Το νεσεσέρ των διακοπών | Ομορφιά

Τρίτη 16 Αυγούστου 2016


Οι λέξεις -κλειδιά για το σωστό και πλήρες νεσεσέρ των διακοπών είναι τέσσερις:

Ενυδάτωση, Καθαριότητα, Προστασία, Λάμψη.

Να τι θα πάρω εγώ μαζί μου στην Κεφαλονιά. Εκτός από τα πολύ βασικά, όπως βαμβάκι, ξυραφάκια, μπατονέτες, ασετόν, γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ, σαμπουάν και αφρόλουτρο, τα οποία δε θα βρείτε και στις φωτογραφίες, το νεσεσέρ μου περιέχει:

1. Ψαλιδάκι, λίμα, ράσπα για τις πατούσες και τσιμπιδάκι φρυδιών. Γιατί τίποτα δεν είναι πιο ενοχλητικό στις διακοπές από ένα σπασμένο νύχι, ή μια τρίχα που εμφανίστηκε από το πουθενά!

2. Δειγματάκια καλλυντικών που μάζεψα όλη τη χρονιά. Από ενυδατικές κρέμες και λοσιόν σώματος μέχρι make-up, ποτέ δεν ξέρεις πού θα σου φανούν χρήσιμα. Το σημαντικότερο είναι ότι δεν πιάνουν καθόλου χώρο, και μπορείς να πάρεις μαζί σου πράγματα που κανονικά δε θα έπαιρνες (πχ. foundation).

3. Το μακιγιάζ πολύ απλό και ελαφρύ, γιατί στις διακοπές πρέπει να νιώθουμε ελεύθεροι! Θα πάρω ρουζ, κονσίλερ για τις μικρές ατέλειες, lip gloss, highlighter, το bronzer μου, το μικρό Gimme Brow για τα φρύδια, και ένα μόνο μεγάλο πινέλο. Έτσι για μια πιο χαρούμενη νότα, θα πακετάρω και μια μωβ μάσκαρα. Για τα νύχια ένα πολύ απαλό ροζ βερνίκι. Μην ξεχάσετε το ασετόν, όμως, και δε μπορείτε να το ξεφορτωθείτε όταν χαλάσει (γιατί θα χαλάσει-διακοπές είναι).

4. Αντιηλιακά με υψηλό δείκτη προστασίας, κρέμα σώματος, τζελ καθαρισμού προσώπου, σπρέι για τα κουνούπια και ταλκ, που μπορεί να φανεί χρήσιμο σε πολλές περιπτώσεις, κυριολεκτικά από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Τέλος, στην τσάντα μου έχω πάντα μαντιλάκια με οινόπνευμα.






Μήπως ξέχασα κάτι; Εσείς τι παίρνετε μαζί σας στις διακοπές; Τι έχει τύχει να ξεχάσετε και φάγατε το νησί για να το βρείτε; 
Εμένα η λίμα, το τσιμπιδάκι φρυδιών και το ασετόν είναι αυτά που μου έχουν κάνε τη ζημιά και από τότε είναι τα πρώτα που βάζω στο νεσεσέρ. Επίσης πάντα παίρνω μαζί μου βελόνα και κλωστή και έχουν φανεί πολύ χρήσιμα! 

Αυτά από μένα
 Φιλάκια
♥ Λίνα aka linaaaap ♥


2 σχόλια:

  1. καλα να περασεις στην Κεφαλλονια λοιπον αλλα θα σου προτεινα να αντικαταστησεις την μεταλλικη λιμα που περνεις παντα μαζι σου με χαρτινες ή εστω μην λιμαρεις τα νυχια με αυτες. Οι μεταλλικες λιμες "ανεβαζουν" θερμοκρασια στην περιοχη που τριβετε το νυχι με αποτελεσμα να καταστρεφουν το νυχι παρα να το φιξαρουν. περιμενουμε φωτο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, έχεις δίκιο! Μού το έχουν πει ειδικοί, ενώ το έχω διαβάσει και εγώ από πολλές πηγές. Ωστόσο, όσο κι αν το έχω προσπαθήσει δε μπορώ να "συνεννοηθώ" με τις χάρτινες λίμες! Ίσως φταίει που τα νύχια μου είναι πολύ σκληρά, ή απλά η συνήθεια. Και για να βρω μεταλλική έφαγα τον κόσμο! Ευτυχώς δεν έχω παρατηρήσει ποτέ φθορά. Βέβαια, δεν κάνω τις τρελές κινήσεις που βλέπουμε στα έργα! Το μόνο πράγμα που έχω παρατηρήσει ότι αδυνατίζει πολύ το νύχι είναι το συνεχές βάψιμο και γι' αυτό το αποφεύγω.

      Διαγραφή