Αρχίζει το πλέξιμο | Πλεκτή θήκη για τα βελονάκια

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016


Φίλοι μου, πέρασαν μερικές μέρες από την τελευταία μου ανάρτηση, αλλά δεν είναι ότι σαν ξέχασα! Αντιθέτως, ετοιμάζω χίλια δυο πράγματα να σας δείξω! Αυτή την εβδομάδα, άρχισα να οργανώνομαι για να ξεκινήσω τελετουργικά το πλέξιμο, παρέα με τις πρώτες βροχές. Πρώτα, έπλεξα τη θήκη που βλέπετε στις φωτογραφίες, και έβαλα μέσα τα βελονάκια μου και διάφορες άλλες βελόνες και αξεσουάρ πλεξίματος. Μετά αποφάσισα να ξεμπλέξω τα νήματα που είχαν γίνει αχταρμάς από τα ατέλειωτα project μου. Είναι αλήθεια, ότι όσο κι αν μ' αρέσει η οργάνωση και η τάξη, τις περισσότερες φορές καταλήγω να μαζεύω τ' ασυμμάζευτα! Καλλιτέχνις και οργανωτική, παράξενος συνδυασμός που με βασανίζει εκ γενετής. Μια από τις πολλές αντιθέσεις του χαρακτήρα μου! Αλλά ας τ' αφήσουμε αυτά προς το παρόν.





Μετά έπιασα το  σκληροπυρηνικό πλέξιμο. Τέλειωσα την μπροστινή πλευρά ενός πουλόβερ που είχα ξεκινήσει πέρυσι, έπλεξα ένα ζευγάρι παπουτσάκια για τη βάπτιση της πιο γλυκιάς μπέμπας του κόσμου και επίσης έφτιαξα με πολλή αγάπη το δώρο για τη γιορτή της ξαδέρφης μου που πλησιάζει. Ξεκίνησα και κάτι αντίστοιχο για μένα, αλλά αυτό το άφησα στη μέση. Βέβαια, αυτά θα σας τα δείξω σιγά-σιγά και πιο αναλυτικά. Προς το παρόν, σας δείχνω τη θήκη για τα βελονάκια, γιατί χωρίς οργάνωση, πώς θα ξεκινήσει σωστά  η σεζόν; Οι βελόνες πλεξίματός μου ευτυχώς έχουν ήδη τη θήκη τους, και μάλιστα φτιαγμένη ανακυκλώνοντας το χαρτονένιο ρολό από το αλουμινόχαρτο. Δείτε εδώ τη σχετική ανάρτηση του 2013.
Αλήθεια, εσάς τι εμπνεύσεις σας πιάνουν το φθινόπωρο; Πλέξιμο, ζωγραφική, μαγειρική, διάβασμα;

Όσο για τα συνηθισμένα άρθρα του μήνα, όπως τα βιβλία που διάβασα και τα αγαπημένα προϊόντα ομορφιάς, θα είναι κάπως διαφορετικά και θα τα δείτε μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Μα σας έχω και πολλά ακόμα! Σε λίγο καιρό θα είναι έτοιμο το giveaway που σας ετοιμάζω και μια ιστορία μυστηρίου που γράφω αυτό τον καιρό.  Μέχρι τότε φιλάκια και καλό φθινόπωρο!

Με αγάπη,
♥ Λίνα aka linaaaap♥ 


4 σχόλια:

  1. υπεροχη η θηκούλα σου! καλες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρα πολύ μου αρεσε η θηκη για τα βελονακια σου.. να είναι όλα μαζεμενα σε ενα τόπο όχι σαν τα δικα μου που δεν ξερω που βόσκουν..χα..χα.. γενικα μια αναδιοργάνωση την χρειαζομαι και εγω τωρα που βλεπω τα δικα σου... να περνας καλα ότι και να κανεις... φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια η θηκούλα και άκρως απαραίτητη! Να έχεις ένα όμορφο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα,εσύ Λίνα μου, εκτός από πολύ οργανωτική είσαι και πολύ προχωρημένη στο πλέξιμο....!!! 'Ομορφη που έγινε η θηκούλα σου!!! Αλλά εγώ βλέπω βελόνες που δεν ξέρω κάν τί είναι, εκτός από τα συνηθισμένα βελονάκια!!!!
    Καλό φθινόπωρο και καλό πλέξιμο λοιπόν!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή