Ξεφυλλίζοντας τα κύματα|Άγιος Ανδρέας Κατακόλου

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Καπέλο και βιβλίο με κινούμενες σελίδες

Πρώτο μπάνιο χθες, στη μαγευτική παραλία του Αγίου Ανδρέα, δίπλα στο Κατάκολο. Από μικρή ήταν η αγαπημένη μου παραλία και δε θυμάμαι καλοκαίρι που να μην έχω βουτήξει στα υπέροχα νερά της. Στην ουσία αποτελείται από πολλούς μικρούς κόλπους, το έναν κοντά στον άλλο, τους οποίους καταλαμβάνουν τρία παραθαλάσσια lounge bar - εστιατόρια με θέα! Στο ένα από αυτά αράξαμε κι εμείς χτες με την παρέα μου κι εγώ φυσικά ανά χείρας το tablet (χωρίς internet δυστυχώς) για να απαθανατίσω την επίσημη έναρξη του καλοκαιριού!

Ομπρέλες δίπλα στη θάλασσα Άγιος Ανδρέας Ηλείας

Και πολύ καλά καταλάβατε, το πρώτο πράγμα που έβαλα στην καλοκαιρινή τσαντούλα μου ήταν το ένα από τα βιβλία που διάλεξα για να με συντροφέψουν το Ιούνιο, "Το Μυστήριο του Κίτρινου Δωματίου" του Gaston Leroux, για το οποίο σας μίλησα πριν λίγες μέρες. Το άλλο, "Το Κορίτσι του Τρένου"...το διάβασα όπως είχα προβλέψει μέσα στην ίδια μέρα που έκανα και εκείνη την ανάρτηση! Εξαιρετικό μυθιστόρημα, με ανατρεπτική πλοκή και με πολύ βαθιά ματιά στην ψυχοσύνθεση της πρωταγωνίστριας. Το προτείνω σε όλους σας, μιας και διαβάζεται πανεύκολα κι χωρίς ανάσα!
Το Μυστήριο του Κίτρινου Δωματίου είναι πιο λιτό και οι περιγραφές του μοιάζουν με αναφορά της αστυνομίας για κάποιο έγκλημα, όπως άλλωστε μας ενημερώνει εξαρχής και ο ίδιος ο συγγραφέας. Είναι της παλιάς σχολής, τύπου Sherlock Holmes, τον οποίο λατρεύω και έχω ακούσει όλες του τις περιπέτειες σε audio-book. Τρομερή εμπειρία.
Όσο για τη θάλασσα, μας δρόσισε ίσως λίγο παραπάνω απ' όσο θα θέλαμε, αλλά εμείς οι θαλασσόλυκοι δεν κολλάμε σε λεπτομέρειες! Πέντε λεπτά στο νερό, λοιπόν, και τις υπόλοιπες δύο ώρες, ηλιοθεραπεία -με μπόλικο αντηλιακό φυσικά- καφεδάκι, διάβασμα και πίτσι-πίτσι με την παρέα.
Εσείς, ξεκινήσατε τα μπανάκια για φέτος; Για πότε το βλέπετε και πού; Θέλω να μάθω τις αγαπημένες σας παραλίες! Φιλάκια!


6 σχόλια:

  1. Χθες έκανα και εγώ το πρώτο μπάνιο, αλλά σήμερα ο καιρός μας τα χάλασε. Περιμένω το βιβλίο να το διαβάσω.
    Καλό βράδυ και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες φωτογραφίες, αλλά ο τίτλος τής ανάρτησης, μου έκλεψε την καρδιά!
    Καλό καλοκαίρι με ωραία μπανάκια, αλλά και ωραία βιβλία επίσης ;) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη συγκεντρώσει μερικές από τις βιβλιοπροτάσεις του Ιουλίου! Θα είναι περισσότερα αυτό το μήνα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Έκανα το πρώτο μπάνιο για φέτος στις αρχές Ιούνη! Καλό μας καλοκαίρι, λοιπόν!
    Όσο για τις αγαπημένες μου παραλίες... είναι όλες αυτές οι παραλίες από όπου λείπει ο πολιτισμός!! Θέλω φύση, ησυχία, και να ακούω τον χαλαρωτικό ήχο του φλοίσβου - όχι δυνατές μουσικές, πολυκοσμία και ρακέτες. Τα τελευταία χρόνια λοιπόν κυνηγάω τέτοιου είδους παραλίες και ευτυχώς έχω ανακαλύψει αρκετές κοντά στην περιοχή μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια τέτοια παραλία στην Ηλεία είναι ο απίστευτος Καϊάφας! Ειδικά πριν τις πυρκαγιές του 2007 ήταν ένα μαγευτικό μέρος, αλλά και τώρα ακόμη διατηρεί την ομορφιά του. Αν περάσεις από τα μέρη μας να πας οπωσδήποτε! Έχει βέβαια αρκετά ρεύματα και θέλει πολλή προσοχή, αλλά αξίζει τον κόπο.

      Διαγραφή