Τα βιβλία του Ιουνίου

Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Γυαλιά ηλίου και βιβλία σε παραλία με ομπρέλες

Έπιασαν επιτέλους οι ζέστες και πρέπει να προετοιμαζόμαστε για την παραλία! Εκτός λοιπόν, από μαγιώ, καπέλο και αντιηλιακό, έπρεπε να φροντίσω να προμηθευτώ και κάτι άλλο απολύτως απαραίτητο: τα βιβλία του καλοκαιριού, τουλάχιστον του Ιουνίου, γιατί είμαι και βιβλιοφάγος!

Φρέσκα-φρέσκα και μυρωδάτα, λοιπόν, από το ράφι του βιβλιοπωλείου και έτοιμα για κατανάλωση. Όσοι με παρακολουθείτε, θα έχετε καταλάβει από τις λίγες συμμετοχές μου στο παιχνίδι "Παίζοντας με τις λέξεις", ότι τρελαίνομαι για μυστήριο! Γι' αυτό και διάλεξα δυο βιβλία που υπόσχονται ακριβώς αυτό...

Βιβλιοπροτάσεις βιβλίων μυστηρίου καλοκαίρι 2016

Το πρώτο είναι ένα κλασικό έργο του Gaston Leroux, (που έχει γράψει και "Το Φάντασμα της Όπερας") το οποίο πρωτοεκδόθηκε το 1908. Ο τίτλος του: "Το Μυστήριο του Κίτρινου Δωματίου" (Le mystère de la chambre jaune). Είναι ένα "μυστήριο κλειδωμένου δωματίου", ένας πολύ ειδικός τύπος μυστηρίου, όπου συνήθως διαπράττεται ένα έγκλημα, σε έναν χώρο όπου είναι αδύνατον κατά τα φαινόμενα να μπει ή να βγει ο δράστης. Μου θυμίζει τα παιχνίδια "Room Escape", όπου προσπαθείς να βγεις από ένα κλειδωμένο δωμάτιο. Δεν το έχω ανοίξει ακόμα, αλλά πραγματικά ανυπομονώ και φυσικά θα σας πω τις εντυπώσεις μου αμέσως μετά.

Το δεύτερο δεν ήταν μια τυχαία επιλογή, αλλά απολύτως προσχεδιασμένη. Ψάχνοντας trailer ταινιών μυστηρίου, έπεσα επάνω σε ένα που μου κέντρισε πολύ το ενδιαφέρον και αυτή ήταν το "The Girl on the Train", με την Emily Blunt. Δυστυχώς για εμένα, που είμαι και ανυπόμονη η ταινία θα βγει τον Οκτώβριο. Γι' αυτό και όταν έπεσε τυχαία το μάτι μου στο ομώνυμο βιβλίο της συγγραφέως Πόλα Χόκινς, και είδα ότι πράγματι η ταινία βασίζεται στο βιβλίο, εννοείται ότι το έβαλα και αυτό στο καλάθι μου. Από αυτό έχω διαβάσει γύρω στις 45 σελίδες και μου φαίνεται πολύ καλό. Πιθανόν και σήμερα το βράδυ να το τελειώσω, γιατί είμαι από αυτούς τους παράξενους τύπους που μπορούν να διαβάσουν 400 σελίδες μέσα σε μια μέρα, αν τους αρέσει πολύ το βιβλίο. 
Εσείς τι διαβάζετε αυτή την εποχή; Έχετε διαβάσει κάποιο από αυτά τα δύο; Περιμένω σχόλια και προτάσεις φυσικά, για τον επόμενο μήνα!


2 σχόλια:

  1. Λοιπόν κι εγώ προτείνω σήμερα τα βιβλία τού καλοκαιριού και
    θα χαρώ να ανταλλάξουμε απόψεις! "Το κορίτσι τού τρένου" το
    διάβασα το προηγούμενο καλοκαίρι. Καλώς σε βρήκα καλό σ/κ! :)

    http://pistos-petra.blogspot.gr/2016/06/ta-vivlia-tou-kalokairiou.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή