Αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς Ιουλίου

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016


Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για ομορφιά! Μπορεί τον Ιούλιο με τις τροπικές ζέστες να μην βαφόμουν κάθε μέρα, αλλά αυτό συνέβαλε στο να εκτιμήσω την αξία ενός περιποιημένου μακιγιάζ και τη διαφορά που μπορεί να κάνει στη ψυχολογία μας. 
Έχω μπόλικα προϊόντα να σας αναφέρω αυτό το μήνα και κυρίως προϊόντα μακιγιάζ. Τα περισσότερα από αυτά τα έχω ήδη αρκετούς μήνες και τα χρησιμοποιώ συχνά, επομένως μετά από πολλές δοκιμές και crash test, έχω πλέον ολοκληρωμένη άποψη και μπορώ να πω και μια κουβέντα παραπάνω. Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν.
Narural - Matte Silky Blusher της Seventeen, στην απόχρωση Sweet Brown - 14. Δεν ξέρω αν το μαντέψατε ήδη από το χρώμα της φωτογραφίας, αλλά εγώ δεν το χρησιμοποιώ σαν ρουζ, αλλά για να κάνω contouring.  Και για να να είμαι ειλικρινής, με το που το είδα στα Hondos, σκέφτηκα αμέσως ότι αυτό το καφέ-γκρι χρωματάκι, θα είναι ιδανικό για σκιάσεις. Και έπεσα μέσα. Το φοράω κάθε φορά που κάνω full makeup, επάνω από το foundation, εφαρμόζοντάς το με το πινέλο που θα σας δείξω λίγο παρακάτω. Συνολικά πρέπει να το έχω χρησιμοποιήσει πάνω από 100 φορές και όπως βλέπετε έχει πολύ δρόμο ακόμα για να τελειώσει. Το αποτέλεσμα είναι πολύ φυσικό, ακόμη και σ' εμένα που έχω πολύ λευκό δέρμα, και ειδικά τώρα το καλοκαίρι που το μαύρισμα μου επιτρέπει να χρησιμοποιήσω λίγη ποσότητα παραπάνω. Έχει καλή διάρκεια για προϊόν σε σκόνη και είναι σχετικά οικονομικό, όπως όλα τα καλλυντικά της Seventeen.


Κρέμα χεριών Korres με αμυγδαλέλαιο και βούτυρο karité (ή αγγλιστί shea butter). Μια πραγματικά τέλεια και απολύτως ισορροπημένη κρέμα χεριών. Όταν λέω ισορροπημένη μιλάω φυσικά για τα ιδανικά επίπεδα λιπαρότητας και ενυδάτωσης, τα οποία είναι πολύ δύσκολο να βρεις σε μια κρέμα. Άλλες είναι πολύ λιπαρές και μετά τη χρήση δε μπορείς να αγγίξεις τίποτα, άλλες είναι υπερβολικά νερουλές, άλλες απορροφώνται μεν αμέσως αλλά από ενυδάτωση... τίποτα. Αυτή τα συνδυάζει όλα στην καλύτερη αναλογία που έχω δοκιμάσει ποτέ. Καθόλου λιπαρή, αλλά εξαιρετικά ενυδατική και με υπέροχο άρωμα βούτυρο-κακάο. Μετά από αυτό, μπορώ να πω ότι έχω βρει την τέλεια κρέμα χεριών. Και πιστέψτε με, δε φαντάζεστε πόσο γκρινιάρα μπορώ να γίνω όταν νιώθω τα χέρια μου να ξεραίνονται.


Τζελ γεμίσματος φρυδιών Ka-Brow! της Benefit. Για το  Ka-Brow! έχω κάνει ξεχωριστό review, και μάλιστα τις πρώτες ημέρες της κυκλοφορίας του. Τώρα, σχεδόν ένα μήνα μετά, μπορώ περιληπτικά να σας δώσω μια ακόμα πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Είναι, λοιπόν, πράγματι πολύ εύκολο στη χρήση, χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να "γράψει" και είναι αδιάβροχο μέχρι να ιδρώσετε πολύ ή να το τρίψετε. Επίσης, το βουρτσάκι είναι πολύ εύχρηστο και μπορείτε να δημιουργήσετε ό,τι σας περάσει από το μυαλό, χρησιμοποιώντας την κατάλληλη ποσότητα προϊόντος: από ένα απλό διακριτικό γέμισμα, μέχρι εντυπωσιακά πλούσια φρύδια. Προσοχή όμως. Μην το ξεχάσετε ποτέ ανοιχτό, γιατί ξεραίνεται! Εγώ το έπαθα, αλλά ευτυχώς, όταν το έκλεισα μετά από αρκετές ώρες - ομολογώ -  επανήλθε στην αρχική του κατάσταση. 
Όσο για το πόσο καιρό θα κρατήσει, πραγματικά νομίζω ότι αν δε λήγει, δε θα χρειαστεί να ξαναγοράσω ποτέ πια προϊόντα φρυδιών, εκτός αν το γυρίσω στο ξανθό μαλλί και χρειαστεί ν' αλλάξω απόχρωση.


Matte Lipstick της Nyx στην απόχρωση MLS10 - Perfect Red. Είχα τόση κάψα να δοκιμάσω τα προϊόντα της εταιρίας NYX, για την οποία άκουγα παντού τα καλύτερα, που έκανα την παραγγελία μου από το κατάστημα της Θεσσαλονίκης μέσω email, προτού καν ανοίξει το ελληνικό eshop (τώρα πλέον έχει ανοίξει). Αγόρασα αυτό το κραγιόν, μια παλέτα τριών σκιών που θα σας δείξω λίγο παρακάτω, και μερικά ακόμα πραγματάκια για τα οποία θα σας μιλήσω κάποια άλλη στιγμή. Το κραγιόν πάντως είναι ένα φανταστικό κόκκινο, που διαρκεί αρκετές ώρες, αλλά με έναν θαυματουργό τρόπο, δεν έχει αυτή την απαίσια κατάληξη που έχουν συνήθως τα ματ κραγιόν. Στην ουσία είναι κάτι ανάμεσα σε matte και ενυδατικό, γιατί και μια ελαφρά λάμψη την έχει. 
Όσο για το χρώμα, ελπίζω να μην έχετε συνδυάσει το κόκκινο με το χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν. Για μένα, το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για τόσο λαμπερά χρώματα, ειδικά αν το συνδυάσετε με navy -λευκά ρούχα. Πάντως, αυτή τη στιγμή το βλέπω στο eshop, και υπάρχουν περίπου 45 αποχρώσεις. Νομίζω ότι θα πάρω κάνα - δυο ακόμα. 



Dupe του 217 από το Ebay. Ώρα να μιλήσουμε για πινελάκια. Ατέλειωτες συζητήσεις γίνονται καθημερινά στο διαδίκτυο για αυτά τα μαγικά εργαλεία που συχνά είναι ιδιαίτερα ακριβά. Σίγουρα μπορώ να εκτιμήσω την αξία ενός καλού πινέλου, ακόμη κι αν κοστίζει κάτι παραπάνω, μιας και έχω βρεθεί στη δυσάρεστη θέση να αγοράσω φθηνά πινέλα που χάνουν τρίχες πιο γρήγορα κι από πεκινουά τον Αύγουστο, ή -ακόμα χειρότερα- γρατζουνίζουν το πρόσωπο σαν συρματόβουρτσα. Αλλά με το συγκεκριμένο, που το αγόρασα εδώ και περίπου ένα χρόνο από το ebay,  χτύπησα διάνα. Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς dupe (αντίγραφο) του 217 της MAC, όπως ισχυρίζεται ο πωλητής, γιατί δεν έχω δοκιμάσει το αυθεντικό, που κοστίζει γύρω στα 22€. Αλλά για πινέλο blending σκιάς, που στοίχισε μόνο 0,89€, είναι ίσως η καλύτερη αγορά που έκανα το 2015! Δεν έχει χάσει ούτε μία τρίχα και είναι σούπερ απαλό, ακόμα και μετά από πολλά πλυσίματα. Εννοείται ότι τη δουλειά της ανάμιξης-σβησίματος την κάνει μια χαρά. Επομένως. του αξίζει με χίλια να είναι στα αγαπημένα μου.  Θα το βρείτε εδώ.

Πινέλο για contouring της Radiant. Αυτό μπορεί να ήταν κάπως πιο ακριβό, αλλά δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό πινέλο με διαγώνια άκρη, κατάλληλο για φωτοσκιάσεις. Σε συνδυασμό με το καφέ ρουζ της Seventeen, είναι τα μοναδικά προϊόντα contouring που χρησιμοποιώ εδώ και πολύ καιρό.



Highlighter της Radiant σε Coral Gold - 01. Θα σας πω την αλήθεια. Αυτό το τέλειο προϊόν το έχω χρόνια. Πολλά χρόνια. Ούτε που θυμάμαι πότε το αγόρασα. Ούτε ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα στην αγορά. Αλλά είναι απλά υπέροχο. Βρίσκεται σε ελεύθερη μορφή και το χρησιμοποιώ σαν σκιά ή σαν highlighter για να τονίσω τα ζυγωματικά. Είναι τόσο όμορφο και λαμπερό που δε μπορούσα παρά να το βάλω σχεδόν σε όλες μου τις φωτογραφίες σήμερα! Κι αυτό το χρυσορόζ του χρώμα... Δεν έχω λόγια. Αγαπημένο!



Η τριπλή παλέτα της NYX, Love In Rio -  En Fuego, περιλαμβάνει 3 από τις 22 συνολικά αποχρώσεις της σειράς Love In Rio. Αυτές είναι οι: Gunpowder, Plum και Silvery Lilac. Ίσως να μη φαίνεται καλά στη φωτογραφία, αλλά είναι ένα πολύ σκούρο γκρι, ένα υπέροχο δαμασκηνί και ένα απαλό γκρι-λιλά, όλα με shimmer και εξαιρετική απόδοση χρώματος. Τα χρησιμοποιώ όλα συχνά, αλλά όπως βλέπετε, ειδικά το τελευταίο το έχω "σκάψει".


Refreshing Cleansing Milk με άνθος μπανανιάς της Darphin Paris. Για το τέλος, σας άφησα το ντεμακιγιάζ, το πιο σημαντικό!  Όσο κουρασμένη κι αν είμαι ποτέ δεν παραλείπω την αφαίρεση κάθε ίχνους μακιγιάζ. Όπως σας είπα και στα empties της άνοιξης, είμαι πολύ ικανοποιημένη από το νερό Micellaire της Bioderma, αλλά όταν μου τελείωσε, αντί να αγοράσω άλλο, δανείστηκα από τη μαμά μου  ένα extra γαλάκτωμα που είχε και φυσικά.. το κράτησα. To άρωμά του είναι απλά υπέροχο. Μυρίζει μπανάνα και μου φτιάχνει κάθε φορά τη διάθεση. Όπως σας έχω ξαναπεί, έχω αρκετά ευαίσθητο δέρμα, και όχι απλά δε μου προκάλεσε κανέναν ερεθισμό, αλλά νομίζω ότι βοήθησε να εξαφανιστούν κάποιες κοκκινίλες που είχα ήδη. Δεν είναι καθόλου λιπαρό, αλλά ιδιαίτερα δροσερό και αέρινο. Το μόνο του αρνητικό, ότι του είναι πολύ δύσκολο να αφαιρέσει τη μάσκαρα. Κλασικά προβλήματα, δε νομίζετε;

Αυτά από μένα και σήμερα! Εσείς, τι προϊόντα ομορφιάς χρησιμοποιήσατε αυτό το μήνα; Ποιο ήταν το αγαπημένο σας; 

Φιλάκια
Λίνα aka linaaaap



13 σχόλια:

  1. Το τζελ γυρίσματος φρυδιών κάνει τη δουλειά που κάνουν και τα μολύβια;
    Δε βάφομαι πολύ ούτε συχνά, αλλά το θέμα "καλλυντικά" με ενδιαφέρει - λοιπόν, την εταιρεία Nyx δεν την ήξερα,αλλά θα την ψάξω! Εδώ και πάρα πολύ καιρό προσπαθώ να βρω ένα πορτοκαλοκκόκκινο κραγιόν όπως το έχω στο μυαλό μου και δεν τα έχω καταφέρει. Ίσως τώρα φανώ τυχερή. Και έχεις πολύ δίκιο, τα navy -λευκά ρούχα ταιριάζουν πολύ με κόκκινα κραγιόν! (Χμ.. μήπως χρειάζομαι κι ένα τέτοιο;)
    Το highlighter μου άρεσε πολύ!!!
    Όσο για την κρέμα χεριών, τη συγκεκριμένη δε θυμάμαι να την έχω δοκιμάσει - χρησιμοποιώ για τώρα μια κρέμα από τα Sephora με ένα άκρως καλοκαιρινό άρωμα καρύδα - για το άρωμά της τη βάζω κυρίως.
    Πρόσφατα αγόρασα και μια τονωτική λοσιόν της Lierac με άρωμα μανταρίνι-παπαρούνα, καθώς και μια κρέμα προσώπου της Nuxe με άρωμα παιώνιας, αλλά δεν τις έχω ακόμη χρησιμοποιήσει. Από άρωμα, πάντως, είναι εξαιρετικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Lierac και Nux έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και θέλω να δοκιμάσω οπωσδήποτε! Η περιποίηση είναι πολύ πιο δύσκολο και σοβαρό θέμα από το μακιγιάζ, και μ' ενδιαφέρει πολύ.

      Διαγραφή
  2. Τζελ γεμίσματος φρυδιών - ανάθεμα το autocorrect! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομιζω το τοπ αγαπημενο προιον ειναι το γεμισμα φρυδιων ka-brow... Φανταστικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ήταν πολύ καλό! Και μ' αρέσει και η συσκευασία γιατί έχει φωτογένεια! Χαχα!

      Διαγραφή
  4. Λοιπόν, έγραψα για καλλυντικά που δεν δοκίμασα και ξέχασα να γράψω για μια υπέροχη κρέμα χεριών και σώματος που τη λάτρεψα! Την απέκτησα λίγες μέρες πριν, σε μια ολιγοήμερη εκδρομή στη Μεσσηνία, από ένα μαγαζάκι στην παλιά πόλη της Κυπαρισσίας. Ανήκει στην premium σειρά των Messinian Spa και έχει βιολογικό ελαιόλαδο, βασιλικό πολτό, μέλι και ελίχρυσο - αφήνει το δέρμα απίστευτο απαλό για ώρες ολόκληρες μετά την εφαρμογή της, ακόμη κι αν εχει μεσολαβήσει πλύσιμο (για τα χέρια, αυτό), έχει υπέροχο άρωμα που στην αρχή νόμιζα ότι θα ήταν έντονο -τελικά είναι πολύ διακριτικό - και περιέχει ιριδίζοντα στοιχεία που κάνουν την επιδερμίδα να χρυσαφίζει! Εκπληκτικό προϊόν -αν το βρεις πουθενά, να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, την έχω ακούσει πολύ τη Messinian Spa και θα δοκιμάσω οπωσδήποτε την κρέμα χεριών που μου προτείνεις γιατί οι κρέμες χεριών είναι ένα από τα φετίχ μου!

      Διαγραφή
  5. Όμορφα προϊόντα! Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες! Καλό βράδυ! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρεσει που πλεον βλεπω οτι ολο και περισσοτερες χρησιμοποιειται γαλακτωμα καθαρισμου. Ειναι το σημαντικοτερο βημα για την ομορφια του προσωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, χαίρομαι διπλά που πέρασες από 'δω μιας και είσαι επαγγελματίας και η γνώμη σου μετράει πολύ! Πιστεύεις ότι το γαλάκτωμα είναι καλύτερο από τα νερά Micellaire και γενικά τα υπόλοιπα καθαριστικά; Μου έξαψες την περιέργεια με αυτό σου το σχόλιο!

      Διαγραφή
  7. γεια σου Λινα, ναι πιστευω οτι το γαλακτωμα ή μαλλον τα παραδοσιακα καθαριστικα ειναι καλητερα απο το micellaire. το micellaire θα το προτεινα ως ενδιαμεσω καθαριστικο δη στην μεση της ημερας ή αν θελεις να ξεκινησεις την διαδικασια καθαρισμου και στην συνεχεια να ακολουθησουν τα υπολοιπα καθαριστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή