Book haul | Βιβλία που ανυπομονώ να διαβάσω

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016


Μπορεί τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο να μην πρόλαβα να ανοίξω βιβλίο, αλλά έχω κάνει τα κουμάντα μου! Η βιβλιοθήκη μου εμπλουτίστηκε με μερικά ακόμη βιβλία, που με περιμένουν υπομονετικά για να τα ξεφυλλίσω τους επόμενους μήνες. Εδώ θα τα μοιραστώ μαζί σας, αλλά δε μπορώ να πω περισσότερα γι' αυτά γιατί δεν έχουμε "γνωριστεί ακόμα". 
Το πρώτο είναι ο πρώτος τόμος του έργου του Μαρσέλ Προυστ: "Αναζητώντας το Χαμένο Χρόνο". με τίτλο: "Από τη μεριά του Σουάν". Ένα από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας που εδώ και καιρό θέλω να ξεκινήσω. Νομίζω ότι είναι και το πρώτο που θα πιάσω, γιατί πραγματικά ανυπομονώ. Ο απώτερος στόχος βέβαια, είναι να διαβάσω όλους τους τόμους. Εν καιρώ.


Το δεύτερο είναι το "Καλοκαίρι" της Edith Wharton, ένα βιβλίο που γράφτηκε το 1917 και προκάλεσε αίσθηση για την τολμηρή εξερεύνηση της γυναικείας ψυχολογίας και σεξουαλικότητας. Η συγγραφέας έγινε γνωστή με το μεταγενέστερο μυθιστόρημά της "Τα Χρόνια της Αθωότητας", για το οποίο βραβεύτηκε με Πούλιτζερ λογοτεχνίας.


"Ο Αναρχικός Τραπεζίτης", του Fernando Pessoa, είναι αυτό που λέει ο ίδιος ο τίτλος: ένας αναρχικός τραπεζίτης, ο οποίος προσπαθεί να εξηγήσει στο συνομιλητή του, πώς είναι δυνατόν να συνδυάζει αυτές τις δύο ιδιότητες, χωρίς ίχνος εσωτερικής διαμάχης. Αυτά τα ολίγα σας τα λέω μιας και έχω διαβάσει λίγες σελίδες. 


Τέλος, δε μπόρεσα να αντισταθώ στο πρώτο μυθιστόρημα για ενήλικες της J.K. Rowling, της συγγραφέως της σειράς "Χάρι Πότερ", με τίτλο "Ένας Ξαφνικός Θάνατος". Ένα ογκώδες βιβλίο 600 σελίδων, που παρά τις χλιαρές κριτικές που έχω διαβάσει, με δελέασε. Απ΄όσο καταλαβαίνω, δεν πρόκειται για κάποιο κλασικό βρετανικό μυστήριο με δολοφονίες -όπως ίσως θα ξεγελούσε ο τίτλος- αλλά για την ιστορία των απλών ανθρώπων μιας μικρής πόλης. Και πάλι, πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο. 


Αυτά τα ολίγα από το λογοτεχνικό μου καταναλωτικό όργιο. Οι κριτικές θα ακολουθήσουν τους επόμενους μήνες, καλώς εχόντων των πραγμάτων, μιας και αυτό τον καιρό ξεκινάει το δεύτερο έτος του μεταπτυχιακού μου και ο χρόνος μου θα είναι περιορισμένος. 
Για το τέλος σας έχω μερικά νέα για το "Χωρίς Ειρμό", το οποίο καταρχάς στόλισα φθινοπωρινά με τις μικρές φωτεινές κολοκύθες του Halloween, όπως ίσως παρατηρήσατε! Αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να το μεταφράσω σιγά-σιγά και στα αγγλικά. Το όλο project θα γίνει από μένα και ίσως πάρει αρκετό χρόνο. Το τελικό όνομα του domain, δεν το έχω αποφασίσει ακόμα, αλλά προς το παρόν, βρίσκεται στη διεύθυνση linastrain.blogspot.gr. To blog λέγεται Lina's ToT, εκ του Lina's Train of Thought, το οποίο σημαίνει "Ο ειρμός σκέψεων της Λίνας"! Δυστυχώς το "Χωρίς Ειρμό" δε μεταφράζεται εύκολα σε κάτι περιεκτικό και εύηχο... Περιμένω προτάσεις και ιδέες και από σας. Ελπίζω οι φίλοι μου από το εξωτερικό τουλάχιστον, να εκτιμήσουν που προσπαθώ να τους σώσω από το Google translate. 
Αυτά από μένα
Φιλάκια
Λίνα aka linaaaap


4 σχόλια:

  1. Καλές αναγνώσεις, περιμένουμε την κριτική σου!
    Για το μπλογκ σου δεν πολυκατάλαβα τι σκοπεύεις να κάνεις... θα κρατήσεις μόνο στο αγγλικό στο τέλος;
    Όπως και να έχει, καλή επιτυχία! Και με το μεταπτυχιακό σου.
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Έλλη μου, σ' ευχαριστώ πολύ! Όχι, δεν θα το αλλάξω, θα προσπαθήσω να αναρτώ συγχρόνως κ στις δύο γλώσσες!

      Διαγραφή
  2. Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι για το μεταπτυχιακό σου! Ελπίζω να κρατήσεις κι αυτό το blog...
    Μερικά από τα βιβλία τα έχω διαβάσει, είναι πραγματικά υπέροχα!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή