The breakfast challenge | Μέρα 7 | Το full English πρωινό

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Λουκάνικα, μανιτάρια, φασόλια, μπέικον, ντομάτα, αβγό

Πάει κι αυτό! Η εβδομάδα τέλειωσε και μαζί της ολοκληρώθηκε το breakfast challenge! Για όσους δεν είστε εδώ από τη Δευτέρα, αποφάσισα για μια εβδομάδα να ετοιμάζω και ένα διαφορετικό πρωινό, ώστε να καταφέρω να βάλω τον εαυτό μου στη διαδικασία να μην παραλείπει αυτό το σημαντικό γεύμα. 
Η πρόκληση ήταν πιο δύσκολη απ' ότι περίμενα, γιατί απαιτούσε αρκετό χρόνο, πράγμα που σημαίνει ξυπνητήρι πιο νωρίς από το συνηθισμένο. Κάποιες συνταγές σίγουρα έπρεπε να ετοιμαστούν από την προηγούμενη ημέρα, ενώ κάποιες άλλες ήταν πιο γρήγορες και βολικές.

Το σίγουρο είναι ότι το απόλαυσα, δοκίμασα πολλά νέα πράγματα και πείστηκα ότι το πρωινό είναι πράγματι πολύ σημαντικό για τη διατροφή μας, αφού μας δίνει ενέργεια για πολλές ώρες.
Εάν θέλετε να δείτε τα πρωινά που ετοίμασα τις προηγούμενες ημέρες, σας τα δίνω εδώ:


Και μετά από όλα αυτά τα ωραία, φτάσαμε στο τελευταίο πρωινό, που δεν είναι άλλο από το διάσημο full English πρωινό, που θα συναντήσετε όχι μόνο στην Αγγλία, αλλά και σε όλο τον κόσμο, σε ξενοδοχεία και εστιατόρια. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές του, αλλά εγώ έφτιαξα την πιο κλασική που περιλαμβάνει ουκ ολίγα εδέσματα και μάλιστα όλα στο ίδιο πιάτο. Γι' αυτό το τραπέζι μου σήμερα δεν έχει γεμίσει πιατάκια και μπολάκια, κι έτσι βρήκα και λίγο χώρο για το tablet μου, στο οποίο φυσικά έβαλα τους Times για να είμαι απολύτως μέσα στο κλίμα.
Τι υπήρχε λοιπόν μέσα σε αυτό το πιάτο;

Λουκάνικα ( τα τηγάνισα αυτή τη φορά)

Μπέικον, μανιτάρια πλευρώτους και φέτες ντομάτας, όλα αυτά ψημένα στο ίδιο ταψάκι στο φούρνο, με ελάχιστο αλάτι και λαδάκι

Ψημένο στο γκριλ ψωμάκι του τοστ

Φασόλια με κόκκινη σάλτσα (τα γνωστά baked beans) τα οποία βρήκα στο σούπερ μάρκετ σε κονσέρβα και απλά τα ζέστανα

Ένα αβγό τηγανιτό


Η όλη διαδικασία ήταν πολύ πιο γρήγορη και εύκολη απ' ότι πίστευα. Το αποτέλεσμα φυσικά ήταν πολύ πλούσιο και χορταστικό, αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι σήμερα ξύπνησα πολύ αργά, μετά το χτεσινό ξενύχτι στη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου και του Γιάννη Ζουγανέλη, και τελικά έφαγα το πρωινό μου μετά το μπάνιο. Επομένως δεν ξέρω να σας πω τι... αντίκτυπο έχουν τα φασόλια, όταν τα φας πρωί-πρωί με την αυγούλα. Για απόγευμα-βράδυ πάντως είναι ό,τι πρέπει.
Και αφού σήμερα τα πρωινά που να είχα σας παρουσιάσω τελείωσαν, περιμένω τη γνώμη σας. Ποιο απ' όλα αυτά θα προτιμούσατε να εντάξετε στην διατροφή σας; Ποιο σας φαίνεται ίσως παράξενο και δεν θα το δοκιμάζατε ποτέ; Κι αν βρίσκεστε σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου, τι συνηθίζουν οι άνθρωποι να τρώνε εκεί;


Και για το τέλος σας άφησα το κυριακάτικο μπανάκι στον Άγιο Ανδρέα Κατακόλου, που φημίζεται για τα πανέμορφα ηλιοβασιλέματά του.
Φιλάκια από μένα
Λίνα aka linaaaap



6 σχόλια:

  1. Νάμαι κι εγώ και χαίρομαι πολύ που με βρήκες για να σου ανταποδώσω την επίσκεψη! Ελπίζω να τα λέμε συχνά από εδώ και μπρος... λοιπόν ... τρία πρωινά για μένα. Το αμερικάνικο, το ελληνικό και το αγγλικό έστω κι αν περιέχει φασόλια. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου. Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιό θα εντάξω στη διατροφή μου; Χμ, λέω να δοκιμάσω μαζί το σάντουιτς του Κόμη με το vegan smoothie σου, το porridge ξεχωριστά (με φρούτα ή φρεσκοστυμμένο φρουτοχυμό, ίσως), την τηγανίτα με τυρί του ελληνικού πρωινού με το smoothie πραλίνας και θα φτιάξω το απλό πρωινό με το homemade ψωμί και την λιωμένη κουβερτούρα!
    Αλήθεια, σε σένα (που τα δοκίμασες όλα τα πρωινά) ποιο πρωινό άρεσε περισσότερο;
    Παρεμπιπτόντως, στο πρωινό μου αρέσουν και οι αυγόφετες (τώρα το θυμήθηκα).
    Σου βάζω και έναν σύνδεσμο για επιπλέον ιδέες για snacks που θα μπορούσες (κάποια) να εντάξεις στο πρωινό σου:
    http://stavroulacooking.com/2016/07/29/%CF%85%CE%B3%CE%B9%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=facebook&utm_source=socialnetwork
    Καλή συνέχεια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ, κάθε μέρα έλεγα ότι το σημερινό μου άρεσε περισσότερο από το προηγούμενο! Αλλά αν πρέπει οπωσδήποτε να διαλέξω, θα έλεγα pancakes από το αμερικάνικο ή τηγανόψωμα από το ελληνικό μαζί με την κρύα σοκολάτα πραλίνας του κόμη! Επίσης είδα και τις ιδέες που μου έστειλες και έχει κάποια πολύ ενδιαφέροντα και θα τα δοκιμάσω σίγουρα!

      Διαγραφή
  3. Θα ρωτήσω το γιο μου, αν κι εγώ μια χαρά τον έβλεπα μετά, που κάποτε στην Αγγλία κατέβαζε ενάμισι full english breakfast, το δικό του και όσο άφηνε η αδερφή του, ενώ εγώ έπαιρνα μόνο καφέ και πορτοκαλάδα και η σερβιτόρα με ρωτούσε συνεχώς αν είμαι σίγουρη πως δε θέλω πρωινό..
    Όπως βλέπεις μάλλον θα μείνω στον καφέ, άντε και στην πορτοκαλάδα!
    Ίσως λίγο αργότερα βέβαια, αν έχετε αφήσει κανένα κρουασάν δηλαδή, να τιμήσω αυτό το μέρος του γαλλικού! χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ, κι εγώ αυτό προσπαθώ να αλλάξω, γι' αυτό έκανα την πρόκληση, γιατί κατά τις 11 με πιάνει μεγάλη πείνα!

      Διαγραφή