November mood, supermoon και κάστανα

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016


Φίλοι μου, μέσα Νοέμβρη και δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ άρχισα να κρυώνω. Μπορεί σήμερα η μέρα να ήταν ηλιόλουστη, μ' ένα ονειρεμένο δειλινό, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία από το μπαλκόνι μου, αλλά για μένα έχουμε πια και επίσημα χειμώνα. Αυτό σημαίνει πολλά πράγματα, όπως ζεστό τσάι, πλέξιμο, ταινίες, κουβερτούλες για χουχούλιασμα και ...- χαλαρές προς το παρόν - προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα (έβγαλα και τις κολοκύθες του Halloween από το header μου για να βάλω φωτάκια). 

Βέβαια, ωραία όλα αυτά αλλά εγώ είχα και μερικές πιο άχαρες εκκρεμότητες να τακτοποιήσω σήμερα. Δουλειές στο σπίτι, πλυντήρια και διάβασμα για την πρώτη εργασία του MBA. Λίγο απ' όλα κατάφερα να κάνω, αλλά σίγουρα η μέρα μου δεν πήγε χαμένη. 
Μετά απ' αυτό το ηλιοβασίλεμα, πού μυαλό για διάβασμα! Αποφάσισα να ψήσω μερικά κάστανα, κάτι το οποίο έκανα για πρώτη φορά και χαίρομαι πολύ που πέτυχε. Πράσινο τσαγάκι λοιπόν, ζεστά κάστανα και καλωσήρθες χειμώνα! Εύχομαι μόνο να μη βρέξει για δυο λόγους. Πρώτον, για να μπορέσουμε να θαυμάσουμε το super moon αύριο και δεύτερον για να μη μου βράχει η super μπουγάδα!
Όσο για τις πιο δημιουργικές μου ασχολίες, πιστέψτε με δεν έχουν τελειωμό. Κάθε μέρα, όλο και κάτι καταφέρνω να πιάσω, αλλά τα περισσότερα μένουν στη μέση. Ελπίζω αυτή την εβδομάδα να προλάβω να κάνω τουλάχιστον μια ανάρτηση για τα δύο project που έχω ήδη ολοκληρώσει. Θα δείξει.





Σας φιλώ,
Με αγάπη
Λίνα aka linaaaap


2 σχόλια:

  1. Τα λατρεύω τα κάστανα! Όπως και το χειμώνα.
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω καλύτερο από τα ψητά κάστανα!!
    Όσο για το χειμώνα, δε θέλω καθόλου να έρθει, δεν είμαι και τόσο φαν. Μου τη δίνει που το κρύο και η κακοκαιρία μας κάνουν να κλεινόμαστε μέσα... και που νυχτώνει νωρίς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή