Μαγευτική Ηλεία | Κυνηγώντας Pokemon στην Κουρούτα

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016



Ναι, είναι αλήθεια! Κυνηγάω κι εγώ Pokemon! Όχι ακριβώς κυνηγάω, διότι η σύνδεση στο internet μέσω δεδομένων της Wind, δε μας τα λέει καθόλου καλά στην Ηλεία, επομένως δεν μπορώ να πιάσω Pokemon χωρίς wi-fi...
Τι να κάνω λοιπόν κι εγώ; Έπιασα το tablet μου, άραξα στην ξαπλώστρα μου και περίμενα υπομονετικά. Μετακινήθηκα ελάχιστα για να μην απομακρυνθώ από το σήμα wifi του beach bar. Πήγα μέχρι εκεί που έσκαγε το κύμα κι άφησα τα ίχνη μου στην άμμο. Τα ίχνη του Pokemon δεν τα απαθανάτισα, τα πρόλαβε και τα 'σβησε το κύμα! 
Μα αλήθεια, αρκετά μικρά πλασματάκια ήρθαν και με βρήκαν από μόνα τους, χωρίς να χρειαστεί να πάω πολύ μακριά! Περισσότερο Pokemon του νερού, φυσικά. 
Όπως βλέπετε είμαι σε αρκετά μικρό επίπεδο ακόμη, στο Level 6, αλλά δεν είμαι από αυτούς που τρέχουν στους αυτοκινητόδρομους και θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή τους για να πιάσουν τον Pikachu! Το προχωράω αργά και σταθερά, γιατί πράγματι έχει πλάκα. Σίγουρα θα ήταν καλύτερα αν τα δεδομένα μου λειτουργούσαν, αλλά δε μπορώ να κάνω τίποτα, παρά να αλλάξω πάροχο κινητής και δεν έχω φτάσει ακόμα σε τέτοιο σημείο Poke-θισμού!

Κατά τα άλλα, η βόλτα και το μπάνιο μας στην Κουρούτα του Δήμου Ήλιδας ήταν υπέροχα. Βέβαια, αν είστε από αυτούς που δεν αντέχουν την πολυκοσμία και τον πανικό στις παραλίες, δεν σας την προτείνω. Βλέπετε τα τελευταία χρόνια, η παραλία της Κουρούτας έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής και τουριστική, με απίστευτη προσέλευση, όχι μόνο για μπάνιο, αλλά και για βραδινή διασκέδαση στα club και τις μπουζουκερί. Η εύρεση πάρκινγκ είναι δύσκολη υπόθεση, μολονότι η παραλία είναι πολύ μεγάλη και ο χώρος τριγύρω άπλετος. Μια μικρή Μύκονος στην Ηλεία, λοιπόν! Γι' αυτό βέβαια έχει και τόσα πολλά Pokemon. 


Αλλά μη με παρεξηγείτε. Δεν πήγα μόνο για κυνήγι εκεί. Απόλαυσα το μπάνιο με την παρέα μου, το καφεδάκι μου, καθώς και μια σούπερ ποικιλία κρεατικών, δίπλα στο κύμα. Εννοείται το φαγητό, πάντα μετά την τελευταία βουτιά. 
Εδώ. πρέπει να τονίσω, ότι όπως και σε όλες τις οργανωμένες παραλίες της Ηλείας, δεν υπάρχει καμία χρέωση ούτε για την ομπρέλα, ούτε για την ξαπλώστρα. Πληρώνετε μόνο τον καφέ σας και μάλιστα οι τιμές κυμαίνονται από 2,00 έως το πολύ 3,50€, μαζί με το εμφιαλωμένο νεράκι.
Η φωτογραφία του πλανόδιου με τα βραχιόλια και τα καπελάκια του ήταν εντελώς τυχαία λήψη, και την ανακάλυψα έκπληκτη καθώς περνούσα αργότερα τις φωτογραφίες στον υπολογιστή. Κυκλοφορούν πολλοί πλανόδιοι πωλητές ανάμεσα στις ξαπλώστρες και προσφέρουν τα πάντα, από ντόνατς και ξηρούς καρπούς, μέχρι καφτάνια και υπαίθριο... μασάζ!
Εσείς, έχετε περάσει από την Κουρούτα; Και για πείτε μου, εσείς κυνηγάτε Pokemon;
Φιλάκια από μένα
♥ Λίνα aka linaaaap ♥



1 σχόλιο:

  1. Καλά είσαι απίστευτη!!
    Για το τυχαίο πλάνο λέω, αλλά μου άρεσε και που κυνήγησες με το δικό σου τρόπο και Πόκεμον!
    Ήξερα πως είχε πλανόδιους η παραλία, αλλά δεν ήξερα πως έχει και Πόκεμον, και μάλιστα του νερού, αλλά όπως διάβασες, μεσάνυχτα έχω στο θέμα..χαχα!

    Μου είχαν σπάσει τα νεύρα τις προάλλες στην Πάργα που πλήρωνες και ξαπλώστρα κι έξτρα τον καφέ, ενώ αλλού με ένα καφεδάκι παίρνεις και ξαπλώστρα...οπότε μια χαρά σας βρίσκω στην Ηλεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή