχρόνως, ο τέλειος συνδυασμός. 

6ον: Natural Velvel Long Lasting Foundation, Seventeen. Και περνάμε σε τρία προϊόντα μακιγιάζ, τα οποίο όπως ξέρετε τελειώνουν πολύ πιο δύσκολα από τα προϊόντα περιποίησης. Το πρώτο είναι ένα foundation (makeup όπως το λέμε εμείς στην Ελλάδα), της Seventeen. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά στο Hondos της δικής μας περιοχής, αν μπεις είναι δύσκολο χωρίς να σου έχουν προτείνει -το λέω ευγενικά- 15 προϊόντα της Seventeen που δεν χρειάζεσαι. Αυτό το foundation μου έχει μείνει από τις εποχές που δεν έκανα ιδιαίτερη έρευνα πριν αγοράσω καλλυντικά και απλά έπαιρνα αυτό που μου πάσαραν. Από τότε έχω δοκιμάσει αρκετά ακόμα foundation, αλλά φρόντισα να τελειώσω πρώτα αυτό για να μην μου λήξει. Η κάλυψή του είναι ελαφριά προς μέτρια, η τιμή του αρκετά οικονομική, η συσκευασία με αντλία πολύ εύκολη στη χρήση και έχει και δείκτη προστασίας από τον ήλιο 20. Σε γενικές γραμμές είναι ένα αρκετά αξιοπρεπές make-up, με αρκετά λεπτόρρευστη υφή και άνετο όσο το φοράς. Αν χρειάζεστε μεγάλη κάλυψη, δεν σας κάνει, αλλά για καθημερινή χρήση είναι ό,τι πρέπει. Αν θα το ξαναγόραζα; Με τόσα πολλά makeup που έχω στη λίστα για να δοκιμάσω, είναι πιθανόν να αργήσω ακόμα. Αλλά αν ήμουν 18-25 ετών, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στο πρόσωπο (ακμή, σημάδια) θα το θεωρούσα ιδανικό.

7ον: Ακολουθεί η μάσκαρα The Colossal Volume Express της Maybelline. Η μάσκαρα είναι ένα καλλυντικό που θα χρειαστεί να αγοράσετε περίπου 4 φορές το χρόνο, γιατί συνήθως στεγνώνει, αλλά και γιατί μαζεύει πολλά μικρόβια, λόγω του αέρα που εισχωρεί το σωληνάριο. Εγώ δεν έχω αγοράσει ποτέ δυο φορές την ίδια, όχι τόσο για να δοκιμάσω νέα πράγματα, αλλά γιατί ως τώρα δε μπορώ να πω ότι με έχει ενθουσιάσει καμία. Η συγκεκριμένη ήταν αρκετά καλή και την αγόρασα γιατί ακούω τα καλύτερα για τις μάσκαρα της Maybelline. Πράγματι ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες και δεν κομπιάζει, καθώς επίσης αν χρησιμοποιήσεις σωστά το βουρτσάκι, μπορεί και να ανασηκώσει τις βλεφαρίδες και να τις γυρίσει ελάχιστα προς τα πάνω. Και αυτό το λέω με σιγουριά εκ των υστέρων, γιατί η επόμενη που αγόρασα και χρησιμοποιώ τώρα, δεν έχει κανένα από τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αλλά είναι πολύ πιο μαύρη, και δίνει πολύ περισσότερο όγκο. Θα σας μιλήσω γι' αυτή την επόμενη φορά.

8ον και τελευταίο: Master Presice υγρό eyeliner της Maybelline. Τελευταία έχω γίνει φαν του αιλάινερ και επειδή δεν είχα διάθεση για πειραματισμούς όταν το αγόρασα, αλλά ήθελα καθαρά και γρήγορα πράγματα, προτίμησα ένα σε μορφή μαρκαδόρου με φελτ μύτη (felt tip). Το συγκεκριμένο είναι αρκετά εύκολο στη χρήση, ακριβές, και ιδιαίτερα έντονο μαύρο. Ωστόσο, όταν τελείωσε αυτό, αγόρασα ένα άλλο, ακριβώς του ίδιου τύπου, από τη Radiant, που ήταν ελάχιστα πιο ακριβό. Νομίζω ότι η διαφορά στην τιμή αντικατοπτρίζεται και στην ποιότητα, μιας και είναι λίγο καλύτερο σε όλα, και κυρίως στη διάρκεια και την ένταση του μαύρου. Θα σας μιλήσω και γι' αυτό κάποια άλλη φορά.
Τέλος, θα ήθελα να έχετε υπόψιν όταν αναφέρομαι σε προϊόντα ματιών, ότι φοράω φακούς επαφής, οπότε θα σας ενημερώνω αν υπάρχουν οποιαδήποτε προβλήματα/αντιδράσεις.

Αυτά λοιπόν ήταν τα empties μου! Έχω κι άλλα φυσικά, αλλά θα σας μιλήσω γι' αυτά σύντομα, όταν θα έχουν γίνει περισσότερα. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Σας άρεσαν;

Σημείωση: Αυτή η ανάρτηση δεν είναι χορηγούμενη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου