Τα αγαπημένα του μήνα Μαΐου!

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Το άρωμα DOT Marc Jacobs - μπουκάλι στολίδι

Τρελαίνομαι να παρακολουθώ βίντεο ή να διαβάζω post με αγαπημένα του μήνα! Είναι ένα trend του internet που βρίσκω πολύ χρήσιμο, αν και προτιμώ αυτά που δεν περιλαμβάνουν μόνο προϊόντα ομορφιάς, αλλά οτιδήποτε κέντρισε το ενδιαφέρον του συντάκτη μέσα στο μήνα που πέρασε. Και φυσικά, είμαι μανιακή με τις λίστες, αλήθεια σας το έχω ξαναπεί αυτό; Για να μην τα πολυλογώ, περνάω αμέσως στα δικά μου αγαπημένα του μήνα, με τυχαία σειρά.

1. Το νέο μου άρωμα. Dot by Mark Jacobs. Ομολογώ ότι το αγόρασα online, χωρίς να ξέρω τη μυρωδιά του μόνο και μόνο λόγω της απίστευτα χαριτωμένης συσκευασίας. Μα τι μπουκαλάκι είναι αυτό; Ένα πραγματικό κόσμημα επάνω στο μπουντουάρ. Όσο για τη μυρωδιά, είναι δροσερή και πιπεράτη συγχρόνως, καθόλου βαριά, ιδανική για πρωινές αλλά και βραδινές ώρες. Η διάρκειά του δεν είναι τόσο μεγάλη όσο του "J' adore" του Dior που φορούσα πριν από αυτό, αλλά ικανοποιητική.  Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας άρωμα;

2. Η τάρτα λεμόνι-πραλίνα του Άκη Πετρετζίκη. Μιλάμε για ε-θι-σμό! Πραγματικά όταν άκουσα τα υλικά, παραξενεύτηκα κάπως, αλλά ο σεφ ήταν τόσο πειστικός, που αποφάσισα να τη δοκιμάσω.Μπορώ να πω ότι την έχω φτιάξει πάνω από 10 φορές και είναι επισήμως πλέον το αγαπημένο μου γλυκό. Μπισκότο, κρέμα λεμόνι, πραλίνα, αφράτη μαρέγκα. Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουν τη μαγεία αυτού του γευστικού παντρέματος. Δοκιμάστε τη! Σας αφήνω link για τη συνταγή της τάρτας στο website του Άκη. Α, και αν τη φτιάξετε περιμένω απόψεις.

Συνταγή γλυκού - τάρτα μαρέγκα λεμόνι πραλίνα

3. Το νέο look του "Χωρίς Ειρμό"! Πιο λιτό και απέριττο από ποτέ, με περισσότερη έμφαση στις αναρτήσεις παρά στις πλαϊνές στήλες. Προτίμησα απλά και διακριτικά χρώματα και ελάχιστες "τσαχπινιές" με τη βοήθεια της CSS. Ελπίζω να σας αρέσει και η περιήγησή σας να είναι εύκολη και ευχάριστη. Φυσικά και περιμένω απόψεις.

Χωρίς ειρμό καθημερινές ιδέες, σκέψεις και προτάσεις

4. Η βάση για σκιές ματιών. Ένα προϊόν που ποτέ δεν πίστευα ότι θα κάνει τόσο μεγάλη διαφορά όταν το άκουγα. Σκεφτόμουν ότι πρόκειται για μια ακόμη υπερβολή των beauty freaks, αλλά έπεσα έξω! Δοκίμασα ένα από τα πιο οικονομικά της αγοράς, αυτό της Essence, (3,20€) και ξετρελάθηκα. Ποτέ δεν πίστευα ότι οποιαδήποτε σκιά, ακόμη και οι πιο φτηνές, θα είχε τόσο καλή απόδοση χρώματος και διάρκειας επάνω στο βλέφαρο με τη βοήθεια ενός τέτοιου προϊόντος. Και όχι, δεν είναι καθόλου το ίδιο αν χρησιμοποιήσεις κονσίλερ ή μέικ-απ. Για να καταλάβετε, είναι κάπως κολλώδες στην υφή και πολύ ανοιχτόχρωμο, οπότε ούτε γλιστράει, ούτε διπλώνει, και το χρώμα της σκιάς δείχνει όπως πραγματικά είναι. Βάζω αρκετή ποσότητα με το πινελάκι του και το ταμπονάρω απαλά με το δάχτυλο για να απλωθεί παντού, χωρίς να εξαφανιστεί. 
Δεν ξέρω, αλλά αυτό το προϊόν με έκανε να βλέπω τις σκιές με άλλο...μάτι. Μέχρι τώρα, δεν τις συμπαθούσα καθόλου, γιατί εκτός του ότι μετά από λίγη ώρα εξαφανίζονταν, μου φαινόταν ότι όλες κατέληγαν να έχουν την ίδια καφέ-γκρι απόχρωση επάνω στο βλέφαρο.
Βάση για σκιά ματιών της essence

5. Τώρα που τέλειωσε το ακαδημαϊκό έτος του μεταπτυχιακού μου, και δεν είναι ακόμη καιρός για μπάνια στη θάλασσα, έχω αρχίσει πάλι να βλέπω ταινίες... με το κιλό! Κι αυτό είναι πάντα αγαπημένη ασχολία! Δυστυχώς δε μπορώ να πω ότι ξεχώρισα κάποια συγκεκριμένη, αλλά αν θέλετε να πάρετε μια ιδέα, μπορείτε να επισκεφθείτε τις επίσης ανανεωμένες Ταινιολογίες και να διαβάσετε κάποιες από τις πολύ χαλαρές και καθόλου επαγγελματικές κριτικές μου.

Ταινιολογίες - κριτικές και προτάσεις ταινιών

6. Το Your Face Sounds Familiar! Είναι αυτό το show, όπου δέκα διάσημοι, αναλαμβάνουν να μιμηθούν σε εμφάνιση και φωνή έναν τραγουδιστή κάθε εβδομάδα. Μπορεί να είχα να δω τηλεόραση εδώ και περίπου 5 χρόνια, αλλά τώρα κάθε Κυριακή κάθομαι μπροστά στην οθόνη και περιμένω να απολαύσω τις νέες μεταμφιέσεις των παιχτών της εκπομπής. Κυρίως μου αρέσει γιατί δεν είναι του τύπου reality, με ίντριγκες, κακίες και εντάσεις. Απλά μια πολύ ευχάριστη και διασκεδαστική εκπομπή.


7. Και τέλος το Instagram. Ναι, το Insta-love άργησε μια μέρα. Χαχα, μπορεί να είχα λογαριασμό εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά δεν ήξερα ποιον να ακολουθήσω όποτε δεν είχε και πολύ ενδιαφέρον το όλο concept. Τώρα που έμπλεξα με τα beauty, έχω ένα feed όλο χρώμα και χαρούμενες εικόνες. Οπότε, ναι. Όσο έχω αρχίσει να σιχαίνομαι το Facebook, τόσο έχω αρχίσει να συμπαθώ το Ιnstagram.

Αυτά με ενθουσίασαν αυτό το μήνα! Ελπίζω να σας άρεσαν και ίσως και κάποια από αυτά να σας ενέπνευσαν.
Τελικά είναι πολύ χαλαρωτικό να απαριθμείς όσα σου έφτιαξαν το κέφι και σου έδωσαν χαρά, όσο μικρά και ασήμαντα κι αν είναι. Κάτι τέτοια είναι που σε κάνουν να θυμάσαι ότι η ζωή είναι ωραία και με καλή διάθεση μπορείς να την κάνεις ακόμα καλύτερη!

Φιλάκιαααα και Καλό Καλοκαίρι!



4 σχόλια:

  1. Τώρα το είδα το ανανεωμένο σου look, και πολύ μου αρέσει! Πολύ σικάτο...!Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρεσε η νεα εμφανιση του blog σου. Θα δοκιμασω την συηταγη του ΑΚΗ για να δουμε θανε ε-θι-σμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, δοκίμασέ τη σίγουρα! Ελπίζω να σου αρέσει! Χαίρομαι που σου άρεσε το νέο look! Φιλάκια!

      Διαγραφή